My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Monky

Hi allemaal,

Bedankt voor het duimen allemaal  :) Ga vooral door, want het tweede jong dat op het punt van uitkomen was, heeft het helaas niet gered  :'( Nummer 3 moet nog komen en daarnaast heeft ze van dit koppel nog 3 andere eitjes bij een ander koppel bijgelegd, dus er zijn nog wat kansen  :)

Verder zag ik gisteren toen ik thuis kwam dat Whooshy ook in het grote deel van de voliere zat, dus nu alleen Disa nog  :)

Wat ik wel grappig vind, is dat de tamme valkjes de grasjes ook meteen hebben geaccepteerd in hun ruimte.

Ik zal kijken of ik vanmiddag wat foto's kan maken van Jocko en Rossa. Het gaat in elk geval nog helemaal goed met ze  :D

Groetjes,
Monky

Mara

Hoi MOnique

Ik ga nog gewoon door met duimen hoor. Wel jammer dat het donsje het niet gered heeft. Wat leuk zeg, dat de valkjes de grasjes accepteren. Wel heel fijn. Ik wist eigenlijk niet echt dat je grasjes had.

mara

Monky

Hi Mara,

Citaat van: Mara op 15 augustus 2007, 14:22:23
Wat leuk zeg, dat de valkjes de grasjes accepteren. Wel heel fijn. Ik wist eigenlijk niet echt dat je grasjes had.


Dan heb je mijn foto's niet goed bekeken  ;)  ;D ;D ;D

Ik heb er 2. Lumpi en Istello. Het zijn beide mannetjes, maar ze gaan heel goed samen. Lumpi is geel en Istello is grijs.
Ik denk dat ik altijd wel grasjes in mijn voliere wil houden... het blijven leuke vogeltjes. Er zit heel veel pit in en als ze met z'n tweeen zijn, valt het gekwetter wel mee  ;D

Ja we duimen rustig verder  :-\ :)

Groetjes,
Monky

Mara

Hoi Monique

Ik heb elke keer je foto's toch goed bekeken, maar het viel me nu meteen op.....Volgens mij had ik het wel al gezien op de foto's van de nieuwe voliere indeling....en vaag kan ik me er nog wat van herinneren. Maar waarom het niet is blijven hangen, ik heb geen idee......Maar ze zijn wel heel erg mooi.

mara

Monky

Hey Mara,
Maakt niet uit hoor  ;D Zoveel schrijf ik ook weer niet over ze  ::)

Maar eh... volgens mijn lijken ze wel op twee van jou grasjes toch?





Jongens en meiden,
Kunnen jullie nog even 21 dagen of zo doorduimen?
Het derde donsje is helaas een geparelde geelwang... ook erg mooi, maar niet helemaal wat ik wil  :-[ 8) ;D
Ze heeft dus nog van de geelwangkoppel nog 3 eitjes waar een geparelde fallow geelwang uit kan komen en die komen rond dezelfde tijd uit als de 3 eitjes waar een gewone geparelde fallow in kan zitten.

Dus nog even volhouden  :P ;D

Groetjes,
Monky

Mara

Hoi Monique

Ik duim nog wel 21 dagen door hoor....

En ja inderdaad, ze lijken op twee van mijn grasjes. Heel even ter vergelijking:

Istello


Een helft van de tweeling.....


*****************************************************

Lumpi


Citroentje


Wel erg grappig hoor!

mara

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anja

Hoi Monique,

Voor jou duimen we allemaal door hoor :-* :-* :-* :-*
Ik hoop zo dat er eentje tussenzit.

Groetjes Anja

Wilma1



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anke

Citaat van: Wilma1 op 16 augustus 2007, 13:59:31
Nog nodig ???



Ik doe ook mee voor je!!
;) Wilma



Ik doe ook nog steeds mee met duimen hoor ;D
Wat jammer dat het ene jong het niet gered heeft :(
Duim,duim,duim,duim
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Monky

Hi Mara,
Dat dacht ik al... echt leuk om die foto's zo bij elkaar te zien.

Mara, Caroline, Anja, Yvon, Wilma en Anke, bedankt voor het verder duimen... Ik duim zelf ook mee hoor... Zeker als het er misschien 2 worden hahaha... Een met gele wangen en de andere zonder  :-[ Mijn duimen gaan nu 2 keer zo hard  ;D





Even een kleine update over de vorderingen in de voliere.
Ze lijken allemaal wel blij met de nieuwe ruimte.
Whooshy is er vooral heel blij mee  :) Als ik achter de pc zit komt ze er altijd aan die kant van de voliere bijzitten. Ze geeft continue kusjes door de tralies... echt schattig. Voorheen in de vorige opstelling kon ze nooit zo dicht bij komen als ik achter de pc zat, want dan zat het grote deel van de voliere er nog tussen.

Wel heel gezellig. Nu alleen Disa nog. Zij is de enige die in het kleine deel blijft.
Vesna blijft altijd in de buurt van Isaura. Nooit echt naast elkaar, maar wel altijd bij elkaar in de buurt. Ze lijkt ook meer ontspannen nu ze er gewoon bij kan zitten. Dus het lijkt echt een hele goede zet te zijn geweest.
Wat ook wel grappig is... De grasjes zitten ook steeds in het kleine deel. Terwijl die het grote deel ook altijd gewend waren.

Van het weekend zal ik weer wat kiekjes proberen te maken.

Groetjes,
Monky

•=Bonnie=•


Mara

Hoi Monique

Ik blijf gewoon doorduimen voor je. En leuk he, die vergelijk foto's.

mara

Monky

Ok ik ben in een goed humeur dus ik ga jullie allemaal trakteren op een paar foto's  :D

Ik heb een aantal portretfoto's gemaakt.

Ik begin speciaal voor Caroline met Zowie  :)


Hij moet duidelijk nog het een en ander leren van het op foto gaan  ::)

Dan Disa mijn andere bonte cinnamon, maar dan met parels  :)


Dan Garath, mijn cinnamon geparelde witmasker  :-*


En mijn 3 lutinootjes:

Eerst Vesna een gewone lutino  :)


Dan Yara de geparelde lutino  :o


Tot slot Lulac, de bonte lutino  :-*


En wederom weer speciaal voor Caroline eindigen we met.... Zowieee....


Groetjes,
Monky