My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Anja



Bijna 150 pagina's. (lees het zijn er 150)  Er staan nooit genoeg foto's in een boekje ;D ;D ;D ;D ;D Ik ben helemaal gek op foto's.

Ik kijk al uit (lees Ton kijkt al uit) naar je Italie foto's. Hij is er vroeger altijd op vakantie geweest. In Maderno (west kust) ook aan het Gardameer.

Groetjes Anja

Monky

Hey Anja,

Citaat van: Anja op  4 juli 2007, 14:36:36


Bijna 150 pagina's. (lees het zijn er 150)  Er staan nooit genoeg foto's in een boekje ;D ;D ;D ;D ;D Ik ben helemaal gek op foto's.




Nee misschien niet, maar het helpt je misschien wel door de 3 zware weken heen  ;D ;D ;D Maar jullie hebben nog 1 fotosessie van mij te goed... van mijn valkjes dan  ;D

Helaas voor Ton moet hij ook nog 3 weken wachten  :)

Groetjes,
Monky

Anja


Mara

Hoi Monique

Wat een mooie foto sessie zeg. Heel erg mooi.

Mara

Marc van de Kuifjes

Tjonge... blijkbaar heb ik een hele fotosessie gemist! :o ::) Geen notificatie ontvangen... ???

Wat heb jij toch véél valkjes zeg! ;D

Ik vind deze foto's van Isaura wel erg mooi. Zulke mooie tekening! 8)

Citaat van: Monky op  2 juli 2007, 23:40:58

En Isaura  :D






De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Christine

Wat zijn dat weer prachtige foto's!
Ik hoop dat er nog meer komen ;)

Groetjes
Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Romy

Hoi Monky

Gewoonweg prachtig  :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* Verder heb ik er echt geen woorden voor  :D

Zou het niet kunnen dat de valkjes naar de muur kijken en achter de kooi, omdat ze dan hun eigen schaduw zien? Althans, ik denk dat het bij Flupke toch zo is.

Ook ik kijk al vol spanning uit naar de volgende reeks  ;D

Groetjes
Romy

Anke

Hallo,
Wanneer ging je ook weer op vakantie?
Kom maar op met die foto's ;D ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Monky

Hey Marc,

Citaat van: Marc van de Kuifjes op  4 juli 2007, 19:20:06
Tjonge... blijkbaar heb ik een hele fotosessie gemist! :o ::) Geen notificatie ontvangen... ???

Wat heb jij toch véél valkjes zeg! ;D


Ik dacht al... ik hoor ergens een schreeuw van frustratie  ??? Maar dat was jij dus die geen notificatie kreeg  ;D ;D ;D

Hou het maar in de gaten hier, want er komt nog 1 sessie  :D
Enne... ik heb maar 11 valkjes hoor  :-[ Volgens mij zit ik ongeveer op het gemiddelde  ::) ;D

Dank je Mara en Christine  :D

Citaat van: Romy op  4 juli 2007, 20:26:56

Zou het niet kunnen dat de valkjes naar de muur kijken en achter de kooi, omdat ze dan hun eigen schaduw zien? Althans, ik denk dat het bij Flupke toch zo is.



Daar heb ik nog niet aan gedacht  ::) Je zou best wel eens gelijk kunnen hebben... ik zal er de volgende keer op letten  :D

Anke, ik ga zaterdag weg... dus dan moeten jullie het even doen met de foto's die er zijn  ;D

Iedereen bedankt voor jullie leuke reacties  :D
Misschien als ik een computer vind, laat ik misschien nog wat van me horen, want jullie denken dat jullie het zo zwaar zullen hebben zonder mijn foto's  ??? Wat dachten jullie van mij zonder forum  8) ;D ;D ;D

Groetjes,
Monky

Anja

Hoi Monique,

Afkickverschijnselen krijg je pas maar op ;D ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Monky

het zweet breekt me al uit als ik er aan denk  :o ...
ooh nee... dat is de regen  ::)  ;D ;D ;D

*Yvon

Hoi  hoi

Geen foto's meer vandaag ?? ??  :-\  ;)

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anja


We krijgen toch nog wel een sessie voordat je gaat. Morgen ga je al op vakantie.
Wij hebben al afkickverschijnselen..........................

Groetjes Anja

Caroline

6 juli 2007, 18:24:42 #2248 Last Edit: 6 juli 2007, 18:26:38 by Caroline




Hele fijne vakantie!!!!  :D :D




Erwin, ik heb terug gezwaaid.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anja