My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Romy

Hoi Monky

Ik heb het gelezen van het concert en weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen... Dat komt misschien nog en dan zal ik zeker reageren.

Fijn dat je vakantie zo dichtbij komt :) Wanneer precies vertrek je?

Zowie is toch echt een rakker hoor. Heeft hij een valkje om mee te kroelen en dan kiest hij voor het speeltje  ??? Misschien is het wel een goed idee van Anja om te kijken wat ze doen als je het speeltje weghaalt...

Groetjes
Romy

Wilma1

Citaat van: Monky op 30 juni 2007, 17:57:24

Yara  :)

:o :o :o Acrobaat ??? ??? liggend op haar rug in de ring  :o KNAP hoor  ::) :P

;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Monky

Hi Anja,

We gaan inderdaad naar de Gardameer en Dolomieten in Italie  :)

Dat zat ik dus ook inderdaad te denken... misschien het speeltje eruit halen... Dat zal ik vanavond dan even doen hahaha.

Ik ben steeds bezig ze naar mekaar op allerlei manieren naar elkaar toe te gooien... het lijkt alleen alsof ze de kont in de krib gooien hahaha.

Hi Romy,
We vertrekken aanstaande zaterdag naar Italie. We overnachten 1 nachtje onderweg in Duitsland en rijden dan de volgende dag door. Erwin rijdt alleen, dus is het net iets te ver om in 1 keer te rijden.

Hi Wilma,
Yara is geen acrobaat hoor  :) Ze zit gewoon met de pootjes naar beneden... en is zich aan het wassen... Hoe kom je erbij dat ze onderste boven hangt ???

Nogmaals bedankt voor jullie reacties bij "Meatloaf Concert"

Groetjes,
Monky

Anja

Hoi Monique,

Misschien willen we te veel en dat ze daarom de kont tegen de krib gooien ;D ;D ;D ;D >:( >:(

En nogmaals graag gedaan hoor.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Monique

Concentreer jij je nu maar lekker op je vakantie. Ik heb mijn reactie er ook al neergezet, meer wist ik eigenlijk niet echt te zeggen. Maar geniet nu maar lekker van je vakantie.

Mara

Monky

2 juli 2007, 23:40:58 #2210 Last Edit: 3 juli 2007, 09:19:06 by Monky
Hi allemaal,

Ik heb echt mega veel foto's, dus ik ga het in etappes doen  :) Hebben jullie ook wat tijdens mijn afwezigheid te bekijken  ;D

Ik begin met Yaro en Yara  :D

Spiegeltje spiegeltje aan de wand... Ik ben de mooiste wildkleurtje van het hele land!

Om dat zo te houden moeten we wel goed de veertjes poetsen  :)

Yaro kwam weer eens lekker bij me zitten :D Ik heb meteen al mijn sieraden af moeten doen  ::)

Je ziet Yara op de achtergrond toekijken... ze wil er eigenlijk ook bij, maar durfde niet helemaal... in plaats daarvan wilde ze bovenop Yaro landen  ::)

Lekker aan het schommelen...

Ook zij moet mooi blijven... dus.... lekker poetsen  :D

Ik had net het etensbakje bijgevuld en zij was de eerste die hem gevonden had... en aangezien Yaro nooit ver bij haar vandaan is...

Ook nu breken weer de nodige vechtpartijen uit  ::) ;D

Ze zijn eigenlijk nooit ver van mekaar vandaan...

Waar de een is, is ook de ander...

Maar wat ze nu toch steeds achter die voliere zien, weet ik niet  ??? Whooshy zat daar ook de hele tijd... Maar die was ook aan de muur aan het knabbelen  >:(

Als ze los zijn poetsen ze ook vaak samen  :D

Dan de nestzusjes...

Effe lekker strekken... Vesna...

En Isaura  :D

En ook weer lekker poetsen  :-*

Zo dat was het dan even voor vandaag.
Morgen komt er weer een lading.

Groetjes
Monky

Anja

Hoi Monique,

In 1 woord...............

GEWELDIG

Groetjes Anja

Ivy

Hoi Monique.
De foto's van Yaro en Yara - prachtig gewoon. (de eerste van Yaro staat er twee keer trouwens). Hij wordt gewoon steeds mooier lijkt wel... En die foto's waar ze ruzie maken zijn altijd leuk... kroelen ze nooit :P?

Groetjes, Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Monky

Dank je wel Anja  :D

Hi Ivy,
Ik heb het al aangepast  :D
Ja mooi is hij hè? Hij heeft ook een goeie bouw en zit ook goed in de veren  :D Ik ben heel trots op hem  ;D

Uhhm... Ik zie ze eigenlijk nooit kroelen ??? Ik heb ze zien wipwappen... en bekvechten... wassen... ze zijn nooit ver bij elkaar vandaan... maar ik zie ze eigenlijk nooit kroelen ???
Raar eigenlijk... Misschien doen ze het wel als ik er niet bij ben... Ik werk natuurlijk de hele dag... Geen idee?

Yaro en Yara zijn een leuk stel samen  :)

Groetjes,
Monky

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Monky

Hey Caroline,

Zowie komt in de volgende lichting  ;D

Groetjes,
Monky

*Yvon

Hoi hoi

Yaro kan zo aan de fotowedstrijd meedoen.  ;D
Prachtige foto's van prachtige valkjes.  :-* :-*

Ik kijk al uit naar de volgende sessie.  ;) ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Ik ook hoor, ik kijk ook al weer uit naar de volgende sessie.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Monky

Nog een paar uurtjes ... ahum... aantal uurtjes wachten  ;D ;D ;D

Mara

Hoi Monique

Wat mooie foto's...en ik durf rustig met jouw wildkleurmannetje de competitie aan te gaan.  ;) Yaro doet me heel erg aan Chatima denken....Hele mooie foto's. Ik wacht met smart op de rest.

mara