My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Rianne

Hoi Monique!
Je hebt een mooi valkje uitgezocht bij Caroline. :) Dat wordt nog passen en meten om die in je handtekening te krijgen ;)

Monky

Citaat van: Rianne op 19 april 2007, 16:15:18
Hoi Monique!
Je hebt een mooi valkje uitgezocht bij Caroline. :) Dat wordt nog passen en meten om die in je handtekening te krijgen ;)


:-\ Daar had ik nog niet aan gedacht  :-\

Rianne

Nu niet het valkje afzeggen hoor!


:P


Wilma1



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Romy

Hoi Monky

Zou je vandaag niet de uitslag krijgen van de knobbeltjes van je poes? Ik dacht eind deze week...
Ik hoop heel erg op een goeie uitslag!

Groetjes
Romy

Monky

Hi Romy,

We hebben nog niets gehoord over de uitslag.
Bedankt voor het vragen  :)

De medicijnen tegen het likken lijken wel aan te slaan.
Ik hoop dat we het vandaag te horen krijgen. En anders wordt het waarschijnlijk volgende week ... zucht...

Enne... ik hoop ook heel erg op een goede uitslag  :)
Zodra ik meer weet, zal ik het meteen plaatsen.

Groetjes,
Monky

Romy

Hoi Monky

Ik zal je boekje in de gaten houden en hard hopen op goed nieuws. Is het misschien geen mogelijkheid om te bellen achter de uitslag? Of zouden ze zelf bellen wanneer ze iets wisten?
Wel erg goed dat de medicijnen tegen het likken aanslaan!

Groetjes
Romy

Wilma1

Wat naar zolang te wachten , Monique, zeker nu het weekend er ook nog tussen zit  :-\

Geduld kan soms te veel vergen van een mens, waar het een dier betreft!!!

Sterkte, ik zal aan je denken!
:-* Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Ik zal straks nog wat nieuwe foto´s plaatsen van vanmorgen, dan heb je wat afeleiding.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

kimmie

Hey Monky,

Ik heb niet je hele dagboek gelezen hoor...
127 blz. vind ik toch wat te veel :P

Ik las wel dat je een ouder broertje en zusje hebt van mijn Lady...

Wat is Zowie een schatje zeg...!!

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady


Monky

Bedankt Romy  :-*

Bedankt Wilma  :-*
En inderdaad... wachten duurt inderdaad soms erg lang.
Ik hoop echt dat het niets ernstigs is... ik kan Zotty nog echt niet missen  :( Ze is zo aanhankelijk en lief. Ze doet nooit een vlieg kwaad... of eigenlijk moet ik zeggen.... ze doet alleen maar een vlieg kwaad, want wat groter is, vindt ze eng  ;D Ze is een onderdeel van ons leven en ze is ook nog speciaal, want ze heeft Erwin en mij bij elkaar gebracht.

Dank je wel Caroline. Dat zal zeker voor wat afleiding zorgen  :)

Ik ga straks de fotospecial van Lulac tonen... Het is allemaal ready to go. Als je Lulac aan Zowie toont, kan dat ook nog leuke plaatjes opleveren  ;D

Maar eerst ga ik nu De Lama's kijken.
Ik kan wel wat lachwekkends gebruiken  :)

Groetjes,
Monky

Hi Kimmie,

Ik zie je berichtje net...
Je hoeft echt niet alles door te lezen hoor hahaha.
Leuk dat je even komt koekeloeren. Welke twee zijn dan het broetje en zusje?

Ik ga nu echt want volgens mij is het al begonnen  :-[ :-[ :-[
;D

Groetjes,
Monky



kimmie

Ik wist wel dat ik iets vergat :P

Ze is het jongere zusje van Yaro en Yara...

Ik heb Lady nu bijna 7 weken...
Groetjes Kim, Karel en Lady


Caroline



Zoals beloofd, de foto's.


Zowie woog vanmorgen voor het eten 101 gram!!!!  :o :o


Eigenwijs is hij ook, hij zit mooi bij me maar zodra hij de camera ziet gaat hij blazen.  >:(


En inderdaad Monique, ergens zag ik je vraag, ik weet niet meer waar maar Zowie heeft heel veel geel op zijn ruggetje, tussen zijn vleugels, erg mooi.  :D

Dat waren ze weer ......   groetjes!!  :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

Hahaha... nu ik erover nadenk kan dat ook alleen maar... dat is het enige broer en zus die ik heb hahaha. Het staat me ook vaag ietts bij, maar ik lees zo veel  :-[ op het forum en ze hebben zoveel jongen gehad hahaha. Maar wel heel leuk. Lady is ook een beauty, maar ik zag al dat dat geldt voor alle jongen van Nicky en Makker  :)

Hi Caroline,
Wat is het een enorme beauty aan het worden  :D
Ik heb wat voor je om aan hem te laten zien  ;D ;D ;D Zie hieronder  ;D ;D ;D
Bedankt voor het plaatsen van de foto's  :-*





En dan nu de fotospecial van Lulac  :)

Lulac is mijn oudste valkparkiet. Ze is nu 7,5 jaar. Helaas is ze ook niet echt tam. Ze had een aantal jaren terug een maatje Mauk, maar die is heel onverwachts overleden. Ik heb toen valkparkieten erbij gekocht, maar omdat ze niet tam was, liet ik haar niet lang bij hun zitten. Ik had op gegeven moment ook niet helemaal tamme valkjes zoals Ilo en Vesna erbij, maar daar wil het niet echt mee klikken. Ze wil zo ontzettend graag gekroeld worden
Zoals jullie weten krijgt ze gelukkig een nieuw vriendje Zowie. Er zit wel een leeftijdsverschil in maar ik ga ervan uit dat Lulac gewoon lekker oud wordt en zeker als ze een vriendje heeft waar ze af en toe lekker mee kan kroelen en verzorgen  ;D
Ze is ontzettend lief. Ze is misschien qua bouw niet de allermooiste valkje, maar ze ligt heel diep in mijn hart. Ze heeft wel degelijk potentie om tammer te worden en ik hoop dat dat ook een beetje lukt als ze eenmaal met Zowie is. Ik gun haar gewoon alle geluk in de wereld. Ze heeft het ook helemaal verdient, vandaar dat ik ook zo uit mijn weg ga om een schitterend mooi manneke voor haar te krijgen en die heb ik gevonden!!!


Lulac houdt van routine...  :D ;D

Als ze wakker wordt, gaat ze eerst douchen


Vervolgens probeert ze dus bij iedereen een kroel te krijgen...


En een knauw te geven als die veren eruit trekt  ::) :P ;D


Een kroelpartij moet natuurlijk gevolgd worden door een eigen poetsbeurt, want niemand kan het beter dan jezelf, toch?  ;D 8)


En nog meer poetsen...


Als het niet schoon te krijgen is.... dan toch maar onder de douche...  :o 8) ;D


En dan lekker slapies doen...Als je goed kijkt snap je waarom poetsen zo belangrijk is als je op die plek slaapt... en iets geels boven je hebt zitten  :-X ;D


De volgende dag zit ze er weer lekker fris bij  :D
Helemaal klaar voor de foto  :-*


Zo dat was de laatste special voorlopig, want nu heb ik ze alle tien gehad  :D

Als Zowie straks hier is, komt ook nog een special van hem... maar dat duurt natuurlijk nog wel even.

Groetjes,
Monky