My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

*Petra*

Hoi Monique,

Wat zijn witmaskers toch ook practhig zeg!
Isaura is echt schitterend!
Volgens mij zijn je vogels fotogeniek,
maar heb je er zelf ook aanleg voor ;D ;D!

Groeten Petra  :D   


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Monky

Dank jullie wel.

Yaro heeft het stickertje er niet af weten te krijgen  :D
Hij is er ook niet zo heel erg lang mee bezig geweest  ;D

Romy... uitpuilende ogen ?... lijken op Sid van ice age?...  :o
Wil je mijn mooie Isaura niet zo beledigen  :'(  ;D ;D ;D

Petra,
Het helpt wel om goed licht te hebben zodat je de flits niet hoeft te gebruiken. Maar ik ben absoluut geen fotograaf als Gerda bijvoorbeeld. Ik heb wel 240 shots nodig om een paar mooie foto's te kunnen maken.
En het helpt wel om mooie valkjes te hebben hahhaah... maar dat heb je al gauw als je het mij vraagt  ;D

Ok... mijn geheim is uit  :-X :-[ ;D ;D ;D

Groetjes,
Monky

Romy

Hoi Monky

Valkjes in vooraanzicht lijken (voor mij) bitter weinig op valkjes! Het is echt zo'n vreemd zicht om ze zo te zien. Gelukkig zijn ze des te prachtiger als je ze op een andere manier ziet :)
Het moet trouwens al erg goed lukken om zo'n foto zoals bij Isaura te nemen, echt toeval! Ik blijf het erg grappig vinden om te zien :P Gelukkig zijn het enkel die ogen die mij aan Sid doen denken. De rest trekt er van verre nog niet op  ;D Gelukkig maar  ;)

Groetjes
Romy

Monky

Citaat van: Romy op 18 april 2007, 14:26:02
Het moet trouwens al erg goed lukken om zo'n foto zoals bij Isaura te nemen, echt toeval!


nog een geheimpje... mijn toestel heeft 10 x zoom...
;D ;D ;D

Christine

Ik ken dat geheimpje!
Anders kan ik ook geen close-ups maken van de koppetjes van de valkjes! ;)
Wel heel prachtige foto's! ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

ManjaV

Hey Monky,

Wat heb je een berg foto's gemaakt zeg, geweldig! Ik heb echt weer even bijgelezen bij je, heb het zo druk gehad met het werk.  ::)
De douchefoto's zijn echt heel leuk, het doet mij denken aan mijn eigen valkjes als ik ze natspuit met de plantenspuit. Ze gaan in de grappigste houdingen hangen om het water op te vangen. :D
De andere foto's zijn ook prachtig. Je hebt ook een stel mooie close-ups gemaakt.

En dan binnenkort zorgen voor de vogeltjes van je nichtje. Ik ben benieuwd of ze allemaal bijelkaar in de kooi zitten.

Minder leuk nieuws over je moeder, en Zotty. Heeft je moeder al wat meer gehoord? En nu is het even wachten op de uitslag van Zotty, ik leef met je mee!

Geniet intussen maar lekker van je valkjes.  :-*

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Caroline



Cadeautje = 100 % zeker ....

een bonte cinnamon man split witmasker {X1 gepareld}.

Lulac, mag ik jou voorstellen:

je nieuwe vriendje:



"Zowie"

Monique, gefeliciteerd met nieuwe ventje.  :D




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

Hi Christine,
Ik ben ook heel tevreden met mijn camera... vooral nu ik met eventuele vragen bij Gerda's fotovraagbaak terecht kan  ;D

Dank je wel Manja.
En ja het is eigenlijk alleen maar goed als je het druk hebt met je werk, toch? Anders is het alleen maar duimen draaien en dat is ook niet  ;D

Hi Caroline,
Bedankt dat je nu al een fotootje van Zowie hebt geplaatst. Ik zal eerlijk bekennen dat ik heel benieuwd was hoe hij eruit ging zien als zijn veertjes door beginnen te komen. Hij wordt echt met de dag mooier  :D

Ik wil ook nog zeggen dat Sanne (dochter Caroline) de naam gekozen heeft :D ... Ik kon zelf niet kiezen  :-[ ;D

Ik heb al de foto's al uitgezocht voor Lulac's fotospecial.
Zaterdag zal ik ze plaatsen  :D

Groetjes,
Monky

Wilma1

Hoi Monique,
Wat een prachtige foto's  :o zo mooi dat je ze zo scherp kunt inzoomen, ze lijken ervoor te poseren en kijken met heldere oogjes mijn scherm door, alsof ze levensecht zijn... :D

Ook nog gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, weer een pracht van een valkje, maar ja ...laten we eerlijk zijn, welke valk is nu niet prachtig....eigenlijk allemaal wel, ze hebben alleen alemaal weer een ander karakter en dat maakt het zo spannend, "hoe zullen ze reageren"......

Voorkeur heb je altijd wel  ::) maar waar ik ook kijk, ik smelt telkens weer  ::) ::) ::)  :-* opnieuw van deze zo lieve beestjes!
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Romy

Hoi Monky

Wat is Zowie een schattie!!!!
Als ik ooit een valkje erbij neem, zou ik heel graag zo'n mutatie hebben. De meeste mutaties zijn wel mooi, maar naast witmasker vind ik deze toch wel iets speciaal hebben  :-*

Wanneer kan hij naar jou komen?
Wat spannend zeg, nu heb je weer zo'n mooi pluizebolletje om naar uit te kijken!

Groetjes
Romy

•=Bonnie=•


Monky



Lulac & Zowie  :D

Ik kon het even niet laten  ;D

Groetjes,
Monky

ManjaV

Hoi Monky,

Dat is een mooi stelletje om te zien :D :D :D :D
Hoe ben je op de naam Zowie gekomen?

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

•=Bonnie=•


Monky

Hi Wilma,
Dat is wel het fijne van die 10x zoom. De meeste vogels vinden een camera in het gezicht toch over het algemeen niet prettig... of ze zorgen ervoor dat jij het niet prettig vindt.
Op deze manier kunnen ze gewoon hun ding doen en ik maak de foto's op afstand. Ze gaan dus gewoon hun gangetje. Al moet ik wel zeggen Yara vindt fotograferen helemaal niets. Als ik dat ding op haar richt... hoe ver ik ook van haar vandaan sta, zet ze hem in z'n achteruit om niet op de foto te hoeven. Maar nu het langer licht is heeft ze er iets minder problemen mee omdat ik geen flits hoef te gebruiken  :D
Citaat van: Wilma1 op 19 april 2007, 10:20:09
Voorkeur heb je altijd wel  ::) maar waar ik ook kijk, ik smelt telkens weer  ::) ::) ::)  :-* opnieuw van deze zo lieve beestjes!

Daar heb je helemaal gelijk, Wilma. Het maakt me ook niet uit hoe wild of tam ze zijn ik heb ze allemaal even lief. En ik denk dat ze dat ook weten, want ze komen altijd naar me toe geklauterd... De lieverds  :-* :)

Hi Romy,
Er zijn zoveel mooie mutaties... ik zou ook niet echt weten welke ik echt het mooist vind. Ik ben gek op lutino's, ik ben gek op bont, ik ben gek op parels... ik ben gek op witmasker... dan kom je eigenlijk uit op dat ze allemaal mooi zijn  ;D
Ik denk dat het nog 5/6 weken duurt voor ik hem op kan halen. In de tussentijd geniet ik ervan op de foto's die Caroline me voorschotelt  ;D

Hi Manja en Bonnie,

Het is inderdaad en schatje om te zien, hè? Ik ben er heel erg happy mee. Het is altijd even afwachten hoe bont hij wordt, maar ik denk echt dat hij prachtig wordt.

Ik heb de naam Zowie gewoon uit de babynames website.
Ik geloof zelfs dat het een betekenis heeft... even kijken...
Het is een naam uit het Grieks en het betekent leven.

Andere varianten zijn: Zowey, Zowy en Zoe

Ik had een lijstje gemaakt van namen en ik heb Sanne (dochter Caroline) een naam uit laten zoeken  :D Ze kwam vrij snel met deze naam  :D Dus dat is hem geworden  ;D

Groetjes,
Monky