My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Little Cockatoo

Ja prachtige foto's. Prachtig niet dat de valkjes hier zo van kunnen genieten.
Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka

Monky

Hi allemaal,

Daar ben ik dan weer  :D
Bedankt voor jullie leuke reacties  :)

Zoals beloofd een fotospecial van Garath.
Garath heeft wel een interessant verleden... Hij had toen hij 2 of 3 weken bij me was een trosgierst verslaving ontwikkeld. Hij wilde alleen maar trosgierst eten. Ik was ten einde raad en heb contact opgenomen met Karin, waar hij vandaan kwam. We hadden toen afgesproken dat ik hem terug zou brengen en zij zou er weer voor zorgen dat hij weer normaal zou eten. Dat is haar uiteraard gelukt  ;D Voor degenen die niet weten waar ik zijn ietwat vreemde naam vandaan heb. Het is een karakter uit een boek van David Eddings. Garath is een sorcerer en zijn favoriete dierenvorm was een mooie zilveren wolf  :)

Ok, genoeg geleuterd. Nu dan de foto's  ;D

Welkom bij een dagje Garath...
Als eerst begint hij de dag met wat eten... Yum yum...chips  :P


Die chips zijn toch wel zout, dus er moet een slokje water  ;) bij...


Dan is het tijd om even lekker te spelen :) Het is altijd op je beurt wachten met die hooibal, want het is erg populair  :D


Effetjes rekken...


Even lekker kroelen  :P


Als je gekroeld hebt, moet je je daarna wel even wassen  ;D


Even een half uur per dag lichaamsbeweging, want we moeten wel gezond blijven...


Ik ben de baas... als je dat maar weet!!!


En ik ben het mooist!  ;D


Zo dat was onze mooie garath...

Volgende keer dus Disa  :)

Groetjes,
Monky


Mara

Hoi Monique

Ik zwijmel helemaal, wat is Garath mooi. En ik vond dat die naam me al zo bekend voorkwam. Nu weet ik ook waarom!

Ow wat een heerlijke serie, vooral die actiefoto. Daarmee moet je mee doen aan de fotowedstrijd van mei!

Mara

Anja

Hoi Monique,

Ik heb weer genoten. Wat heb jij mooie valkjes zeg.
Dat vraagt naar meer  ;D ;D
Ben al benieuwd naar de volgende.

Groetjes Anja

Marc van de Kuifjes

Wow mooie aktiefoto zeg! Die gele (welke is dat?) lijkt met z'n kop in het plafond te zitten! ;D

Citaat van: Monky op 19 maart 2007, 18:51:33
Even een half uur per dag lichaamsbeweging, want we moeten wel gezond blijven...





De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Caroline

Gave foto's, vooralde vliegfoto's super!!

Wat lijkt Garath toch op mijn Pablo.  ;)

Lekker ding hoor.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Romy

Hoi Monky

Ik besef nu pas met de fotospecial hoe mooi Garath wel niet is! Echt prachtig gewoonweg!
Het is een erg leuk en goed idee om elk valkje apart te fotograferen en een special van te maken. Zo leer je ze toch wat meer individueel kennen, erg fijn!

Groetjes
Romy

*Yvon

Hoi hoi

Wat een prachtige stoere cowboy is hij toch.  :-* :D
En die vliegfoto is idd prachtiggggggg !!
Zeg maar nee,dan zie je er 2 .  ;) ;D
Wie is de volgende ??

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Monky

Citaat van: Mara op 19 maart 2007, 18:57:04
Hoi Monique

Ik zwijmel helemaal, wat is Garath mooi. En ik vond dat die naam me al zo bekend voorkwam. Nu weet ik ook waarom!

Ow wat een heerlijke serie, vooral die actiefoto. Daarmee moet je mee doen aan de fotowedstrijd van mei!

Mara

Hi Mara,
Fijn dat je het leuk vond  :D Heb jij ook de Belgariad en Malloreon gelezen?

Ik denk dat ik wel betere foto's heb dan deze voor de fotowedstrijd hahaha. Ik ben ook weer creatief bezig geweest voor april... Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden  ;)

Hi Anja,
Leuk dat je er weer van genoten hebt  ;)
De volgende is Disa.
We hebben dan nog Lulac, Vesna en Gizmo in de aanbieding  ;)  ;D

Hi Marc,
Hahaha, het lijkt inderdaad alsof ze geen koppie heeft. Zo heb ik een paar dagen terug ook een foto gemaakt waar 3 van de valkjes zich aan het poetsen waren. Je kon bij geen van drieen het koppie zien  :P Ik zal heb vanavond eens plaatsen. Het ziet er niet uit hahaha  ;D
En de gele valkje in die foto is Yara.

Hi Caroline,
Pablo en Garath waren toch familie... We hebben het er een keer over gehad, maar ik weet niet meer hoe ze gerelateerd zijn  :P :-[ ;D

Hi Romy,
Toen Garath jong was en nog pareltjes had, was hij ook al zo mooi. Hij had hele mooie witte parels. Ik vond het eerst heel erg jammer dat hij die kwijt zou raken, maar wat een pracht valkje is er voor terug gekomen  ;D ;D ;D

Citaat van: Romy op 19 maart 2007, 23:28:09
Het is een erg leuk en goed idee om elk valkje apart te fotograferen en een special van te maken. Zo leer je ze toch wat meer individueel kennen, erg fijn!

Dat bedacht ik me dus ook, vandaar dat ik er ook mee door ben gegaan  :D

Hi Yvon,
Garath is de cowboy niet hoor  ;) Dat is Yaro  ;D
Disa is de volgende  :)
Ze is alleen wel in de rui, dus misschien dat ik een weekje langer wacht tot de volgende special  :)





Hi allemaal,
Mijn moeder is afgelopen weekend bij ons geweest. Ze heeft het enorm naar haar zin gehad. Ze was niet bij de vogels weg te slaan  :)
We hebben een verrassing voor haar bekokstoofd  ;D We hebben een lange weekend bij Landal geboekt met Pasen. We halen haar op onder het mom van dat ze bij ons komt in Utrecht, maar in plaats van naar Utrecht gaan we naar Duitsland. Ze denkt op dat moment dat we lekker met z'n drieeen gaan, maar 's avonds komen mijn zus en haar man er ook nog bij. Hebben we heerlijk een lang weekend met het hele gezin  :) Ik heb er al helemaal zin in.

Mijn moeder had trouwens ook haar Blacky bij zich.
Ik heb er wat fotootjes van gemaakt en in de nijnen dagboekje geplaatst. Je kan er komen door de link aan te klikken in mijn handtekening  ;)

Zo dat was het weer even voor nu.

Groetjes,
Monky

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Monky op 20 maart 2007, 11:18:54
Hi Marc,
Hahaha, het lijkt inderdaad alsof ze geen koppie heeft. Zo heb ik een paar dagen terug ook een foto gemaakt waar 3 van de valkjes zich aan het poetsen waren. Je kon bij geen van drieen het koppie zien  :P Ik zal heb vanavond eens plaatsen. Het ziet er niet uit hahaha  ;D
En de gele valkje in die foto is Yara.

Groetjes,
Monky


Eigenlijk had ik dat moeten weten... :-[ ;D
Ben benieuwd naar de foto's! ;)




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Mara

Hoi Monique

Die boeken heb ik nog niet gelezen, momenteel ben ik bezig met de boeken van David Gemmell....waanzinnige goede boeken ook maar ik heb nu tijd he en tja, over een maand als ik nog niets anders heb dan heb ik nog meer tijd....

Mara

Caroline

Klopt helemaal!!  :D

De vader van Garath is een oudere broer van Pablo.  ;)

En wat een leuk idee, het weekend weg voor je moeder.

Wij (min 2 broers en ik) sturen mijn ouders binnenkort weg voor een midweekje Landal in Duitsland, alleen gaan zij samen, ze worden dit jaar beide 70 vandaar dit kado.  ;)

Groetjes.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

Hi Mara,
Jij krijgt echt binnenkort een leuke baan!! En dan heb je alleen als het mee zit 's avonds tijd om te lezen...  ;D
Je zou ze dan eigenlijk gewoon in het Engels moeten lezen als dat lukt. Er zit heerlijke humor in, wat eigenlijk niet goed vertaalt.

Hi Caroline,
Dus Pablo is de oom van Garath  :D Nu weet ik het weer  ;D Leuk!!!

Af en toe moet je je ouders verrassen... Ik heb mijn vader gevraagd of hij zin heeft om mee te gaan... Hij moet dan wel naar Nederland komen... maar misschien doet hij dat wel  ;D You never know when it's going to snow  ;D ;D ;D

Wij gaan trouwens naar de Wirftal  :D

Ik ben heel benieuwd wat voor een jongen je popjes nu krijgen... Ik ben zo zo nieuwsgierig hahaha. Ik ga er gewoon voor zorgen dat het werkt voor Lulac. Ze verdient het zo  :)

Groetjes,
Monky

Mara

Hoi Monique

Dat is met de boeken van Gemmell ook. Hou jij van fantasy? Dan heb ik nog wel wat aanraders voor je. Van de zomer, dan ben ik verplicht om meer te lezen, want dan kan Pipo onder niet losvliegen omdat alles openstaat en dan wijken we uit naar mijn slaapkamer, en dan lekker op bed lezen terwijl die gekke Pipo voor verkoelende lucht zorgt..

Mara

Monky

Hi Mara,

Ik lees inderdaad ook Fantasy boeken  :D
ik heb er al heel wat versleten hahaha. Ik heb misschien ook wel wat tips voor jou  :D
Dan maar hopen dat het deze zomer weer zo warm is hahaha.

Groetjes,
Monky