My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

*Yvon

Hoi hoi

Prachtig !! Prachtig !!  ;D
Zelfs zonder kuifje is ze nog mooi.  :-*
Meer !! Meer !!  ;D ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

ManjaV

Hoi Monky,

Wat is Ilo een beauty zeg. Ik vind het een hele lieve en leuke fotospecial.  :-*

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

•=Bonnie=•

Inderdaad een prachtige tekening! mooi hoor :)

Monky

Bedankt allemaal voor jullie reacties  :D Ilo is inderdaad een heel mooi valkje geworden  :) Nu de kuif nog  :-\ ;D

Vanavond mogen ze er weer extra lang uit. Tv avond op de bank bij de vogels  ;D ;D ;D

Marc heeft me wel op een idee gebracht voor mijn handtekening  ;) Misschien dat ik daar ook nog een klein beetje mee ga rommelen  :D

Ik ga ook eens even heel goed nadenken wat ik voor Lulac zal doen. Ze verdient een maatje die haar kroelt. Ik had in eerste instantie extra valkjes genomen om haar minder eenzaam te laten wezen. Toen ze bij de tamme vogels in de kooi zat een tijdje in Nieuwegein nog, leefde ze helemaal op, maar hier lijkt ze toch een klein beetje weg te kwijnen...

Ik zal moeten kiezen uit Vesna en Lulac apart zetten, of een nieuw maatje voor Lulac zoeken. Ik denk wel dat het goed zou zijn als het een tam valkje is. Lulac komt nu ook steeds dichter bij me en ik heb het idee dat ze net over de streep getrokken moet worden... Ik ga daar nog eens even verder over peinsen.

Groetjes,
Monky

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Monky op  5 maart 2007, 16:52:39
Marc heeft me wel op een idee gebracht voor mijn handtekening  ;) Misschien dat ik daar ook nog een klein beetje mee ga rommelen  :D


8) 8) 8)
;D ;D ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Caroline

Was weer spannend hè?? CSI & Standoff vanavond.  ;) ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

Citaat van: Marc - Vijf Kuifjes op  5 maart 2007, 18:19:08
Citaat van: Monky op  5 maart 2007, 16:52:39
Marc heeft me wel op een idee gebracht voor mijn handtekening  ;) Misschien dat ik daar ook nog een klein beetje mee ga rommelen  :D


8) 8) 8)
;D ;D ;D


Ik heb er even naar gekeken, maar de foto's die ik gemaakt heb zijn niet helemaal geschikt. Ik moet er nog even verder naar kijken...  :D

Citaat van: Caroline op  5 maart 2007, 22:26:11
Was weer spannend hè?? CSI & Standoff vanavond.  ;) ;D

Ik was heel even bang dat we weer herhalingen kregen. Zoals bij Bones afgelopen zondag. Gelukkig viel dat reuze mee  :D
Maar het was weer lekker spannend   :D En gezellig  ;D ;D ;D

Groetjes,
Monky

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Monky op  6 maart 2007, 12:44:35
Ik heb er even naar gekeken, maar de foto's die ik gemaakt heb zijn niet helemaal geschikt. Ik moet er nog even verder naar kijken...  :D


Het hoeft niet per se de foto te zijn... je kan het misschien op een of andere manier als tekening in je handtekening verwerken...




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Monky

Citaat van: Marc - Vijf Kuifjes op  6 maart 2007, 15:23:36
Citaat van: Monky op  6 maart 2007, 12:44:35
Ik heb er even naar gekeken, maar de foto's die ik gemaakt heb zijn niet helemaal geschikt. Ik moet er nog even verder naar kijken...  :D


Het hoeft niet per se de foto te zijn... je kan het misschien op een of andere manier als tekening in je handtekening verwerken...


Klopt, maar ik had het idee om de cirkel en valk erin te verwerken... De cirkel pakt het programma niet zoals de foto's nu zijn  ;D We komen er wel...maar dan moet het wel droog zijn  ;D

Groetjes,
Monky

*Yvon

Hoi hoi

Weet je wat ik zou doen voor Lulac ??
Gewoon niet te hard peinzen en een mooi,leuk,lief,jong,tam valkje kopen.  ;) ;D ;D

Groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Monky

Hi Yvon,

Ik neig wel een beetje die kant op...maar ik wil eerst alles goed afwegen :D Ik heb er nog niet rustig over na kunnen denken, maar zodra ik het zeker weet, zal ik het hier plaatsen  ;D ;D ;D

Groetjes,
Monky  :)

Wilma1

10 maart 2007, 11:09:45 #1676 Last Edit: 10 maart 2007, 19:37:53 by Wilma1
Wat een mooie foto's...en die kuif  :o...hangt die niet ergens aan het plafond  ::) Melody heeft ook eens TE hoog gevlogen en zijn kuif bungelde aan het plafond  ;D

:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Monky

Hi allemaal,

Het is weer fotospecial tijd!!!  ;D
Dit keer is het van 2 valkparkietjes... broer en zus... Yaro en Yara...  :D :D :D

Ik begin met de oudste... Yaro
Yaro is een vogel met duidelijk te veel energie in zijn kontje  :D
Hij zoemt door de kamer heen is heel wendbaar en is de Cowboy van allemaal  ;D


Zijn kopje wordt steeds geler  :)


De enige die gebruik maakt van het speeltoestel  :-\ Hij is wel erg ondernemend en speelt er lekker op  :)


Here I come to save the daaaayyyy....  ;D Kennen jullie hem nog? Mighty Mouse? In dit geval Mighty Yaro  ;D


Lekker smikkelen  :)


Even poetsen, want hij is me toch een partij in de rui  :o Zijn verenkleed ziet er niet uit!!


Nog een keer even laten zien hoe geel zijn koppie wordt. Hij begint echt een man te worden nu  ;)

Kijk maar  :-\


Ze zijn nooit ver bij elkaar vandaan...


Zelfs samen wassen  :D


En dan gaan we natuurlijk naar Yara...
Ze is als laatste in de voliere gekomen, maar dat is niet aan haar te merken. Ze gaat zitten waar zij wil en als daar al iemand anders zit... Heeft die pech  ;D Verder is ze eigenlijk vrij verlegen als ze los is. Het lijkt soms of ik een knuffelmuur heb, want ze gaat er altijd tegenaan zitten  :-\ :)
Haar bizarre gewoonte is om in het donker geknuffeld te worden de gekkerd  ;D

Ok dan nu de foto's  :)


Ik heb nog nooit een valkparkiet zo vaak achteruit zien lopen als zij  ;D


Ze laat Yaro af en toe duidelijk merken wie de baas is  :o



Ze is ook nog zo heerlijk speels  :D  :-*


Ze zit nu ook heel mooi in de veren en die moeten nu natuurlijk wel goed onderhouden worden  ;D


Lekker tegen de knuffelmuur  :)

Zo dat was de fotospecial van Yaro en Yara  :)

Nu even bedenken wie nu komt  ??? Suggesties?  :)

Groetjes,
Monky

Romy

Hoi Monky

Je hebt opnieuw érg mooie foto's gemaakt! Ik heb er enorm van genoten!
Er zaten veel leuke actiefoto's bij zoals Mighty Yaro en Yara op de lege hooibal, erg lief  :-*

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Monky

Misschien de witmaskers? Ik weet de namen allemaal niet  :-\ sorry, maar ik vind je valkjes zo prachtig.

En jij hebt ook al zo'n mooi geparelde lutino.

Groetjes

Mara