My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Monky

Hi Ivy,

Ik wil niet dat ze jongen krijgt. Ik wil gewoon dat ze een lief maatje heeft die haar kroelt. Daarom zat ik ook heel even te denken aan Geeltje van Caroline. Maar goed... Ik ga nog even verder dubben  :)

Ik heb helaas geen plek voor uitbreiding van de voliere binnen  :-\ Ik zou dan mijn heerlijk bank moeten opofferen en dat heb ik er ook weer niet voor over. Ik wil nog wel van mijn beestjes kunnen genieten en erbij komen zitten  :D

Ik sta ook niet direkt te springen om nog een kooi te moeten schoonmaken. Ik heb er al op dit moment 7  :P En dat is dan nog niet eens mijn eigen "hok" meegerekend  :-\

Groetjes,
Monky

ps morgen foto's van het hek  :)

Ivy

Hm... Kan je haar dan niet aan een popje 'koppelen', zou dat niet werken? Ik betrap Sammy en Jelle nu ook regelmatig an het kroelen, terwijl het twee mannetjes zijn. Misschien bij gebrek aan beter...

PS: Maar Geeltje is ook een snoepje :D




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Monky

Hmm, daar had ik nog niet aan gedacht...
Dat is misschien ook een idee... Dan kan ik haar met Vesna even apart zetten, kijken of ze elkaar leuk genoeg vinden om te kroelen  :-\ Wat denk je, zal ik dat proberen?

Groetjes,
Monky

Ivy

Ja daar kan ik je moeilijk in adviseren. Is er geen popje die vaak bij haar in de buurt zit? Was Vesna niet zusje van Isaura, ze trokken toch naar elkaar? Familiebanden zijn bij jouw valkjes zo sterk ontwikkeld  ::) :D
Misschien kan je het ook op het forum vragen, of mensen daar ervaring mee hebben. Ik zeg alleen wat ik hier zie, misschien heb ik wel hele rare valkjes ;D




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Monky

Vesna is de enige optie  :-\ Ilo is de enige die wel wat met Gizmo heeft. Hij heeft notabene op haar gezeten  :-\ ::)

Het rare van de "wilde" voliere is, dat ze allemaal loners zijn. Vesna en Lulac zitten vaak alleen. Ilo en Gizmo ook, alleen als ze gekroeld willen worden zoeken ze elkaar op. Maar Lulac en Vesna niet  :-\

Vesna is een nestzusje van Isaura. Ze heeft andere ouders. MAar ze heeft inderdaad nog een hele sterke band met Isaura... alleen Isaura niet met haar  :P Dus misschien is het wel een idee...
Bedankt voor de suggestie... Ik ga er even overheen malen met mijn gedachte...  ;D

Groetjes,
Monky

Caroline





Hoi hoi Monique, ik ben een mannetje hoor.  :D

Groetjes van Geeltje.  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Marc van de Kuifjes

Hey wat een merkwaardige kleur heeft dat kopje zeg! Lijkt wel olijfkleurig!




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

*Yvon

Hoi hoi

Ik zou ook gewoon proberen om haar te koppelen met Isaura of Vesna.
Wat je niet probeert weet je niet.
Maar ja,maar een lief klein jong valkje erbij is ook niet gek.  ;) ;D

groetjes Yvon



Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Monky

Hi allemaal,

Het hek is min of meer geplaatst  :)

FOTO'S HEK  ;D
klik op tekst

Groetjes,
Happy Monky  ;D

Monky

Hi allemaal,

Zoals beloofd een fotospecial van Ilo !! Voor Yvon  ;) en voor Marga  :)

Ilo zit in de "wilde" deel van de voliere.
Het grappige is dus dat ze heel erg naar me toetrekt als ik bij de voliere sta. Dit zorgt er natuurlijk weer voor dat het moeilijk is om haar in verschillende houdingen te fotograferen  :-\
Maar ik heb nog best wel wat leuke kiekjes van haar kunnen maken. Misschien niet zo divers, maar goed, kan niet alles hebben  ;D


Als ze net wakker is, en je bent snel, kan je haar ook anders zien dan aan de tralies  ;D


Ik weet niet wat ze precies heeft, maar onderste boven zitten vindt ze heel prettig... Kont in de lucht  :P :D


Het driehoek zit geval is een van haar favoriete zitplekjes. En maar acrobaatje spelen  8)


Ze heeft helaas bijna geen kuif meer  :-\ Waar die gebleven is...   ???


Lekker smikkelen...


Even acrobaatje spelen...


En weer mooi zijn  :-* :-* :-*
Ze heeft een werkelijk prachtige pareltekening...

Dat was dan de special van onze lieve dame Ilo.

Groetjes,
Monky

ps  Yara komt volgend weekend aan de beurt... Daarna komt Yaro...
Als je nog een andere special wil zien van een van de anderen... Laat het dan even weten  ;D ;D ;D Maakt het voor mij ook makkerlijker om te kiezen  :P ;D Tenzij jullie er natuurlijk genoeg van hebben  :-\

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Monky op  4 maart 2007, 17:30:02


Ze heeft een werkelijk prachtige pareltekening...


Tekening is inderdaad prachtig! :D
De vleugelpunten steken ook mooi af tegen de lichte staart! :D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Anja

Hoi Monky,

Prachtige valk hoor. Mooi die donkere veren die afsteken tegen het lichte gedeelte.
Is het geen idee om van al je valkjes een reportage neer te zetten. Zo komen ze allemaal aan de beurt.

Groetjes Anja

marga

hoi monique
ik heb weer genoten
wat is ilo toch prachtig
groetjes marga

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Romy

Hoi Monky

Ilo is inderdaad een enorm mooi valkje! Ik had vroeger nooit zo hard stilgestaan bij de tekening op haar rug, echt heel mooi en symmetrisch
Verder lijkt Ilo mij een enorm guitig valkje, waar je naar kan zitten kijken alsof je voor de tv zit...? Klopt het wat ik zeg??

Groetjes
Romy