My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Romy

Hoi!

Ik heb de topic gelezen en vind het een prachtig idee! Ik hoop maar dat het hek even prachtig is als het idee zelf :)

En natuurlijk ben ik razend benieuwd om de foto's te zien  ;D

Groetjes
Romy

Caroline

Fijn dat alles goed is gegaan met je zus.

Was het een zware ingreep, moet ze nog lang blijven of mag ze al snel weer naar huis??

Ik ga eventjes naar je hek kijken.

Doei!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mara

Hoi Monique

Hoe is het met je zus?

Groetjs

mara

•=Bonnie=•

Prachtige foto's, en wat is Garath een schitterend valkje zeg.. Dat van dat hooi wist ik ook niet.

Wilma1

Wat gaaf een kruidenbol...ik heb het nog nooit gezien  ???

Misschien vinden Ruby eb Coco zoiets ook wel leuk  :D
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

ManjaV

Hoi Monky,

Hoe gaat het inmiddels met je zus? Waar is zij aan geopereerd?
Ik zal zo even naar je hek kijken. ;D

Maarre...waar heb je dat balletje en dat kruidenhooi nou vandaan?
Ik heb vannacht zelfs gedroomd dat ik die ging kopen.  ::) ::) ;D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

*Yvon

Hoi hoi

Manja,die bal en het hooi kan je gewoon in de dierenwinkel kopen.  ;) ;D

Monique,alleen ik vraag me af of ze die paardebloem gedroogd wel helemaal mogen hebben ?
Die mogen ze toch niet met steel als ze vers zijn?

Hoe is het met je zus?

Groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Monky

Hi Chica,
Leuk dat je even een kijkje komt nemen  :) :)

Hi Yvon,
CitaatMaar op de foto van Ilo wat ijzerdraadjes,zijn die niet scherp ?

Aan die scherpe dingen hebben mineraalstenen gehangen. Ze waren er helemaal doorheen en ze vielen naar benenden. Deze draadjes bleven over.

Hi Romy,
De valkjes vinden zo'n hooibal geweldig  :) Het is binnen mum van tijd leeg.

Hi Manja,
Volgens mij mogen ze gewoon hooi hebben. Ze eten het trouwens niet, maar knabbelen eraan.
Ik heb die bal inderdaad in een dierenwinkel gekocht. Het is van Europet. Je hebt ook andere merken, maar die hebben scherpe punten eraan zitten. Deze is ook lekker stevig, het balletje is ook van metaal. Het zou heel goed kunnen dat ze er een nestje van zouden maken. Volgens mij hebben de valkjes van iemand op het andere forum dat gedaan. Hij heeft nu jongen  :)

Hi Mara,
Je kan er gewoon hooi in doen, maar in dit geval heb ik er kruidenhooi in gedaan. Er zitten paardenbloemen en kamille in. Dit heb ik ook gewoon bij de dierenwinkel gekocht.

Hi Caroline (carco),
En heb je de bal gehaald? Wilden ze het hebben?

Hi Rob S,
Leuk dat je ook een keertje kijkt. Het is inderdaad heel leuk om ze bezig te zien  :)
Bedankt voor het meeduimen  :)

Hi Caroline,
Het was op zich niet echt een zware ingreep, maar het blijft een operatie hè? Ze heeft een buikwandcorrectie ondergaan. Ze hebben overtollig huid weggehaald. Ze is namelijk 45 kilo afgevallen en begon last van haar rug te krijgen. Het is allemaal goed gegaan... Ze hebben 1,5 kg aan huid weggehaald en de spieren aangetrokken. Ze klonk vanochtend heel goed en heeft niet zo heel veel pijn... nog niet... Ik ga haar vanavond bezoeken.

Hi Mara,
Het gaat goed met mijn zus. Ze mag morgen waarschijnlijk naar huis.

Hi Bonnie,
Garath is inderdaad een heel mooi valkje geworden  :)
Hooi daar spelen ze mee, ze knabbelen erop. Ze vinden het heerlijk  :) De gekke beestjes  :D

Hi Wilma,
Ik weet bijna wel zeker dat Ruby en Coco zoiets heerlijk zouden vinden  :D Probeer het maar eens  :)





Hi Manja,
Volgens mij heb ik in het stukje boven ergens antwoord op je vraag gegeven...  ;D

Hi Yvon,
In gedroogd paardenbloem zitten geen vochten meer in. Dat is toch hetgeen dat eventueel giftig is? En dan nog... Ze knabbelen er alleen aan  :) Maar misschien is dan die kruidenhooi dan toch niet zo geschikt...  ::) Ik ga misschien dan toch over op gewoon hooi... Vinden ze ook leuk hahaha.  Ze hebben trouwens ook kruidenhooi met andere kruiden erin... Misschien ga ik daar de volgende keer naar kijken  :) Bedankt voor je opmerking.

Groetjes,
Monky

Romy

Hoi Monky

Toen ik gisteren naar de dierenwinkel ging, zag ik wonder boven wonder zo'n metalen bol hangen om hooi in te doen! Dat is echt wel héél toevallig! Het lag wel bij de spullen voor hamsters en zo. Er lag ook alleen maar hooi met wortel bij. Maar misschien vinden valkjes dit ook wel leuk...
Alleen vond ik het balletje redelijk duur en de zakken hooi waren enorm groot. Niet zo handig voor 1 valkje dus :)

Wat goed dat de operatie van je zus goed is verlopen. Hopelijk gaat het herstel even goed.

Groetjes
Romy

Monky

Hi Romy,

In de supermarkt kan je vaak kleine hoeveelheden hooi van een kilo  ;)

Hier is die bal 4 euro.

Groetjes,
Monky


*Patricia*

hoi,

hier 2,25 maar iki heb de kleine

Patricia

Caroline

Niet zo'n zware ingreep????

Pfffh, ik vind het behoorlijk heftig klinken hoor.  :o

Fijn dat ze nog niet zo heel veel pijn heeft.

Wel knap hoor, wens haar maar sterkte en beterschap van me.   :)

Doei doei!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

Hi Caroline,

Vergeleken bij haar vorige operatie wat dit peanuts  :)
Toen hebben ze de helft van haar maag weggehaald en een bypass gedaan van haar darm. Ze gebruikt nu dus haar dunne darm niet meer. Een soort herrangschikking van haar ingewanden  ::) De slagings kans toen was 80 % En er waren in de directe omgeving allemaal mensen met complicaties. Ze is er toen heel goed doorheen gerold. En nu dus weer. Ze doet het hartstikke goed. Ze kan alleen niet lachen  :) Dat doet nog zeer. Ik ben blij dat het geweest is. Het brengt toch spanning met zich mee. Morgen mag ze weer lekker naar huis en thuis lekker verder opknappen  :) ik ga zondag voor dat ik op kraamvisite ga even bij haar langs. Het ligt op de route.

Citaat van: Caroline op  1 februari 2007, 19:45:13

Wel knap hoor, wens haar maar sterkte en beterschap van me.   :)



Ik zal het aan haar doorgeven  :D

Trouwens... Ik ben vorige week vrijdag nog langs Veghel gereden op de A2  :) Ik dacht meteen aan jou en Thomas z'n verjaardag  :D

Hi Yvon,
Leuk dat je ook zo'n hooibal hebt gehaald. Spelen ze er al mee?

Groetjes,
Monky

carco

Gelukkig dat het goed gaat met je zus, ik heb hier van iemand met dezelfde soort operatie wel wat anders gehoord: die had zoveel last ervan.
En maak ze dan maar niet te erg aan het lachen als dat nog zeer doet.

Dacht ik een leuke hooibal te hebben:nou ja het is meer een puntvorm:vond ik wel leuk: wat denk je?? nee dus hè ::)
Weet je wel niet hoe eng zo'n ding is :-\ Nou vanavond heeft Hedwig er heel even aan getrokken en toen bewoog de ''bal'':uh wegwezen dus :P
Nou ja ik kan hem altijd nog bij de cathi's hangen die zijn nergens bang voor, of nog één aan de konijnen geven of aan de chins.
Maar die vallken van mij hè??

En van die paardebloemen snap ik niet helemaal hoor: toen wij lid werden van de €P kregen we er een boekje bij over groenvoer en er staat ook iets in over paardebloemen. Ze blijken heel gezond te zijn en even later staat er dit:De plant bevat geneeskrachtige bestanddelen o.a. een bittere stof welke zwak giftig blijkt te zijn.Dus wat is het nou??

Groetjes: CAroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Romy

Hoi Monky

Bedankt dat je er even bij zegt hoeveel je betaald hebt voor die bal. Diegene wat ik gezien heb was een erg klein en kostte bijna 5 euro. Ik ga eens rondkijken om te zien of ze in een andere dierenwinkel geen goedkopere hebben.

Je tip voor het hooi vind ik ook erg interessant, bedankt!

Groetjes
Romy