My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Caroline

Hele fijne feestdagen en een voorspoedig 2007 vol valkenvreugde!!

Liefs van Ed, Caroline, Sanne, Thomas en Jasper.

PS. nog steeds problemen met mijn laptopje,
zie mijn dagboek, dus voorlopig weinig online.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Riny

Hallo Monique
Ik wens voor jou en alle mensen,
de vervulling van veel stille wensen.
Fijne kerstdagen Riny,

Anja

Wilma1

Niet te veel van al die verleidelijke dingen  ;D

Fijne dagen
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Ivy

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Gerda

Marije

Ann

Hey Monky

Fijne feestdagen en een gezond 2007 vanwege:

En natuurlijk ook nog van Alpha en mij ;D.

Groetjes
Ann
:-* :-* :-*

The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

Romy

carco

Klik op het plaatje voor onze site!

Monky

Hi allemaal,

Hartstikke bedankt voor jullie beste wensen en kaarten. Ik krijg er gewoon een warm gevoel van vanbinnen. De leuke kaarten die er ook tussen zitten... Heerlijk.

Nogmaals bedankt.

We zijn de gezelligste dagen van het jaar weer goed doorgekomen. De eerste kerstdag zijn we bij mijn moeder geweest. Lekker gegourmet een keertje in plaats van een hele maaltijd. Nog wat spelletjes gedaan, Cluedo. We hebben alledrie een keer gewonnen  :) We zijn gewoon fantastische detectives  ;D ;D ;D

Tweede kerstdag hebben we de trilogy van The Lord of the Rings gekeken en dan wel de extended edition  :P Dat is 2 keer 3 uur en 1 keer 4 uur. Dat hebben we niet gered. De laatste deel hebben we voor de helft gekeken. Toen was het 0.00 uur en ik moest vandaag weer werken dus... We hebben tussendoor wel wat kleding uitgezocht voor de vakantie en het een en ander ingepakt. Anders hadden we helemaal vierkante ogen gehad hahaha  :P ;D Het was wel een heerlijke relaxte dag zonder verplichtingen. Voor het eerst sinds lange tijd de hele dag in mijn nachthemd rondgelopen  :D

De beestjes heb ik heerlijk verwend. Van agaatjes tot kanarie tot nijntjes. En wat hebben ze genoten  :D
Ik had de grote deel van de voliere vorige week verschoond. Ik had de indeling van de kooi ook weer veranderd en ik geloof dat ik het goed gedaan heb, want ze waren me toch lekker bezig. Echt helemaal happy  :D Ik geloof dat ik 2 uur op de bank heb gezeten en heb zitten kijken hoe ze bezig waren. Heerlijk gezicht. Zelfs Jocko was heerlijk aan het spelen met een belletje. Dat komt niet vaak voor. Ik heb ook zijn snavel weer laten knippen. Nu gewoon in Nieuwegein en niet bij Feld, want daar hadden we geen tijd voor om naar Amersfoort te gaan. Ik heb ze wel verteld tot hoe ver ze moesten knippen, zodat het wel goed gedaan zou worden en dat ze een schroeiding bij de hand moesten houden. Het ging goed en Jocko was zo weer thuis bij zijn vriendjes. Brengt toch minder stress voor hem als het allemaal niet zo lang duurt.

Met Yara gaat het ook goed. Ze is nog steeds wat "wild", maar dat zie ik allemaal wel na mijn vakantie. Als ik terug ben heb ik nog een week vrij dus kan ik er flink wat tijd insteken.
Wat ik wel ontzettend grappig vond was dat ze op dezelfde manier slaapt als Yaro toen hij in dat kooitje zat. Lekker tegen het speeltje aan alsof het haar maatje is :D Echt lief  :-*
Als we weg zijn gaat ze lekker naar boven. Zodat ze niet in haar uppie beneden zit. Ze blijft wel in de aparte kooi, maar ze kan dan gewoon haar vriendjes en broer zien en horen.

Zo dat was een lap tekst hahaha.
Ik zal vanavond proberen foto's te plaatsen. Ik heb wel een aantal leuke gemaakt. Dat zal dan ook wel voorlopig de laatste zijn, want op St. John hebben ze geen pc's in het huisje staan. En ik weet niet of ze al van internetcafés gehoord hebben hahahah.

Ik ga weer even aan de slag. Het valt niet mee zo na de kerst  :P ;D

Groetjes,
Monky

Marc van de Kuifjes

Wow St. John... da's weer een héél eind van huis zeg! :o ;D

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Monky

Citaat van: Marc - Vier Kuifjes op 27 december 2006, 11:41:28
Wow St. John... da's weer een héél eind van huis zeg! :o ;D

Inderdaad ver weg... Van deur tot deur zijn we ongeveer 24 uur onder weg hahaha. Maar ik heb het er voor over  :) Daarna kunnen we lekker relaxen... Ik hoop alleen dat ik geen afkickverschijnselen ga krijgen  :P ;D

Groetjes,
Monky