My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

ManjaV

Hoi Monky,

Wat fijn dat je zulke leuke kerstdagen hebt gehad. :D Heel gezellig!

Ik lees met plezier je verhalen over je valkjes. Het is wel handig dat Jocko ook geknipt kon worden door een dierenarts die wat dichterbij woont. Gelukkig ging het helemaal goed! :D

Waar is dat, St. John en wanneer ga je op vakantie?

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Marc van de Kuifjes

De Maagdeneilanden! :o ;) ;D

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Monky

;D ;D ;D USVI  ;D ;D ;D

Heel goed Marc...  :D

Groetjes,
Monky

Marc van de Kuifjes

Ik heb het ook moeten opzoeken hoor! ;)

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Monky

Er is ook een plaats daar dat St. John's heet. Dat is het dus niet  ;D En je hebt een plaats in Canada die zo heet...
Toen we naar de VS vlogen in oktober zag ze op het schermpje ook St. John's in Canada staan. Ze zegt dood leuk... Oh daar gaan jullie dus heen... Ik zei tegen haar... Ja hoor ma, we gaan snorkelen en alles in hartje winter... Denk je nu werkelijk dat het in Canada ligt   ;D ;D ;D We hebben een tijdje dubbel gelegen hahaha.

Het is dus een eiland...onderdeel van de VS maagdeneilanden. Puerto Rico ligt er "dichtbij"

Groetjes,
Monky

ManjaV

Haha, snorkelen in Canada.....;D ;D in de winter...tja, je weet het nooit? Ik had het ook geloofd hoor ;) ;D

Maar wel gaaf hoor, echt leuk voor je. Zorgen de buren voor de vogeltjes?

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Monky

We gaan trouwens zaterdag. We blijven daar 2 weken.
Ik heb er echt helemaal zin in  :D

Ja de buren verzorgen de beestjes weer. Toch wel heel erg lief van ze. We zullen weer wat leuks voor ze meenemen.

Groetjes,
Monky

Valerie

:-[ :-X :-[
Ben ik jou vergeten, Monique? Ik zie nog helemaal geen kerstwens van me staan.  :-X

Romy

Waauw wat een prachtvakantie zeg!  ;D

Geniet er maar met volle teugen van, voor je het weet is het al voorbij  :( Dat heb je altijd met van die supermooie vakanties   :-\

Groetjes
Romy

Monky

Hi Valerie,
Ja je was me vergeten  :-\ Maar dat heb je nu weer helemaal goed gemaakt met je mooie kaart. Wat een beauty staat er toch op  :)

Hi Romy,
Je hebt helemaal gelijk  :-\ Het gaat meestal te snel, maar ik ben wel van plan er alles uit te halen wat erin zit. Als ik terug ben zal ik wat fotootjes plaatsen  :) Dan kunnen jullie ook nog een klein beetje meegenieten  :D

Gisteren als een gek alle kooien schoongemaakt. Als je alles achter elkaar doet, merk je dat het er toch wel veel zijn hahaha. 7 stuks   :P

Het huis is ook weer opgeruimd... alleen nog vanavond stofzuigen. Yuck  :P Niet mijn lievelingsbezigheid.
Vandaag heeft Erwin een sollicitatiegesprek. Ik hoop echt dat hij het wordt. Duim duim duim...

Gisteren nog even met Yaro gezeten. Wat een schatje is het toch  :-* Ik zal ze allemaal wel missen  :-\ Vandaag en morgen mogen ze allemaal nog even de vleugels strekken en dan moeten ze weer even 2 weken in de kooi blijven.

Ik heb de foto's geselecteerd. Vanavond zal ik ze verkleinen en plaatsen. Anders doe ik het plaatsen morgen.

Ik ga weer even aan de slag.

Groetjes,
Monky

marga

hoi monique
ja er komt heel wat bij kijken voordat je op vakantie kan
je wil toch alles netjes en schoon hebben
ben benieuwd naar de foto s
groetjes  en fijne vakantie
marga

Romy

Hoi Monky

Ik ben ook alvast heel erg benieuwd naar de foto's van je prachtreis! Zelf ben ik ook heel erg gebeten door het reisvirus, maar mijn portefeuille laat dit voorlopig nog niet toe (zo'n verre, mooie reizen). Gelukkig heb ik een tante en nonkel in het zuiden van Spanje wonen, dat maakt veel goed :)

Ik zal je even een tip geven om het stofzuigen wat aangenamer te maken : Zet een leuke plaat op (à la Queen - I want to break free ;D) en laat je eens volledig gaan  :D
In no time zal het stofzuigen voorbij zijn, en je hebt er ook een beetje lol aan beleefd  ;D
Succes ermee!!!

Is Erwin je zoon of man of...? Ik ben alvast benieuwd of hij het haalt en zal met je meeduimen!

Oh en alweer nieuwe foto's van je valkjes! Ik ben weer heel nieuwsgierig  ;D

Groetjes
Romy

Riny

Hoy Monique
Ook ik kom je even een fijne vakantie toewensen, en een fijne jaarwisseling .
Als Erwin dan ook nog glansrijk door het sollicitatiegesprek rolt begint het nieuwe jaar helemaal goed voor jullie.
Groetjes Riny :D

Mara

Hoi Monky

Wow, cool hoor. De Maagdeneilanden. Dan vraag je je toch wel af waar die naam vandaan komt.

Verder wil ik je alvast een fijne vakantie toewensen en een goede jaarwisseling.

Liefs

Mara

Monky

Hey dames!!
Bedankt voor het duimen!!!
Erwin (vriend  ;D ) is het geworden  ;D ;D ;D

Gratis rondje in de Peelneutje  ;D

Groetjes,
Monky