My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Monky

Bedankt allemaal  :D

Ik heb het reuze naar mijn zin. Het is echt alsof ik nooit weggeweest ben.
We zijn vandaag Boston ingeweest en hebben even snel met mijn broer gelunchd. Morgen gaan we naar Maine aan de kust een dagje uitwaaien voor het weer omslaat  ::) Het blijft herfst hè? Ook hier  :P

Ik zal misschien een toppic openen bij diversen of zo en wat fotootjes plaatsten van de foliage. Het is werkelijk prachtig!!! De kleuren zijn zo intens. Oranje is ook echt fel oranje en geel is een prachtig helder geel. Rood heb ik echt in alle tinten gezien van fuchsia rood naar fel rood naar diep donker rood. Echt ik geniet er volop van.

Ik heb nog niets van mijn buren vernomen van hoe het met de beestjes gaat. Ze zouden af en toe een update geven. Maar geen nieuws is goed nieuws.

Ik duik mijn bedje in, want ik ben nu echt wel heel moe... jetlag denk ik...  :P

Groetjes,
Monky

Caroline

Fijn dat je het zo goed naar je zin hebt.  :D

Kijk al uit naar de foto's.

Het zal best wel goed gaan met je beestjes, inderdaad geen bericht is goed bericht.

Slaap lekker.  8)

Nog heel veel plezier.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

marga

hoi monique en edwin
fijn dat jullie genieten
je hebt er lang genoeg naar uitgekeken
heel veel plezier nog
groetjes marga

Ivy

Hoi Monique!
Leuk dat je het zo naar je zin hebt!
Lief dat je ook nog naar mijn dagboek op visite kwam uit zo'n verte :D. Ik ben ook zeker dat alles goed komt met Yaro en Yara, nu dat ze saampjes zitten hebben ze altijd elkaar... En tam worden kan later ook, kijk naar Sammy die zich na drie maanden hier pas eindelijk laat kroelen... Ik hoop alleen dat je buren het niet te moeilijk zullen hebben om ze de kooi in krijgen :D.

Groetjes en nog veel plezier in USA!
Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Monky

Hi allemaal,

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Hier in de States gaat het prima.
Ik heb een berichtje gehad van de buren dat het allemaal prima gaat met de beestjes  ;D

Jullie liggen nog allemaal op 1 oor en ik ga ook zo naar bed, maar ik wilde eerst nog wat foto's plaatsen  :P :D

Ik zal ze onder de topic Diversen zetten.

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,20779.0.html

Dit was het weer even voor nu.

Groetjes,
Monky

Monky

Hi allemaal,

Nog een paar dagen en ik ben weer terug in Nederland.
Ik mis mijn beestjes toch wel heel erg nu. Gelukkig heb ik veel afleiding hahaha.

Het is hier heerlijk geweest. De bruiloft van mijn broer was heel leuk. We hebben familie gezien die we al 6 jaar niet gezien hadden. Echt heerlijk!!! Jammer alleen dat het allemaal zo kort is...

Even een fotootjes van mijn broer met vrouw  ;D



Hier zijn ze getrouwd. Het is een heel oud huis met enorme tuinen...
Ze hadden geen traditionele bruiloft, maar het was wel ontzettend gezellig en mooi.

Van het thuisfront...dat wil zeggen de buren hahahaha... hebben we vernomen dat het heel goed gaat met alle beestjes.
Ik ben benieuwd of ze me nog herkennen  ??? Het zal toch wel. Ik ben nog nooit met vakantie gegaan terwijl ik tamme vogels heb. Nou ja, ik merk het zondag wel...

Ik heb wat Halloween foto's geplaatst onder Divers voor de liefhebbers. Lang niet allemaal, want het kan door sommigen als eng ervaren worden.

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,20779.0.html

Zo dat was het weer even voor nu.

Groetjes,
Monky

marga

hoi monique
fijn te horen dat alles goed gaat met je beestjes
nou ze zullen vast dolblij zijn als je er weer bent
ja als je geniet lijkt een vakantie altijd kort
groetjes marga

Ivy

Hoi Monique.
Ga je alweer naar huis... he wat vliegt de tijd snel.
Ik ben ook benieuwd of je beestjes je herkennen, vooral Yaro en Yara :-\ ik hoop dat ze niet te verwilderd zijn geworden in die drie weken...
Ik heb genoten van je Halloween foto's :D

Groetjes, Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

ManjaV

Hey Monky,

Je valkjes zullen vast blij zijn dat je er weer bent ;D je hebt ze zeker gemist? Ik mis ze altijd al na een dag!
Maar wat fijn dat je het zo leuk hebt gehad in Amerika. Leuke foto van je broer met zijn vrouw. Het was vast een geslaagde bruiloft.
Ik ga zo nog even je andere foto's bekijken. Tot snel!

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Caroline

Hoi hoi,

alweer bijna thuis, wat gaat de tijd toch snel.

Toen ik vorig jaar terug kwam van een week Schotland waren mijn valkjes heel angstig, toen ik mijn hand in de kooi deed om te kroelen fladderde ze hard weg maar ...... de volgende dag was het al weer als vanouds.  :D Zelfs Chica, die was toen 2 weken bij mij en nest zelfstandig.

Dus .... niet schrikken als je thuis komt en ze herkennen je niet, dat komt snel weer goed.  ;)

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

Hi hi...
Ik ben weer thuis :D

De vlucht had 1,5 uur vertraging, maar het ging verder prima.
De thuiskomst was werkelijk heerlijk...
Ik werd door Yaro echt super uitbundig begroet. Echt zo ontzettend lief  :D Alle beestjes zaten er goed bij.
Tot mijn verrassing zijn de wangen van Whooshy verdwenen ??? Er komen weer nieuwe veertjes door, maar ik snap daar werkelijk niets van. Ze heeft duidelijk met iemand zitten kroelen, maar wie ??? Ik hoop dat dit niet blijvend is.
Zou het kunnen komen omdat ze nu 3 weken niet los zijn geweest? Een beetje verveling of zo? Ik hou het in de gaten in elk geval.

Ze zien er verder allemaal goed uit.

Ik ga straks even een tukkie doen, want ik heb maar 2 uur geslapen vannacht. Morgen moet ik wel weer werken...Als dat maar goed gaat hahaha.  Vanavond mogen ze weer even lekker flink de vleugels strekken. Dat kunnen ze wel even gebruiken denk ik.

Dit was het weer even voor nu.

Tot later...
Monky


marga

hoi monique
welkom thuis fijn dat alles goed is gegaan
groetjes marga

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Monky op  5 november 2006, 13:34:35
Vanavond mogen ze weer even lekker flink de vleugels strekken. Dat kunnen ze wel even gebruiken denk ik.


Je krijgt ze nu zeker nooit meer de kooi in! ;D ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Karin

Welkom thuis en veel plezier met....









Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

ManjaV

Hoi Monky,

Welkom thuis! :D :D Fijn dat alles zo goed ging met je vogeltjes.
Maar wat vreemd dat Whooshy's wangen zijn verdwenen... ::)
Werk ze morgen, ik hoop dat het meevalt...

Karin, grappige smileys heb je trouwens :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki