My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Ivy

Hoi Monique.
Hier wat Yara foto's!


samen met haar zusje Jessie die bedelt om een kroel...




Ik weet niet wat ze zagen, maar het was heel interessant volgens mij...


En hier nog eentje met haar broertjes


Haar oogje is vandaag helaas weer iets meer rood dan gisteren. En ik hoopte dat het al weg ging :(. Ik vind het zo sneu voor haar, waarschijnlijk moet ze nog een prikje.
Ik zal morgen bellen voor ontlastingonderzoekuitslag en dan laat ik je nog weten of er schokkend nieuws is...

Groetjes, Ivana en Yara




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Caroline

Wat een lekker ding, uiteraard duim ik voor een goeie uitslag en een snelle genezing van haar oogje.

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

marga

hoi
ik zal duimen voor een goeie uitslag
groetjes marga

ManjaV

Hoi Monky,

Ben benieuwd hoor naar de uitslag. Ik laat die test ook altijd doen ;) wel zo handig. Het is wel een schatje om te zien hoor. Trouwens, allemaal :D :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Ivy

Hoi Monique.
Ik heb al de DA gesproken, alle uitslagen zijn negatief dus de vogels zijn gezond, we zijn papegaaienziektevrij.
Met Yara ga ik er morgen weer langs, ze krijgt nog een prikje, poor thing. Ik hoop dat het gauw overgaat, ik vind het zo sneu voor haar om twee uur in een reiskoffer te zitten :-\
Groetjes!
Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Monky

Hi Joyce,
Wat leuk dat je even in mijn dagboek komt koekeloeren  :)
Ik weet heel zeker dat ik heel veel geluk ga beleven met kleine Yara... ;D

Hi Ivy,
Wat een heerlijke foto's van Yara en haar familie  ;D Wat zijn ze toch allemaal prachtig. Ik kan mijn ogen er bijna niet van afhouden  :)
En wat een super heerlijk nieuws dat ze verder niets mankeren of enge ziektes hebben  ;D Toch een hele opluchting voor je of niet?

Nu nog het oogje van Yara en dan zijn we helemaal blij  ::) ;D
Ze raakt in elk geval wel gewend aan reizen  ::)

Hi Caroline, Marga en Manja,
Bedankt voor het duimen. Het heeft volgens mij geholpen  ;D
Nu nog het oogje van Yara...






Hi Allemaal,
Ik heb de laatste dagen niet zoveel gereageerd omdat ik een griepje onder de leden heb. Niets ernstigs, maar wel net genoeg om je beroerd te voelen  :P En geloof me, ziek zijn met deze warmte is tien keer niets!! Dat kan ik je wel vertellen.

Met de vogels gaat het allemaal goed.
Gisteren ze lekker een douche gegeven. Ze hebben er allemaal stuk voor stuk van genoten.
Ze zitten ook weer meteen heel mooi in de veren  :)

Met Yaro gaat het ook heel goed. Hij heeft een ontzettende lieve fluitje. Hij doet het nog niet zo lang achter elkaar, maar wat hij ten gehore brengt klinkt zo ontzettend lief  :-* :-* :-*
Ik ga hem vandaag voor het eerst er even uit laten. Dan kan hij even zijn vleugels strekken. Het is wel een brokje leven zeg!! Ik heb nog geen valkparkiet gehad die zoveel heen en weer hupt en vliegt en springt. Ik moet zeggen het brengt een grote glimlach op mijn gezicht  ;D Ondanks dat ik niet lekker ben. Als ik hem stoor met het eten...hij laat me gewoon links liggen en gaat gewoon lekker verder met eten  :o
Ik zet mijn vinger aan zijn buikje en hij stapt er even op, kijkt me verontwaardigd aan en hupt er weer af om vervolgens lekker verder te eten :P ;D ;D Wat een lieverd, toch  :-* :-* :-*

Ik ben tot de conclusie gekomen dat valkjes niet goed kunnen vliegen als ze natte veren hebben.
Ik nam Whooshy er even uit gisteren en ze wilde even een rondje vliegen....Dat ging niet helemaal goed. Ze heeft toen tot haar veertjes droog waren lekker op mijn schouder gezeten. Mijn oor is nu helemaal schoon en geperforeerd  ::) ;D

Ik heb nog wat douchefoto's gemaakt en zal ze zo even verkleinen en hier neerzetten.

Tot later.

Groetjes,
Monky

Caroline

Hè bah, een griepje.  :-\

Beterschap, ik hoop dat je snel weer "op de been" bent.

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Ivy

Hoi Monique.
Ik moet van afstand om Yaro lachen ;D. Het is hier ontzettend stil zonder hem, hij was echt onze kwettertje. Wij fluiten hier vaak de A-team deuntje, misschien pikte hij dat ook een beetje en kunnen jullie hem dat verder leren. Makker begint al een beetje meefluiten.
Ik ben zeer benieuwd hoe Yaro zich gaat gedragen als hij los mag en of hij bij jou net zo makkelijk de kooi in gaat als hij hier deed. Veel succes ;D

Yaratje kreeg vandaag dus haar derde prikje. Ik hoop voor haar dat het het laatste prikje is, vandaag zag het oogje alweer goed uit, maar gezien het maandag ook goed uitzag en dinsdag weer geirriteerd ga ik nog niet juichen. Nou ja, een klein beetje dan... juich juich  ;D
Gisteren schrokken ze met z'n allen ergens van en Yara heeft nu naast het zere oogje ook een zere vleugeltje :-X. Mijn zorgkindje!

Ik kom straks lezen hoe het met Yaro ging :D.
Groetjes, Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

marga

hoi monky
weet je al waneer je yara ga ophalen
groetjes marga

Monky

Hi allemaal,

Ik ben weer helemaal beter gelukkig  ::) Dus kan ik weer overal van genieten  ;D
Ik heb Yaro er gisteren voor het eerst uit gehad.
Wat een enorme lieve poepie is het zeg!!! Ik ben helemaal verliefd op hem  :-* Hij heeft zo'n lekkere koppie  :)

Ik laat de valkjes als ze beneden staan in de gang los. Het was gisteravond laat. Hij was eigenlijk al aan het dutten, maar mijn ervaring is dat ze dan wel het rustigst zijn.

Yaro had geen moeite op te stappen alleen heeft hij wel eens de neiging er meteen weer af te springen  ::) Nu bleef hij gewoon keurig zitten en ik kon hem vrij makkelijk uit de kooi halen. Hij is helemaal gek op trosgierst dat is een ding wat zeker is  ;D Zo heb ik hem ook een beetje bij me gehouden, want hij had de neiging om op de kooi te springen. Terwijl hij lekker met zijn trosgierst bezig was heb ik hem een beetje met mijn neus kunnen kroelen...Mijn hemel wat is hij lekker zacht  :D Hij wilde alleen niet zo heel erg gestoord worden tijdens het eten  ::) Later heb ik hem weer even op zijn kooi gezet. Zodat hij van daar uit kon vliegen. Hij wilde helemaal niet!! Ik kon hem op zijn buikje aaien en op zijn wangetje. Ik was helemaal blij. Misschien wordt hij net zo'n kroelkippetje als zijn broertje Rafiki!! Dat zou heel leuk zijn  ;D ;D ;D We gaan in elk geval ons best doen  :D

Ik heb hier verder geen foto's van gemaakt. Ik wilde eerst kijken hoe hij reageerde. Misschien dat ik vanavond een aantal maak. Hij is zo mooi  ;D :-*

Ik heb trouwens nog een hele berg douche foto's  :) Die zal ik ook eens plaatsen.
Ik weet alleen niet of het vanavond gaat lukken, want we gaan waarschijnlijk een deel van de schutting verder beitsen. We hebben nu 1 deel gedaan en dat kostte ons 2 uur :o :Het is echt heel veel werk, maar dat terzijde. Binnenkort dus foto's  ;D

Ik ga weer even aan de slag :P ;D

Groetjes,
Monky

Hi Marga,
Ik zie je berichtje net  ;D
Nee, ik zal even bij Ivy informeren. Is Seda er al helemaal klaar voor dan  :) Ik denk dat ik Nalani heel blij maak met een nieuwe vriendje  :) Zeker als die zo mooi is als Seda  :D

Groetjes,
Monky

marga

hoi monky
fijn voor je dat je weer beter bent en weer lekker overal van kan genieten
seda is er al een tijdje helemaal klaar voor
maar pas op er staat een heel ander kopje op als nalani
groetjes marga

ManjaV

Hey Monky,

Fijn dat je weer helemaal beter bent zeg. Dat heeft wel een tijdje geduurd he? Voel je je weer helemaal ok?

Yaro is volgens mij echt een lieverdje. Zoals je 'm al een beetje kon kroelen!  :-* Het zou heel leuk zijn als hij echt zo een lekkere kroelerd wordt. Net als Dreamy. Dat is zo lief!

Ik ben heel benieuwd naar een foto van Yaro en natuurlijk ook naar je douche-foto's. Die zijn altijd leuk he :D Ze hebben naderhand dan altijd zo een grappig nat kuifje :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Marc van de Kuifjes





De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Monky

Hi Marga,
Nou ik kijk al helemaal uit naar zondag :) Heb je misschien nog een nieuwe foto? Ik vind hem zo mooi  :-[ :-X ;D

Hi Manja,
Gelukkig ben ik inderdaad weer beter. Het heeft even geduurd en ik kan je zeggen dat het niet prettig is om als het zo warm is koorts te hebben. Je hebt nergens verkoeling  :( Maar ja, dat is nu verleden tijd  :D

Een foto van Yaro houd je nog van me tegoed. Ik had echt een off - fotodag. Echt geen een foto van hem was mooi  :-\ Ik zal het vanavond nog een keer proberen  :P Kijken of het vandaag beter gaat.
De douche foto's komen er zo aan  ;D

Hi Marc,
Ik vind ze ook schitterend  ;)
Ik ga Yara vrijdag ophalen  ;D


De valkjes maken het allemaal prima. Ook Yaro. Hij probeert 's avonds wat melodietjes uit. Het klinkt echt heel lief  :-*

Zo en dan nu eindelijk de beloofde foto's. Ik begin met een serie douche foto's van Gizmo. Die is er zo mooi voor gaan zitten. Alleen jammer van de tralies... Maar het is niet anders  :)








Dan heb ik nog wat andere douchefoto's van de andere valkjes  :)




Ilo  :)


Lulac  :-*


Whooshy, DIsa, Garath en Isaura zijn heerlijk van de douche aan het genieten  ;D


Whooshy....niet de elegantste foto  :-\ ::) ;D


Disa die uitgedouched is  ;D
[/color][/b][/i]

Zo dat waren ze even voor nu  :P

Groetjes,
Monky

marga

hoi monky
wat een mooie douche foto s
ik zal kijken of ik vanmiddag even tijd heb om een leuke foto te maken van seda moet zo nog werken
groetjes marga