My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

ManjaV

Hi Monky,

Wat een leuke foto's zeg, echt zo snoezig  :-*
En heerlijk zo een vakantie in 't vooruitzicht!!!

Sunny is idd een kleintje van Jazzy en Dizzy, net als Whooshy!

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Caroline

Lekker ding hoor, je nieuwe gele pareltje!!  :-* :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

Yes!!!!!!

Wat een doorbraak!!!!!! Ik ben zo blij, ik ben zo blij dat mijn neus van voren zit en niet opzij  ;D ;D ;D ;D
Slaat helemaal nergens op hahaha

Zoals gewoonlijk eerst Isaura naar de gang genomen. Met heel wat aanmoediging kwam ze op mijn vinger de kooi uit. Dat is al heel wat!!!
Vervolgens heb ik een half uur met deze dame zitten kroelen!!!! Zowel met mijn neus als met mijn vingers. Wat een vooruitgang!!!!

En dat de grootste klapper !!!
Mijn kleine Vesna kwam na 1 blaas en een nep hap op mijn vinger zitten en ik kon haar zo uit de kooi dragen!!! Wat een mega stap  ;D ;D ;D ;D
Ze heeft een kwartier op mijn vinger gezeten. Ik probeerde af en toe met mijn neus te kroelen, maar dat laat ze nog niet helemaal toe. En zonder slag of stoot kon ik haar weer in haar kooitje terug zetten.

Ik ben zo onstzettend trots om mijn twee meiskes dat ik bijna uit elkaar barst  :-* :-* :-*

Dat wilde ik even met jullie delen  :-[ 8) ;D

Groetjes,
Monky

Wat een hondeweer zeg. Het komt echt met bakken uit de hemel.
En wat een onweer...  :o

*Yvon

Hoi hoi

Ga zo door !!!  klap klap klap
En ze komen er wel ........  ;D
Zoiets geef je een superdesuper gevoel he?  ;D
Dat hadden/hebben we ook als de niet tamme zoals Cina en Sjakie bij ons op de schouder komen.

groetjes Yvon



Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

14 augustus 2006, 19:41:51 #1054 Last Edit: 14 augustus 2006, 19:45:04 by Caroline
 :D :D :D :D

Wat een geweldig nieuws!!!!!!

Hieperdepieperdepieperdepiep hoeraaaaaaaaaaaaaaaahhhh!!!!!!!!!!  ;D ;D

Vooral doorgaan zoooo!!!  ;)

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

•=Bonnie=•

Gefeliciteerd :) Zo zie je maar dat de aanhouder toch meestal wel wint :)

Ivy

Hoi Monky.
Wat zakt het snel allemaal bij de dagboeken ;D.
Je kleine moppie Yara is vandaag al weer een stukje mooier geworden! En lichtval of niet, ze is wel behoorlijk geel! Ik hoop dat je tevreden zal zijn ;D. Ze heeft wel een kaal plekje maar ik hoop dat het nog een beetje dichtgroeid, net als bij Jessie. Bij haar zie je het nauwelijks.



Hier met haar broertje Vlekje, die als het goed is, ook al een nieuw huisje heeft gevonden :D





(hier zie je het kaal plekje :-[)



Het is nu al een enorm kroelkont aan het worden! Straks heb je geen tijd meer voor Isaura en Vesna ;D want zij zal continu bij je zitten voor kroeltjes :D. Wat een leuk nieuws dat ze al op je vinger kwamen zitten en zelfs kroelen! Ga zo door!

Groetjes!
Ivana en Yara




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

ManjaV

Hey Monky,

Gefeliciteerd met de vooruitgang die je hebt geboekt bij Isaura en Vesna. Zo zie je, geduld wordt beloond!!! :D
En wat zie ik daar voor lieve foto...die van Yara, wat leuk, ik wist niet dat er nog een kleintje op komst is! (Zeker overheen gelezen  :-[) Wat een schatje zeg!!!!  :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Monky

Hi Ivy,
Weer bedankt voor de foto's. Ze wordt wel heel mooi hè?
Ze lijkt toch wel een pinnige koppie te hebben   ;D ;D ;D
Maak je niet druk om dat kale plekje. Veel lutino's hebben het en tja, de een heeft het meer als de ander. Maar dat maakt haar toch niet minder lief? Of wel?

Hi Manja,
Ik ben heel blij dat ik deze vooruitgang heb geboekt. Elke avond ga ik braaf met de kooi naar de gang en oefen ik. Het is ook niet zo dat ze helemaal wild waren toen ze hier kwamen, maar het duurde even voor ze echt tammer wilden worden. Ik ben er ook erg blij mee. Onze huidige woonkamer is heel erg groot. Als ik ze er daar uit zou halen zonder dat ze tam zijn, zou ik ze continue moeten opjagen om ze te vangen. Zo in die gang is veel beter. Dat ik daar niet eerder op gekomen ben. Ze willen alleen nog niets weten van kroelen en dergelijk in de kooi zelf en ik kan ze er alleen nog uit halen met trosgierst. Maar dat gaat gelukkig steeds beter.

Ik ga dat ook met de andere valkjes doen. Met de verhuizing en alle toestanden daarna had ik iets minder tijd voor ze en dat merk ik nu wel. Het grappige is dat zij wel in de kooi willen kroelen, maar daarbuiten niet hahaha. Als ik ze in hun kamer eruit laat dan gaan ze op de voliere zitten en willen ze niet meer op mijn vinger de kooi in. Dat moet veranderen.
Behalve Whooshy, die is hetzelfde gebleven... :)
Maar dat vind ik niet erg. Je creeert toch weer een nieuwe band met een vogel als je er zo intensief mee bezig gaat  ;D
Maar eerst moeten Isaura en Vesna helemaal tam zijn. En dan wordt het een stoelen dans  :) Zij gaan dan de voliere in en Garath en Disa of Ilo gaan dan in de kleine kooien. Ik vermoed dat het met hun iets sneller zal gaan omdat ze natuurlijk mij al een tijdje kennen. Het is eigenlijk meer een beetje heropvoeden  :D

Zo dat is een heel verhaal geworden hahaha.

Vanavond gaan we mijn bank voor in de vogelkamer halen. Dan kan ik eindelijk lekker bij mijn vogels zitten. Nu is het zo dat ik alleen achter het bureau kan zitten en dan zit ik met mijn rug naar de voliere toe  :( Dus die bank is meer dan welkom hahaha.

Nou weer genoeg geleuterd hahaha.
Ik zal vanavond weer wat fotootjes maken.

Groetjes,
Monky



caro

Hoi,

Ik had even de tijd nodig om bij te lezen. Maar het is gelukt. Ik ben 3 weken op vakantie geweest en ik heb 3 weken nodig om bij iedereen bij te lezen. :P

Wat een schitterende valkjes heb je er bij gekregen zeg. Ik heb ook echt genoten van de vele leuke foto's.

Natuurlijk ook gefeliciteerd met je nieuwste aanwinst. Wanneer mag je die gaan halen.

Veel plezier ermee.


Groetjes

Caro

Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Caroline

Ben weer helemaal bij gelezen.

En vertel, zit je bank lekker??

Of eigenlijk veel belangrijker ...... ligt hij lekker??  :P ;D ;D

Groetjes en fijn weekend!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

Hi Caro(line),

Doe maar rustig aan hoor. Dit dagboek loopt niet weg ;) Hooguit zakt hij een beetje weg  ;D

Ik geloof dat ik Yara in september op kan halen. Dus dat duurt nog eventjes  :-\ We hebben geduld.... denk ik ... ;D

Hi Caroline,
De bank ligt en zit heerlijk. Ik sta er iedere keer weer versteld van wat voor een degelijk spul de ikea soms heeft  :-X :-[ ;D

Het staat precies voor mijn voliere dus ik kan genieten, dat wil je niet weten  :D


Zo het is weer fototijd.
Ik heb een aantal clope-upjes gemaakt van een aantal valkjes. Het lukte niet bij allemaal helaas, maar het resultaat is best goed  ;D De lichtinval was perfect.










Ik had nog een paar andere leuke foto's...

Lulac, Lumpi en Ilo eten gezellig samen voor dat de rest van de meute komt...want...

...dan is er bijna geen ruimte meer...  :P

En deze vond ik eigenlijk wel heel leuk... ;D

Drie kleine kleutertjes...

Zo dat was het weer even voor vandaag  ;D

Groetjes,
Monky


Marc van de Kuifjes

Citaat van: Monky op 20 augustus 2006, 11:14:00

Drie kleine kleutertjes...


Die laatste is inderdaad héél leuk  :D!




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Mara

Die laatste foto, echt schitterend. Wat een heerlijke foto!!!

Liefs

Mara

Caroline

Hoi Monique,

Prachtige foto's hoor.

Inderdaad goed gelukt, de clos-upjes. Ik heb dat soms ook hier, heb je zo'n 30-40 foto's gemaakt, zijn ze of overbelicht of niet scherp, in ieder geval niet mooi!!  :-\ Maar soms ...... dan lukken er een heleboel weer wel!!  :D Zoals bij jou!!

Groetjes!!

PS. Wat voor kleur bank heb je gekocht??
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.