My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Monky

Hi, hi,

Daar ben in weer...

Even weer een paar fotootjes die ik van Marga heb gekregen  ;D

Kleine Ilo  :-*


En kleine Nalani  :)

Ik moet eerlijk bekennen dat hij wel een ondeugend koppie heeft! Ik ben benieuwd...Als ik zo die verhalen hoor hahahaha.

Nog een paar dagen en ik kan ze ophalen.
De kooi van Nalani is er helemaal klaar voor. Vanavond ga ik die van Ilo klaar maken.

Ik heb er echt al helemaal zin in  ;D

Weet je wat ik wel grappig vind...
Al mijn valkjes hebben een ander soort verenkleed  ???
Whooshy's veren lijken een "losse" structuur te hebben, terwijl die van Garath veel dichter is. Die van Disa is nog dichter en van Gizmo is ook wat vettiger.
Toch wel heel part.
Verschilt dat bij jullie ook zo per valkje?

Tot later.
Monky

Caroline

Hoi hoi!!

Dat van die veerstructuur zie ik hier ook wel een beetje. Vooral bij Diégah, die heeft hele lange veertjes, dus al die gaat slapen lijkt het net of ze heel erg bol zit. En dan niet te vergeten haar dikke buikje erbij. Menig valkjes akn er twee keer uit.  ;)

Lueke foto's hoor van je twee nieuwe aanwinsten.

Groetjes van Caroline

PS. Ik ben zo verliefd op jou Isaura, dat ik er van de week eentje heb gereserveerd bij Kirsten, van het nieuwe nest.  :-[ :-[
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Marc van de Kuifjes

Nalani heeft inderdaad een héél ondeugend kopje ;D.
Zijn je nieuwe vogeltjes ook handtam?




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Kirsten

1 juli 2006, 15:10:35 #918 Last Edit: 1 juli 2006, 15:12:14 by Kirsten
Hoi Monique,

Ik weet niet precies meer of je nu ook thuis weer kunt kijken,. anders wordt het pas maandag op je werk,. sorry

Ik heb een leuk filmpje van Isaura gemaakt en die wilde ik hier even plaatsen.
Ze eet inmiddels helemaal zelfstandig en bij Vesna zal dit ook niet lang meer duren. Isaura is een valkje wat zeker van kroelen houdt, maar ze kan soms ook schrikkerig reageren.  Echt een meisje als ik het zo mag zeggen ;)
Het gaat dus erg goed met die twee



Groetjes
Kirsten

ps het krekelgeluidje wat je soms op het filmpje hoort is het wildkleur mannetje wat ernaast zit, die kan soms wat jaloers reageren en wil ook graag gekroeld worden hahaha


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Caroline

Hoi Monique,

Veel plezier morgen bij Marga, als je twee nieuwe aanwinsten gaat ophalen.

Kijk je uit met de warmte!!

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

Hi Caroline,

Citaat van: Caroline op 30 juni 2006, 21:10:23

Menig valkjes akn er twee keer uit. ;)


;D ;D ;D

Hahaha... Ik kan me voorstellen dat je verliefd bent op Isaura :) Ze is ook ontzettend mooi.
Toen ik Tickle en Toya zag dacht ik, daar kunnen alleen maar mooie jongen uitkomen. Ze zei dat het ook zeker was dat als het een geparelde was dat het een popje zou zijn. Dat is natuurlijk helemaal super, want dan weet ik zeker dat ze haar pareltjes houdt ;D Ik hoop dat je net zo veel geluk hebt als ik, dat het popjes in het nieuwe nest zullen zitten!!!
Als je het niet erg vindt, duim ik pas voor je als ik weet dat er eitjes liggen. Mijn duimen zijn nog moe van Diegah en je kooi ;D ;D ;D ;D


Hi MArc,
Ja alle valkjes zijn tam en de catharinaparkiet ook  :)
Ik heb begrepen dat Nalani niet alleen ondeugend kijkt, maar ook ondeugend is :) Je zal het morgen wel horen, want dan kan ik Ilo en Nalani ophalen ;D ;D ;D

Hi Kirsten,
Bedankt voor het filmpje, maar ik kan het inderdaad niet bekijken :( :( :(
Ik bekijk het maandag of dinsdag wel op mijn werk ;D
Wat gaaf dat ze het zo goed doen mijn twee kleine wijvies ;D

Fijn trouwens dat je je weer wat beter voelt.

Nou, ik heb de kooien al helemaal klaar staan voor Ilo en Nalani. Vandaag maar een nieuwe reismand gekocht, alleen zat het onder de muize of ratten urine :P Ik heb het helemaal afgesopt met dethol. Er helemaal in ondergedompeld en afgespoeld. Echt ranzig :P :P :P

Ik heb mijn lievies een douche gegeven en ik heb leuke foto´s gemaakt. Waarschijnlijk krijgen we komende week weer internet en kan ik weer wat eigen fotootjes plaatsen :) Het werd tijd!!!

Ik ga zo mijn bedje in.

Tot morgen!!

Groetjes,
Monky


Caroline,
Ik zie net je berichtje.
We hebben gelukkig airco in de auto. Ze zijn ook tam, dus ik hoop dat dat minder stress geeft met het vervoeren.
Maar bedankt voor de waarschuwing.

Groetjes,
Monky

Caroline

Citaat van: Monky op  2 juli 2006, 00:14:06
Hi Caroline,

Als je het niet erg vindt, duim ik pas voor je als ik weet dat er eitjes liggen. Mijn duimen zijn nog moe van Diegah en je kooi ;D ;D ;D ;D



Begin dan maar vast!!  ::) De tweede ronde eitjes liggen er al hoor.  ;D ;D ;D

Nee hoor, laat jij eerst je duimpjes maar uitrusten.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

marga

hoi monky
ilo is geboren op 3 mei
groetjes marga

Monky

Hi Marga,
Bedankt voor de data.

Nou, Ilo en Nalani zijn opgehaald en zitten lekker in hun nieuwe kooi.
Nalani heeft alweer de eerste kroelsessie gehad, maar Ilo wil daar nog niet zo heel veel van weten. Komt allemaal nog wel.

Ik ga gauw weer even wat dozen uitpakken.
Hoe eerder hoe beter.

Groetjes,
Monky

marga

hoi monique
heel veel kroelplezier en geluk  met ilo en nalani
en je andere valkjes
groetjes marga

•=Bonnie=•

Hey lekker dat ze nu thuis zijn joh :)

Monky

Dank je wel Marga. Dat gaat zeker lukken  :)

Bonnie,
Het is heerlijk om ze lekker thuis te hebben  :)
Catharinaparkieten zijn onwijs leuk!!! Ikke meer hahaha.

Met de twee nieuwelingen gaat het heel erg goed.
Ilo is iets schuwer dan mijn ander valkjes, maar dat gaat vast helemaal goed komen  :) Van douchen houdt hij nog niet, maar ook dat komt vast nog wel. Verder komt hij wel naar me toe als ik bij de kooi sta. Mijn haar vindt hij helemaal geweldig hahaha. Wat een lieverd  :-* Heel voorzichtig zit hij dan aan mijn haar te knabbelen. Hij heeft de valkjes boven ook al gehoord en roept ze soms. Er komt eigenlijk altijd respons. Heel lief om te horen.

Nalani is een heel apart vogeltje. Echt een allermansvriendje.
Iedereen kan hem kroelen  ;D Hij gaat er zelfs helemaal klaar voor zitten hahaha. Hij hangt op zijn kop echt super lief.
In tegenstelling tot Ilo vindt hij douchen echt heerlijk. Hij gaat gewoon op de grond liggen hahaha en ondersteboven hangen met de vleugels helemaal wijd. Het is ook een poepie  :-*

Disa was uit de voliere "ontsnapt" Ik had gelukkig de deur dicht en de plissés. Ik had wel het raam open, maar daar kon ze gelukkig niet bij. Ze vond het wel weer heerlijk om te vliegen. De kamer is nu bijna valkjesproof, dus dan kunnen ze lekker de hele avond los. Het gaat me echt aan het hart dat ze er nu nog niet uit kunnen, maar nog even volhouden. Anders heb ik straks gewonde vogels en dat kenne we nie hebbe  ;D

Lulac gaat kippetje zitten voor ??? geen flauw idee. Ja waarschijnlijk Garath. Die is hele serenades voor Disa en Whooshy aan het zingen, maar Lulac is degene die erop reageert hahaha.

Het zijn ook een stelletje lieverds bij elkaar  :)

Zo ik heb weer de hele boel bij elkaar gekletst, geloof ik  ;D
Ik ga maar weer gauw verder  :P Ik smelt bijna weg hier binnen... :P

Groetjes,
Monky

marga

hoi monique
heerlijk te lezen dat alles zo goed gaat
we hadden het zondag er nog over dat de catharina s  nog geen eitjes hadden
nou zondag avond lag de eerste er hoor zal vanavond nog eens kijken ben benieuwd
groetjes marga

Monky

Van welk koppeltje?
Hahaha.

Gretig weer.... :-[
Ik wil nog steeds nog een kobaltblauwe. Jou popje vond ik ook zo mooi  :) En een zeegroene.... en een creme ino...en een licht groene en een donkergroene....hahahahahahha

Groetjes,
Monky

marga

hoi monique
het is van het mauve popje en de wildkleur man(die mooie groene) geen idee wat daar uit komt
vast een mooie verassing ;D ;D ;D
groetjes marga