My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Mariska

Hoi Monique,

Wat een lief verhaal van Disa en Garath :D
Dat is zo schattig om te zien en dat blijft het ook.
Al zie je het 100 keer per dag ;D

Ilo is een plaatje om te zien hoor!
Echt prachtig.
Wanneer ga je Nalani en Ilo ophalen of weten jullie dat nog niet?

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Monky

Hi Rianne,
Donkerzeegroen is Kobalt. Uhm, nee, het is een Mauve  ;D
Er doen verschillende namen voor dezelfde kleur de ronde...  ::)  ;D

En....tatatataaaaaaa.....
Zondag over een week gaan we de eerste twee ploeperts ophalen bij Marga ;D ;D ;D Dus Ilo en Nalani  here I come!!!!
Olé, Olé, Olé, Olé, Olé... Heb er al helemaal zin in!!

Nu nog wachten op een berichtje van Kirsten. Het zal afhangen van Vesna, hoe die zich ontwikkelt.

Yes... Nu moet ik proberen te zorgen dat de meeste dozen uit die kamer weg zijn.  :D :D :D

Laaaallaaaaaallaaaaaaa.... Ik ben blij.....dat mijn neus van voren zit in niet op zij....... Ik ben een beetje melig..... :-\ ;D

Blije Monky  8)

Lees net je bericht, Mariska  ;D
Ik hoop dat het doorzet met die twee ::) Ik begin handen en vingers te kort te komen hahaha

Groetjes,
Monky

Mariska

Hè Monique,

Wat leuk dat je ze dan kan halen :D
Weer iets leuks om naar uit te kijken.

Als ze eenmaal beginnen met kroelen houden ze vaak niet meer op hoor.
Dat is mijn ervaring ;)
Het is vast het begin van een hele romantische relatie ;D
Voor je het weet ben je Oma en heb je grijze haren :P

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Monky

Citaat van: Mariska op 20 juni 2006, 13:34:32
Voor je het weet ben je Oma en heb je grijze haren :P



Die heb ik al hoor  ::) :-\ ;D

Even kijken wat uit zo'n romantische relatie zou komen  ;D

Groetjes,
Monky

Mariska

Citaat van: Monky op 20 juni 2006, 13:38:09
Citaat van: Mariska op 20 juni 2006, 13:34:32
Voor je het weet ben je Oma en heb je grijze haren :P



Die heb ik al hoor  ::) :-\ ;D

Groetjes,
Monky


Gewoon er uit trekken :o ;D :P

Ben ook wel benieuwd wat daar uit komt ;)


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

marga

hoi
niet doen hoor voor iedere grijze haar die je eruit trekt komen er 2 terug ;D ;D ;D ;D

Monky

Citaat van: Mariska op 20 juni 2006, 13:43:28
Citaat van: Monky op 20 juni 2006, 13:38:09
Citaat van: Mariska op 20 juni 2006, 13:34:32
Voor je het weet ben je Oma en heb je grijze haren :P



Die heb ik al hoor ::) :-\ ;D

Groetjes,
Monky


Gewoon er uit trekken :o ;D :P

Ben ook wel benieuwd wat daar uit komt ;)


Als ik het eruit trek, ben ik kaal aan de voorkant  :-\ Daar zit ik ook niet echt op te wachten  ::) :P 8)

Wat komt eruit... voor de gein  ;D Volgens mij wist jij al wat eruit zou komen, Mariska... :P
Garath heeft 50% kans op split bont, dus vandaar 2 berekeningen.

Mother:Pied Cinnamon Pearl
Father:Whiteface Cinnamon Pearl Split To Pied

male offspring:
50% Cinnamon Pearl Split To Pied Whiteface
50% Pied Cinnamon Pearl Split To Whiteface

female offspring:
50% Cinnamon Pearl Split To Pied Whiteface
50% Pied Cinnamon Pearl Split To Whiteface


Mother:Pied Cinnamon Pearl
Father:Whiteface Cinnamon Pearl

male offspring:
100% Cinnamon Pearl Split To Pied Whiteface

female offspring:
100% Cinnamon Pearl Split To Pied Whiteface


Goh, ik krijg er allemaal cinnemon parels uit!!! Ik kan mijn kwekerij de Cinnemon Parel noemen!! Nee hoor, grapje. Ik ga niet kweken. In elk geval voorlopig niet  ;D


Citaat van: marga op 20 juni 2006, 13:55:16
hoi
niet doen hoor voor iedere grijze haar die je eruit trekt komen er 2 terug ;D ;D ;D ;D


Aaaaahhhhhhh. Vandaar al die grijze haren. Had je dat niet eerder kunnen zeggen hahahaha.

Groetjes,
Monky

Mariska

 ;D ;D ;D

Nou je krijgt dus mooie jongen als ze verliefd worden ;D

Cinnamon bont en Cinnamon bont gepareld ;)


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Monky

Je hebt niet goed gelezen Mariska....

Cinnemon gepareld of bont cinnemon gepareld  ;D en bont alleen als Garath split bont is  ::)
Maar nog steeds mooi. 

Dat is grappig. Als Disa en Garath een koppeltje worden en hij niet split is komen er allemaal kleine Whooshy's uit  ;D ;D ;D

Mariska

Oh wat ben ik ook een doos ::)
Dat bedoelde ik ook ;D

Een echte mutsefluts ben ik :P


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Caroline

 :D Wat een gezellige boel hier!!

En lekkere knuffelscenes, en de jongen doen het goed en leuke foto's en 2 jonkies halen bij Marga!!

Super super super!!

Houden zo!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

 :D :D :D

We gaan het proberen zo te houden ;D

Ik heb gisteren wat foto's gemaakt :) Ik kan ze alleen niet hier neerzetten  :( Dat komt weer als we een internetverbinding hebben  :-\
Ik had de indeling van de valkjes deel van de voliere veranderd. Ik heb namelijk een liaan gekocht waar ze lekker op kunnen zitten en een 2 geschakelde ringen en een 3 geschakelde ringen erin gedaan. Ik heb de driehoek eruit gehaald en in de grote deel van de voliere gedaan. Het leek alsof ze het er allemaal mee eens waren dat het zo veel beter is  ::) Ze gingen allemaal lekker zitten en het was me toch een concert van geknas  ;D Met z'n allen. Alleen de grasjes waren aan het murmelen. Echt super lief  :-* Ik heb nog 1 liaan over. Die komt in de grote voliere. Ik wilde niet te veel dingen tegelijk veranderen om de stress minimaal te houden.
Dat doe ik dan vanavond weer  :)

Verder hebben we de nieuwe aquarium gekocht met alle toebehoren. Vrijdag komen ze alles brengen en kunnen we het gaan inrichten. Voor die tijd moeten we de andere 2 aquaria verplaatsen. Ik ben blij dat we zo'n goed contact hebben met onze nieuwe buren  :) Ik heb al helemaal zin om de nieuwe bak op te zitten. Veel plantjes kopen zodat het er allemaal mooi uit gaat zien  ;D ;D ;D Als het klaar is, zal ik daar ook wat foto's van plaatsen als ik weer internet heb  ::)

Zo ik ga weer even aan de slag.

Tot later.

Groetjes,
Monky


Caroline

Super hoor!!

Ik ben ook heel benieuwd naar de foto's, je kunt nu uit je verhalen zo moeilijk een beeld vormen hoe het precies is, de volière.

En een nieuwe aquarium, gaaf, ik snap alleen het zinnetje over de buren niet tussen het verhaal van het aquarium.  ::) (ikke blond??)

Balen hè, je hebt ons zoveel te laten zien en geen internet.  :-\

Maar dan hebben we straks wel ineens een helehoop foto's!!

Ook een leuk vooruitzicht!!  :P

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

Citaat van: Caroline op 21 juni 2006, 09:25:58

En een nieuwe aquarium, gaaf, ik snap alleen het zinnetje over de buren niet tussen het verhaal van het aquarium. ::) (ikke blond??)



Nee, jij niet blond...ikke dom... De buren helpen mee met het zeulen van de bak en het in elkaar zetten van de onderkast. Ik dacht het, maar heb het niet opgeschreven  ::) Ach ja... je hebt soms van die momenten  ;D

Ja ik baal dat we nog geen internet hebben. Het vervelende is dat onze emailadres dus ook weg is en ons account. Onze provider in Nieuwegein kan niet leveren in Utrecht Leidsche Rijn, waar wij dus nu wonen. We moeten dus een nieuwe provider kiezen. Dat hebben we dus gedaan en nu gaat het dus nog een keer 3 tot 4 weken duren  ::) Ach ja...zo is het leven.

Ik kan wel een plaatje misschien van internet plukken van de aquarium  ;D Toch een soor foto...Ik ga even zoeken...

Ah!! Gevonden!!!

Niet het beste plaatje, maar het geeft een idee.
Het is een bak van 450 liter en heeft een lengte van 1,50m. De diepte en hoogte zijn beide geloof ik 0,6m.
De voorkant loopt in een ronding. Ze noemen het panoramaglas  ::)

Volgens mij staat tegen de achterwand ook de achterwand die wij zullen nemen. Maar dat weet ik niet zeker. Het is ons verteld dat die vrijdag in de winkel liggen en dan gaan we kijken of we het mooi genoeg vinden. Anders komt er een andere achterwand in.

Groetjes,
Monky

Caroline

Wow, mooi hoor.  :D

En inderdaad fjne buren, hihihi, nu snap ik het. Ik had wel 3 x gelezen en had echt zo iets van huhh, waarom typt ze dit nu.  ;D

Maar nu helemaal duidelijk.

Ik krijg vrijdag de nieuwe kooi voor Rocky, Noa, Coco en Diégah, heb ik gelukkig een beetje afleiding, totdat ik kan bellen voor de uitslag van Diégah.  :-\

Ben erg bang ervoor.

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.