My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Gerda

Vergeet ik te zeggen: prachtige handtekekening!!!!

G

Monky

Hi Allemaal,
Bedankt voor jullie lieve woorden  :-* Het heeft me echt goed gedaan. Dat en de 30 minuten fietsen in de zon... Even het hoofd helemaal leeg.

We wachten verder wel af wat er komen gaat.
Er staan veel te veel leuke dingen te gebeuren. Het is jammer om het hiermee te bederven.

Ik kwam thuis met het gefluit van Gizmo en helaas gekrijs van Gara(th). Jocko vond het gezang van Gizmo blijkbaar wel mooi, dus ging hij ook mooi meefluiten. Giallo deed ook nog mee. Het was een gezellige boel, dat moet ik wel zeggen  :)
Ik breng Gara(th) vanavond dus naar Karin... Ik zal d'r wel missen. Wat kan je je toch hechten aan zo'n diertje. Ik krijg haar gauw genoeg weer terug, maar toch... :-\

Weet je, dat ik dit plezier met tamme valkjes al die jaren heb gemist. Ik vond het altijd prachtige lieve vogels om naar te kijken. Ik kon ze op een of ander manier nooit tam krijgen. Nu heb ik 3 tamme valkjes en 1 half tam beestje. Hoe heb ik dat al die jaren kunnen missen. Ik geniet er nu zo ontzettend veel van.
Heerlijk toch even zo'n insight....

Ik ga eens even kijken of ik nog wat fotootjes kan maken. Het is nog lekker licht, dus...

Tot straks en nogmaals allemaal bedankt.

Groetjes,
Monky

bobbie

Hoi Monique,

Tijdje niet geweest hier  :-[ :-[ :-[

Meis wat is er veel gebeurd. En die eigenwijze Gara(th). En wat is Gizmo prachtig he.

Neem lekker  tijd voor jezelf als het je lukt en probeer alle vervelende dingen van je rug te laten glijden (makkelijk praten he ::)) heb ik  ::))).

Geniet van je birdies en van je dozen inpakken :P

groetjes, Nel :) en een knuffel

O ja, dat vergeet ik. Alle kusjes van jou aan mijn valkjes hebben geholpen, dus bij deze  :-* eten  :-* eten  :-* eten  :-*

groetjes ;)


valkchico

Hallo Monique,

wat een vervelende toestand met de familie. Familie is een zegen maar soms toch ook zeker een last. (ik heb ook zo'n rare familie :D)
Wil je een hart onder de riem steken, en blijf jezelf trouw wat de rest er ook van vind!

En waaauuww ik vind je verse valkje heel mooi om te zien, je hebt echt een leuk stel bij elkaar zo!
Je eigenwijsje komt vast nog wel van zijn trosgierstverslaving af ;).
succes met alles en laat je niet kisten hoor.

gr Esther

marilyn

hoikes monique

ook ik wil jou eff een steuntje in de rug komen geven, vervelende situatie met je familie maar idd zoals riny zei ......vrienden kun je kiezen maar familie niet  :-\ laat het een troost zijn dat je er niet onder één dak moet mee leven  ;) jouw gezin en je dieren gaan voor dus probeer wat te genieten van hun liefde en kroeltjes zij zijn het meer dan waard  ;) en volgens wat ik op de foto's gezien heb heb je er nog een kroelkontje bij  :D die lieve gizmo het is een valkje om te  :-*

groetjes marilyn

Monky

21 maart 2006, 19:19:12 #590 Last Edit: 21 maart 2006, 19:36:14 by Monky
Hi Marilyn, Esther en Nel,
Bedankt voor de lieve woorden.
En Nel, ik stuur je kusjes even door naar Karin. Die zal ze nu nodig hebben, omdat Gara(th) nu daar zit  ;D

Gara(th) is nu bij Karin. Ik hoop dat ze haar weer lekker aan het eten krijgt. Het is nu wel weer een beertje stil in huis  :-\ Alles voor een goed doel hahaha.

De terugreis was wel even afzien, trouwens. Ik kreeg me toch een enorme hoofdpijn! Ik ben toen we thuis kwamen eigenlijk meteen naar bed gegaan en om een uur of twee werd ik wakker van de hoofdpijn. Zo erg heb ik het nog nooit gehad. Ik begon ook misselijk te worden en heb toen ook overgegeven. De hoofdpijn zakte wel een beetje weg, dus ik kon wel weer een beetje slapen. Vanochtend toch maar naar mijn werk gegaan... Het begon weer behoorlijk aan te wakkeren. Ik ben maar naar huis gegaan, want overgeven doe ik als het even kan toch liever thuis :P Gelukkig kwam het niet zo ver, maar ik heb wel de hele middag op bed gelegen. Het begint nu eindelijk een beetje weg te zakken.

Ik heb daar net wel even een uur zitten kroelen met Whooshy :) Ze krijgt allemaal nieuwe veertjes.

Straks even met Gizmo kroelen  :) Het is zo'n lekker ding  ;D Hij fluit echt super mooi. Dan zet hij zijn vleugels wijd. Echt heel erg mooi om te zien. Zijn vleugeltekening vormt dan net een hart. Ik zal eens kijken of ik een foto kan maken als hij dat doet  :)

Ik ga eens even kijken of ik wat eten binnen kan houden. Ik heb sinds vanochtend alleen een opkikkertje boullion gehad.

Tot later.
Monky

marilyn

hoikes monique

hé jammer zeg dat je je niet goed voelt ik hoop dat je snel weer beter wordt  ;)

groetjes marilyn

Monky

Oh, ik zou het bijna vergeten!!!

Zotty is vandaag jarig! Ze is nu 11 geworden.
Nog even een paar plaatjes  ;D




Ze slaapt veel, maar dat heeft ze altijd al gedaan ;D Ondanks de leeftijd is ze nog steeds voor een speeltje te porren  ;D ;D

We gaan haar vanavond lekker verwennen  :-*

Groetjes,
Monky

Marc van de Kuifjes

Zalig om te zien zeg! Ik wou dat ik daar ook zo kon liggen! ;D

...maar dan mag je me niet fotograferen natuurlijk! :o ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Monky

Je kan het altijd proberen...ik weet alleen niet of het past. En als je het probeert, reken maar dat ik met de verborgen camara in de aanslag zal staan haahahhaha  ;D ;D ;D ;D

Marc van de Kuifjes

Je zult wel een flinke groothoeklens nodig hebben om mij er in één keer op te krijgen hoor! ;D ;D ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Monky

Waar een wil is is een weg  ;D ;D ;D ;D
Ik zou het voor geen goud willen missen  :)

Karin

Wat een lekker ding in Zotty  ;D Geef haar maar een lekkere knuffel van me.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Monky

Hi Karin,
Ze is zeker een lekker ding hahaha. Ze doet haar naam ook eer aan. Ze is ook nog 11 (gekke getal) Dus ik ben benieuwd wat dit jaar gaat brengen  ;D

Groetjes,
Monky

Riny

22 maart 2006, 19:50:23 #599 Last Edit: 22 maart 2006, 20:19:45 by Riny
Hoy Monique
Zou je hoofdpijn er ook niet mee te maken kunnen hebben dat je zo in de zorgen gezeten hebt om Gara(th).
Het zou mij niets verbazen.


Citaat van: Monky op 22 maart 2006, 19:33:28
Hi Karin,
Ze is zeker een lekker ding hahaha. Ze doet haar naam ook eer aan. Ze is ook nog 11 (gekke getal) Dus ik ben benieuwd wat dit jaar gaat brengen ;D


Onze zoon is van de 11 van de 11.
En die is altijd heel erg serieus.
Dus het hoeft niet altijd van de dolle te zijn met het getal 11.
Groetjes Riny :D