My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes monique

serieuse plannen geloof ik in dierenwereld  ::)
nog catherinaparkietjes erbij en heb je nog wensen ??  :Pééntje min of meer daar komt het nu ook weer niet op aan hé  8)

groetjes marilyn

Monky

Hi allemaal,

Zo ik heb het een klein beetje druk. Ik heb elke avond wel een afspraak en deze week werk ik elke dag 9 uur om verloren uren in te halen. Volgende week ook nog en dan zijn we er  :P
Dus ben ik wel vroeg weg en laat thuis  :(
Ik heb daardoor niet zo veel tijd met mijn lieverds kunnen doorbrengen. Gisteravond moest ik ook nog een koelkastmagneet maken voor de bruiloft van Erwin's neef vanavond. Het is een klein aandenken dat ze gevraagd hebben te maken voor het bruidspaar. Het is wel leuk geworden.

Maar ik voel me wel een beetje schuldig. Whooshy kan uren lang lekker gekroeld worden en ik heb echt maar 5 minuten tijd iedere keer. Ik laat hem ook maar een half uur dagelijks vliegen :( deze week. Komend weekend zal ik het helemaal goed maken. Ik zal wat lekkers voor hem kopen. Maar ik vind het nog steeds zielig. Ik ben blij als Gara(th) er is. Dan heeft hij in elk geval wat meer aanspraak en kan die de kroeltaak van mij overnemen  ::) ;D
Hij begint trouwens wel mooi te zingen. Het klinkt heel zuiver en mooi.

Komend weekend hebben we niets op de planning staan. Ik denk dat ik het lekker rustig aan ga doen. Het zal vanavond wel laat worden, dus lekker uitslapen morgen  :)

Zo dat was het eventjes.
Ik ga gauw weer verder.

Groetjes,
Monky

marilyn

hoikes monique

wat jammer dat je het nu zo druk hebt maar whooshy zal het je wel vergeven hoor  ;) en ook je blijft het niet zo druk hebben als nu hé dan kan je lekker weer kroelen met whooshy en dan zal die dubbel zo blij zijn  :D

groetjes marilyn

Gerda

Hoi Monique,

Ik lees hier regelmatig, maar heb denk ik niet (vaak) gereageerd.
Wat duurt wachten op een valkje lang hè?? Ik had dat ook met Grisha. Ik denk dat het een Gara wordt, want ik heb vaak het idee dat popjes meer parels hebben en een meer symmetrische verdeling. Maar dat is misschien mijn indruk.

Ik vond die foto's van Giallo erg knap gemaakt. Vooral deze


Fijn dat alles weer een beetje de goede kant op gaat bij jullie na alle verdriet!!

Geniet lekker van het weekend!!

Liefs, Gerda

Caroline

Hoi Monique,

Probeer lekker rustig aan het weekend en geniet er lekker van.  :D

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Karin

Druk, druk, druk  ;D Je houdt toch wel tijd over om Gara(th) op te halen hè ?  ;D ;D ;D Anders hou ik haar lekker zelf hoor, het is zo'n droppie  ;) Hahaha, nee hoor, ik heb genoeg aan het bonte witmaskertje, en het kleintje blijft ook nog even. Pas als ik zeker weet dat het weg kan ga ik er pas een baasje voor zoeken. Ik wil niet iemand teleur gaan stellen.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Riny

Hoy Monique
Hang je lekker rustig op de bank?
Groot gelijk na een drukke werkweekmoet dat kunnen.
Wanneer mag je Gara(th)op gaan halen?
Groetjes Riny :D

Petra en Cheeky

Beetje druk?? Ik ken dat hoor! Maarreh... ben ook heel erg benieuwd wanneer je Garath mag halen! FOTO's!!!!

Groetjes,
Peet

Monky

Hi Marilyn,
Je hebt helemaal gelijk. Whooshy heeft het me vandaag dubbel en dwars vergeven  ;D Hij/Zij was niet bij me weg te slaan. Ik dacht, die wil vast lekker de vleugels strekken, maar dat viel reuze mee, hahaha.

Hi Gerda,
Leuk dat je ook een stukje in mijn dagboek schrijft :D Het wachten duurt inderdaad lang, maar ja ... dat hoort er een beetje bij :-\ Ik heb er wel al helemaal zin in. Twee van die lekkere kroelkonten... ik zie het al helemaal zitten  ;D
Wat die foto betreft van Giallo...dat was meer geluk dan wijsheid  8) Mijn hemel...wat zijn die beesten snel!!! En ze blijven ook nooit lang genoeg op 1 plek zetten hahaha  ;D

Hi Caroline,
Ik ben inderdaad heel lekker van mijn weekend aan het genieten  ;D

Hi Karin,
Als het goed is, is de drukte binnenkort voorbij. Door al die toestanden tussen door, ben ik met mijn werk een beetje achter komen te lopen. Als er deadlines zijn, moet de tijd wel enigszins ingehaald worden. Die dingen gebeuren. En eh... ik zorg dat ik tijd heb om Gara(th) op te halen  ;D ;D ;D
Het bonte witmaskertje is ook echt een beauty. Dat donkergrijs en wit steken zo mooi tegen elkaar af. Nog eentje voor mijn verlanglijstje  ;D ;D ;D hahaha...

Hi Riny,
Nou ik zal je zeggen, ik ben asociaal laat uit mijn bed gekomen...(half elf, we waren gisteren pas om twee uur thuis  :-[ ) vervolgens heb ik lekker 3 uur met Whooshy gezeten  :D :D :D We zijn even snel boodschappen wezen doen en ik heb het huis weer gestoft en vervolgens lekker naar schaatsen gekeken. Ik moet zeggen, het was een heerlijke dag. Ik hoop dat het morgen weer zo is  :P Lekker relaxen.

Hi Petra,
Klein beetje druk... maar dat gaat wel weer over  ;D Ik werk bij de gemeente, dus druktes blijven nooit zo lang  :-X ;D
Ik had begrepen dat het nog iets van 2,5 weken duur voor ik Gara(th) op mag halen. En foto's....tja, nog niet van Gara(th) maar wel van Lulac en Whooshy  ;D ;D ;D


Hi allemaal,
Daar ben ik dus weer na een bruiloft gisteravond en een lekker rustig dagje met mijn beestje... Ik meot zeggen dat het wel een keer weer leuk was om naar een bruiloft te gaan na twee crematies achter de rug te hebben. De vrolijkheid doet een mens dan wel even goed.

Ik heb wat tijd genomen om wat foto's te maken. Er zitten wel een aantal leuke tussen, ook al zeg ik het zelf  :-X (oeps, dat klinkt arrogant, maar zo bedoel ik het niet  :-[ )

Eerst wat foto van mijn lieve Lulac. Ze kwam zowaar naar me toe. Het maakte het wel ietsjes moeilijker om een foto te maken, want de tralies blijf je dan zien, omdat je niet in kan zoomen.



Lekker even knabbelen...



Even mooi voor de foto...

Nu een heleboel van Whooshy  ;D


Lekker aan mijn vingers knabbelen  :D


Even de vloer voor het nieuwe huis uitproberen. Whooshy kleurt er mooi bij, hè Karin  ;D ;D ;D


Waar is Whooshy's kop gebleven  ??? ??? ??? :P ;D


Oh so lo mio.... Of is het een ongegeneerde gaap  ??? 8) ::) ;D


???


Whooshy in zijn/haar volle glorie  :o


Wat een koppie toch  :-*


Klein portretje...  :) :-*
[/i]
Zo dat was het weer even voor nu. Ik hoop dat jullie er weer van hebben kunnen genieten  :)

Even een vraagje.... Kunnen valkparkieten eenkennig zijn?
Whooshy wilt eigenlijk vrij weinig van Erwin weten. Hij raakt daar een beetje gefrustreerd door  ::) ??? :-\ ;D Als hij Whooshy wil aaien, gaat Whooshy een beetje blazen en een beetje bijten... alleen nooit hard. Karin, Jazzy en Dizzy heeft hem/haar goede manieren bijgebracht. Ik vroeg me dit gewoon af...

Nou Ik ga weer even wat dagboekjes lezen en misschien nog wat fototjes inplakken van Denemarken...Nee, het is nog steeds niet af... Het zijn bijna 600 foto's  :-[ :P ;D

Tot later...

Groetjes,
Monky

Caroline

Nou Monique, je hebt niet overdreven hoor!!

Je hebt heerlijke foto's geplaatst!!  :D

Ik heb zeker genoten, wat een verwaand ding hè, die Whoosy, zoals ze soms kan kijken op de foto's, liefffff!!

Groetjes en nog een fijne rustige dag morgen!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Karin

Ja hoor, dat kunnen ze zeker zijn. Ze kiezen meestal voor degene die ze het meeste verzorgt, alhoewel ik een popje heb die ik vanaf 2 weken leeftijd met de hand heb groot gebracht, ik laat haar altijd losvliegen, ik verzorg haar, maar als Marcel eens binnen komt lopen ( gebeurt niet veel als ze los zijn ) vliegt ze meteen naar hem toe en besta ik niet meer  ::) 

Gara(th) is geboren op 17 januari en zal dus rond halverwege de eerste week van maart weg mogen. Ze zat vandaag al flink brood, andijvie en trosgierst te snoepen  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

marilyn

hoikes monique

je hebt gelijk de foto's zijn heeeeeeeeel erg mooi zelfs van deze met de tralies ervoor  ;) super dat lulac zo naar jou toe komt en whooshy is ook zo'n mooi lief valkje  :D

groetjes marilyn

bobbie

Citaat van: Karin op 18 februari 2006, 22:08:00
Ja hoor, dat kunnen ze zeker zijn. Ze kiezen meestal voor degene die ze het meeste verzorgt, alhoewel ik een popje heb die ik vanaf 2 weken leeftijd met de hand heb groot gebracht, ik laat haar altijd losvliegen, ik verzorg haar, maar als Marcel eens binnen komt lopen ( gebeurt niet veel als ze los zijn ) vliegt ze meteen naar hem toe en besta ik niet meer ::)

Gara(th) is geboren op 17 januari en zal dus rond halverwege de eerste week van maart weg mogen. Ze zat vandaag al flink brood, andijvie en trosgierst te snoepen ;D

Groetjes, Karin.


Dat heb ik met Cootje. Waar ze geboren is was ze ook gek op de heer des huizes, dus echt een mannenvalkje, onze Cootje  ;).

Hoi Monique,

Heerlijk he, zo'n hangweekeind. lekker uitslapen, fotootjes regelen etcetera etcetera ...... ;D

Geniet er nog even van want het is bijna maandag. :-X

Prachtige foto's trouwens, je hebt niets teveel gezegd.

Groetjes, Nel :)

Monky

Yeah!!!!! Nederland heeft de 2de gouden plak!!![/color]

bobbie