My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Monky

Hi Kirsten,

Je hebt het heel goed gezien. Ik ben heeeeeel gelukkig met Whooshy.  ;D ;D ;D

Hi Karin,
Lijkt er wel op he, dat liefde van Whooshy door de maag gaat  :-\ Er komt vast wel een moment dat het door mij gaat  ;D
Ik het trouwens gemerkt dat die trosgierst verslaving niet typisch valkjes is. Rossa en Jocko doen er ook bijna een moord voor. Hahaha  :)

Groetjes,
Monky


marilyn

hoikes monique

joepieeeeeee whooshy's eerste vliegbeurt hihihihi ami zeg ze is al heel tam hé  :D goed gedaan zeg doe zo voort en dat ze in de luxafles beland is hahahaha idd niet echt de ideale plaats om te landen maar alé ze heeft zich toch geen pijn gedaan en met wat trosgierst als beloning komt ze er snel haar avontuur te boven  ;)
leuke foto's trouwens en btw niet iedereen is een fotomodel, ik ben het ook niet  ;) maar je mag er best wezen hoor  :D

groetjes marilyn

Caroline

Wat fijn dat het zo goed gaat met Whooshy, en je straalt helemaal zo blij ben je met hem/haar.

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

Hi Marilyn,
Whooshy heb ik min of meer tam gekregen. Het was eigenlijk een kwestie van aan mij laten wennen. Dat heeft hij/zij heel goed gedaan  ;D Dat maakt het volgens mij ook een stuk gemakkelijker en eigenlijk ook stiekem wat leuker. Je hebt eigenlijk al snel een band met je valkje, merk ik.

Hi Caroline,
Je hebt geen idee hoe blij ik ben met hem/haar  ;D ;D ;D

Ik ben dus een nachtje bij mijn moeder geweest om haar boom op te tuigen. Was erg gezellig, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik mijn dieren (en vriend ;D ) miste. Toen ik vanmiddag thuis kwam werd ik dan ook uitbundig begroet. Rossa en Zotty doen dat eigenlijk altijd, maar tot mijn vreugde begroette Whooshy me ook! Het leek zelfs alsof ze blij was dat ik er weer was. Dat zijn natuurlijk leuke dingen  ;D ;D :D
Ik heb Whooshy vanavond lekker los gelaten. Hij/zij kan al redelijk de weg vinden door de woonkamer. Wat wel opvallend is, is dat ze altijd de trosgierst weet te vinden  :-\ Hahaha.
Het grappige is ook dat ze zich niet door mijn vinger laat kroelen, maar wel bijvoorbeeld met mijn neus. Ze kroelt dan zelfs terug.
Heeft iemand een idee hoe ik over kan gaan op de hand? Dat gaat een stuk gemakkelijker  ;D Ik weet dat ze het prettig vindt, want Karin heeft hem/haar ook gekroeld. Is het een kwestie van tijd?

Ik ben blij dat ik een maatje al gereserveerd heb. Ze heeft wel een beetje contact met de andere vogels, maar zit toch wel een beetje alleen.

Nou dat was het voor nu even.
Tot later.

Groetjes,
Monky


marilyn

hoikes monky

je krijgt idd heel snel een band met je valkje maar ook je valkje krijgt heel snel een band met jou dus niet zo verwonderlijk dat whooshy ook blij was dat je terug was.
wat het kroelen betreft ik heb hier 3 kleine valkjes zitten en twee ervan laten zich gemakkelijk kroelen met de hand maar chica is anders zij heeft het meer op contact met het hoofd gemunt waarom dat weet ik niet maar ze laat zich ook makkelijk kroelen met de neus of lekker dicht zitten bij mijn wang maar ik hoop evenzeer dat ze zich later ook laat met de hand kroelen omdat dat idd makkelijker is dus we leven beiden op hoop  :P maar ik denk wel dat ze na een tijdje wel aan de hand zal wennen en jouw whooshy ook wel. wat betreft een maatje dat zal whooshy heel leuk vinden en ik ben ook van plan om wanneer chica haar broertjes eens weg zijn om er ook een maatje voor chica bij te nemen ;)

groetjes marilyn

Monky

Hi allemaal,

Ik wilde toch even wat foto's laten zien van de kerstboom van mijn moeder. 25 jaar geleden kregen we van een kennis deze duifjes voor in de kerstboom.





Deze duifjes maken de kerstboom heel speciaal...

Groetjes,
Monky

marilyn

hoikes monky

die kerstboom is echt prachtig  :D en die duifjes maken het idd heel speciaal

groetjes marilyn

bobbie

Hoi Monique,

Zeker een mooie kerstboom zeg. En die duifjes staan er echt heel mooi in. Geeft het inderdaad een bijzondere uitstraling.

En wat een lekker ding is Whoosy toch he.  :D.
Aaien met je neus en niet met je vingers, ja dat herinner ik mij van mijn eerste (zeer angstige) valkparkiet.
Op een gegeven moment aai je zonder erg met je vingers en vindt ze het goed. Nu nog niet maar over een aantal weken kan je het een keer proberen. Komt allemaal goed  ;)

Groetjes, Nel :)

Caroline

Wat een prachtige boom, Monique.

En wat lief dat je die bij je moeder bent gaan optuigen.

Gek dat je haar niet met je vingers mag kroelen maar dit komt zeker goed.

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Karin

Bij mij ging ze op mijn vinger, dan stopte ik mijn neus / mond in haar nekje en blies ik zacht warme lucht en dan kriebelen. Vooral de zijkant van haar kopje vond ze heerlijk, maar ook in het nekje.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Kirsten

Hoi Monique,

Wat een prachtige kerstboom :D

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Valerie

Hoi Monique,

Mooie kerstboom! Kom je die van ons ook optuigen?  ;)
Ben je nog naar Oberhausen geweest?



Monky

Hi Allemaal, bedankt voor de complimentjes  :-[  :) Ik zal ze aan mijn moeder doorgeven.

Ok Karin ik ga dat vanavond even proberen.... blazen in de nek... Ik ben benieuwd.

Valerie, wij gaan 22 decomber naar Oberhausen. dan is mijn broer en zijn vriendin in Nederland. Ik heb er al helemaal zin in.

Ik moet zo om Whooshy lachen.
Ik probeer hem/haar steeds te foppen. Als hij/wij trosgierst aan het eten is, probeer ik zijn/haar buikje te aaien  ;D Het eerste wat hij/zij dan doet is op mijn vinger zitten... nou prima. Ik probeer dan met mijn duim zijn/haar buikje te aaien, gaat hij/zij met zijn/haar pootje op mijn duim, echt alsof hij/zij zegt, doe nou niet ik ben aan het eten  ;D ;D ;D
Het is ook zo'n lekker woppelkontje  :)
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat Whooshy met de kerstboom gaat doen  :-\ en met mijn mooie guirlande...

Groetjes,
Monky

Roosje

Citaat van: Monky op 12 december 2005, 13:27:45
Als hij/wij trosgierst aan het eten is, probeer ik zijn/haar buikje te aaien  ;D Groetjes,
Monky


Eten jullie altijd samen trosgierst? ;) :P

Monky

Citaat van: Roosje op 12 december 2005, 16:07:38
Citaat van: Monky op 12 december 2005, 13:27:45
Als hij/wij trosgierst aan het eten is, probeer ik zijn/haar buikje te aaien  ;D Groetjes,
Monky


Eten jullie altijd samen trosgierst? ;) :P


Hi Roosje.
Ja joh, doe jij dat nooit dan? Het is echt heel gezellig...Het gaat alleen zo tussen mijn kiezen zitten  ;D ;D ;D

Volgens mij gaat het al iets beter met je. Je bent in elk geval weer lekker scherp en oplettend  :P ;D Klinkt in elk geval weer goed.

Groetjes,
Monky