My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

ManjaV

Hoi Monky,

Geweldige foto's!!! Echt ontzettend leuk om er zoveel te zien. Het zijn toch echt allemaal schatjes!
En leuk, alvast twee foto's van je nieuwste aanwinsten! Ben benieuwd naar het vervolg! :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Monky

Hi Caroline,
Zwets jij maar lekker hoor  ;D ;D ;D Doe ik ook heel vaak hahaha... ;D

Het rare is dat Ilo wel dus naar me toe trekt. Ik heb hem bij de andere tampies gezet en die lijken zich over hem te ontfermen. Wel heel lief. Misschien komt het nog wel. Hij had zich gisteren heeel even laten kroelen. Hij schrok er zelf van  :o en viel van het stokkie af hahaha. Hij heeft de grond niet geraakt. En kwam meteen weer op het stokkie zitten. Maar ik kon hem daarna niet meer kroelen  ::) :P ;D Wel een overwinning aan mijn kant hahaha.

In mijn handtekening heb ik nu al mijn valkjes staan. Ik ben er nog niet helemaal tevreden over. De achtergrond is te blauw en de rangschikking van de valkjes kloppen nog niet helemaal. Ik heb hem er wel al bij gezet zodat ik steeds weer nieuwe dingen zie die er niet goed aan zijn. En dat verander ik later dan weer. Ik heb dus ondertussen 8 valkjes  ;D

Ik zag dat een fallow van Kirsten jongen kreeg en die pop was zo ontzettend mooi!!! Echt schitterend. Ik had meteen...Die wil ik hebben, maar ze heeft met dit nest geen garantie dat de pop gepareld is, dus ik moet even kijken wat ik daar precies mee doe. De man was overigens ook erg mooi, maar de pop was mooier. Ik wil ook op gegeven moment een geparelde lutino geelwang hebben, maar daar wacht ik nog heel even mee omdat die nog niet zoveel voorkomen. Daarnaast wil ik ook nog een geparelde lutino pop. Die vind ik zo ontzettend mooi. Dus nog genoeg wensen. Of ik dat allemaal op korte termijn aanschaf moet ik nog even zien. Die fallow waarschijnlijk wel  :) Die was echt super mooi  ;D ;D ;D

Zie!! Ik kan ook zwetsen hahahaha.

Hi Ivy,
Bedankt. Ik heb nu 8 valkjes.
Ik heb al geprobeerd met mijn neus te kroelen...Hij wil alleen niet op mijn had zitten en als het me wel lukte was hij trosgierst aan het eten en had hij geen zin in een neus in zijn nek  ;D Maar bedankt voor de tip  ;)

Hi Manja,

Bedankt. Ik zal tegen ze zeggen dat je ze allemaal schatjes vindt ;D Ik hoop alleen niet dat ze daardoor verwaand worden  ::) 8) :)
De foto's van mijn nieuwe aanwinsten laten nog heel even op zich wachten. Ik was te druk met handtekeningen en van alles en nog wat  :-[ Maar ze komen deze week nog....Lekker veilig  :-[ :-X ;D

Zo dat was het weer even voor nu.
Binnenkort dus foto's van Vesna en Isaura.

Groetjes,
Monky

Over zwetsen gesproken.... :-[ ;D

marga

hoi
nou ik vind je handtekening zo ook al heel mooi
groetjes marga

ManjaV

Idd, prachtige handtekening!!! :D

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Christine

even mijn complimenten voor je prachtige handtekening!!

Groetjes
Christine :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Monky

Hi Manja, Marga en Christine,
Bedankt voor de complimenten.

Nu een raadseltje voor jullie...

Wie is dit  :)

:)

Ik ga me gauw verder klaarmaken  :)

Groetjes,
Monky

Marc van de Kuifjes

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Monky

Je mag nog een poging wagen als je wil... ;D

Caroline

Ongetwijfeld Whooshy die gekroeld wil worden.  :D

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Monky

;D ;D ;D

Eigenlijk is het Whooshy die zich opmaakt voor vliegoefeningen.
Ik zal die foto's vanavond plaatsen. Ze zijn echt heel apart.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik zo'n sillouetfoto eigenlijk wel mooi vind. Je ziet de kuit zo enorm goed  :)

Groetjes,
Monky

*Esther*

He,
Dat is leuk!
Ik heb een valkparkiet van blik gemaakt. En die lijkt sprekend op jouw silhouet foto!
Ik zal eens kijken of ik er een goede foto van kan maken.
Hij zit vast geschroefd aan de nok van de blokhut.
gr Esther

Monky

Hi Esther,

Wat leuk!! Ik ben benieuwd naar de foto.  :D

Groetjes,
Monky

*Esther*

Monky

Wow  :o Dat is mooi!!
Hoe heb je dat gemaakt? Het ziet er erg mooi uit  :)

Groetjes,
Monky

*Esther*

Hoi,

Nou.....,

Ik heb een foto van een valkparkiet op zij genomen. Die vergroot en daarna nagetekend op hout.
Alleen dat hout brak tijdens het figuurzagen af, dus toen kwam mijn man op het idee om het van blik te maken.

Dus, alles getekend op blik en uitgeknipt met een oude schaar.
1 vleugel en 1 wang extra uitgeknipt. Deze beide bol geslagen en op het silhouet geplakt. De valkparkiet zelf is ook iets bol geslagen.

De randen geschuurd want die worden erg scherp!!

Het zit met schroeven vast aan de blokhut. De valkparkiet is hierdoor wel iets minder mooi geworden door de schroeven.

Op een opchtend schreeuwde mijn zoontje Niek, dat de grijze weggevlogen valkparkiet weer terug was. Dus hij lijkt echt.  ;D 

gr Esther