My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Caroline

Hé meisje,

Twee keer gefeliciteerd, 1 x met Gizmo en 1x met je grote kroelkip die eingelijk weer zaadjes eet. Super joh!!

Slaap lekker vannacht!!

Liefs Caroline  :D

PS. nu je verslaafde nog thuis of moet ik zeggen je afgekickte??
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mariska

Hoi Monique,

Wat fijn voor je dat het weer beter gaat met Whooshy :D
Alles komt goed.

Gara(th) komt ook vast weer gauw bij je thuis.
Als ze even meewerkt ::) ;)

Verder ben je vast druk met van alles, maar daar staat wel iets heel leuks tegenover ;)

Sterkte met alles!

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Monky

Hi allemaal,
Bedankt voor jullie reacties. Ook namens Gizmo. Hij heeft jullie getrakteerd op een heel mooi fluitrepetoire alleen konden jullie het niet horen omdat ik geen fototoestel heb met geluidopname!!!

Ik heb niet zo heel veel tijd, maar ik wilde toch nog even een paar foto's plaatsen.

Op de verjaardag van Gizmo  ;D

En dan nog wat foto's van de herstellende Whooshy. Ze slaapt nog redelijk veel, maar ik merk aan alles dat ze weer bijna de oude is  ;D ;D ;D

Ik had de speeltuin bij Rick opgehaald en helemaal afgesopt.
De eerste die het wilde inspecteren was...

Juist!!! Zotty  :o ::) :P ;D Gek beest. Ze doet haar naam wel eer aan hahaha.

Morgen hoop ik weer wat dagboekjes te kunnen lezen. Ik heb al wel aan de titels kunnen zien dat er weer een hoop gebeurd is  :P Nou ja, morgen is er weer een dag  :)

Groetjes,
Monky

Marc van de Kuifjes

Heb je al enig idee wanneer Gara(th)™ weer naar huis komt?

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Monky

Hi Marc,
Ik heb geen flauw idee wanneer Gara(th) weer thuis komt...ja als ik de horlepiep kan dansen  ;D ;D ;D Dan pas mag ze naar huis, maar wanneer dat is... ??? Geen idee.

Even een update van het huis.
We gaan zo even kijken of we het spuitwerk voor de zolder kunnen regelen. Morgen is de vooroplevering. Ook worden de ramen ingemeten en de vloeren boven. Er wordt ook morgen naar de tuin gekeken voor eventuele grondbewerking en er komt iemand voor de spachtelputz voor beneden. Al met al een spannende en drukke dag.
Nog 1 weekje. En dan is de echte oplevering en krijgen we de sleutel en kan het feest beginnen!! Ik heb er echt al helemaal zin in  ;D

Verder gaat het nog steeds goed met Whooshy. Ze begint weer een beetje aan te komen. Gelukkig maar.
Gizmo zingt de sterren uit de hemel en Lulac vindt het duidelijk erg mooi. Ik kan bijna niet wachten tot ik ze bij elkaar kan zetten.

Ik ga nog even een beetje dagboekjes rondstruinen en dan ga ik er weer vandoor.

Groetjes,
Monky

Monky

Nou, vandaag een hele drukke dag gehad.
Ik schrijf wel eerst over de valkjes en de liefhebbers kunnen mijn "huisverslag" nog lezen  ;D

De valkjes!!!!
Erwin was vandaag vrij. Hij heeft enorm om Lulac gelachen. Haar hormoontjes beginnen te gieren of zo, want ze ging voor Jocko (rosella) kippetje zitten  ??? Ze stak dus iedere keer haar kont in zijn gezicht  ::) Hij vond dat niet zo leuk geloof ik, dus hij probeerde iedere keer op haar staart te staan hahaha. Ik wou dat ik erbij was!!!

Verder heb ik ze vanavond voor het eerst samen los gelaten. Ze moeten helemaal niets van elkaar hebben. Het was wel iedere keer vechten om gekroeld te worden hahaha. We heel lief. Ik heb wat leuke fotootjes, maar die komen dit weekend wel. Whooshy is echt weer helemaal de oude. Ze weegt nu 105 gram. Alleen haar onlasting is een beetje vreemd. Het groene is vrij licht en het geheel lijkt een beetje "hard" of "stug" Of hoe je het noemen wil.
Heeft iemand een idee wat dit is? Hoe dit komt? Verder is de verhouding groen wit wel goed.

Ik heb begrepen van Karin dat Gara(th) Waarschijnlijk over 2,5 week naar huis mag. Ze weegt nu 90 gram en krijgt nog 1 keer gemalen pellets per dag. Nog even wachten tot ze niet meer schreeuwt. En dan is ze weer lekker thuis. Ik kijk er al helemaal naar uit!!!

Het huis!!!
Om half een waren we op de bouwplaats. Ze waren heel druk bezig met de tuinmuur metselen. Verder was er niet echt iets schokkends. Alleen dat ze de spiegel met lampje van de muur af hebben laten vallen. Daardoor is hij natuurlijk stuk gegaan  :-\ Die hing er dus niet meer en is er ook waarschijnlijk niet vaar de oplevering van volgende week. Er waren eigenlijk alleen kleine dingen die niet goed waren. En de thermostaat. We hebben dat als meerwerk gekozen en er stond een hele specifieke in met voorprogrammering enz. Hebben ze een een of ander eenvoudig ding erin gezet. Je betaald een fortuin aan die dingen en dan zetten ze er een een of ander goedkoop ding in.
Dat moet duidelijk anders. Verder zullen we de grond van de tuin echt moeten laten afgraven. Het is echt tien keer niets. We waren zo lang bezig dat we in ons huis opgesloten waren  ::) Lekker suf. We klopte op de ramen naar de metselaars, maar die schudde het hoofd en zeiden dat zij de sleutel niet hadden !!! En ze gingen vrolijk door metselen!!!  :o :-\ >:( Onvoorstelbaar  ::) Wat een pukkels waren dat zeg! Lang leve de mobiele telefoons, want we hebben via de Bouwfonds, de opzichter duidelijk kunnen maken dat wij nog in het huis zaten. Erg leuk ahum ahum.
Tot zo ver het huis  :)

Het is een heel verhaal geworden. De volgende keer dus waarschijnlijk foto's...

Groetjes,
Monky

Caroline

Hoi Monique,

Wat fijn dat Whooshy weer de ouwe is, gelukkig hoor.  :D

En ik heb met plezier je verhaal van jullie nieuwe huis gelezen.  :) Leuk geschreven, ik snap alleen niet de spiegel die van de muur af is gevallen.  ::)

Groetjes van Caroline

PS. Ik kijk alweer uit naar het weekend, fototijd!!  ;D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Leentje van de kuifjes

hoi Monique

hier is je verwachte tekening!
voor de aardigheid geen valkje ;D

ik vind het leuk om een tekening te maken  ;)!

groetjes leentje
Groetjes Leentje

:D De Kuifjes van Wilgendaal! :D

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Klik op mij! ;)

Monky

Hi Leentje,
Wat ontzettend mooi  :o !!!!
Ik ben hier heel erg blij mee. Dank je wel  :-*
Ik heb nu een hele mooie tekening van mijn rosella Jocko. Wat ben ik hier super trots op!!

Je zei dat het wel eventjes kon duren, maar ik vind dat je het behoorlijk snel gedaan hebt! Hartstikke leuk  :D :D :D

Groetjes,
Monky

Caroline

:D Wat lief!!

Erg leuk getekend!! Mijn complimenten hoor Leentje.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Monky

Hi Caroline,
Ik had je berichtje helemaal over het hoofd gezien. Ik was helemaal gefocust op de mooie tekening van Leentje  :-[ ;D

Die spiegel hebben ze laten vallen toen ze de bedrading van de lamp wilden wegwerken. Tja, kan gebeuren. Ik vind het wel jammer, want anders was de badkamer in elk geval helemaal klaar  :-\ Maar ja, je kan niet alles willen hahaha.
Nog 6 daagjes... Ik heb er zo'n zin in!!!

Mooie tekening heeft Leentje gemaakt hè?
Ik ben er heel blij mee.

Het is inderdaad erg rustig op het forum. Ik merk dat er wel gelezen wordt, maar niet gereageerd. Ach komt wel weer, en anders niet  ;D Het is natuurlijk allemaal vrijblijvend hahaha.

Ik doe het ook een beetje voor mezelf, zodat ik dingen terug kan lezen en nu ook het verloop van Whooshy toen ze ziek was. Ik kan er later altijd nog wat aan hebben. Ook een leuke opslag voor foto's  :)

Nou ik ga weer even aan het werk  ::) Het wil niet helemaal lukken :P

Groetjes,
Monky

Monky

Kiekeboe!!!

Ik heb helemaal geen zin meer.
Het is hier heel stil op mijn werk  :(  Erwin is ook vrij... :-\ Ik wil naar huis!!!

Alles gaat verder zijn gangetje. Ik moet zeggen dat ik wel blij ben met een lang weekend.

Met mijn knuffelkontjes gaat het goed.
De ontlasting van Whooshy is nog steeds licht en taai. Ik hou het nog steeds in de gaten. Ik blijf het vreemd vinden.
Ze lijkt wel veel te eten. Ze weegt nu 107 gr. Dat is netjes.

Nog even en mijn witte cinnemon geparelde knuffelkont is thuis zoals het er nu voor staat. Mijn kleine schreeuwlelijk. Ze is nu in elk geval wel meer gewend geraakt aan meer valkjes om haar heen  ;D

Gizmo is een beetje aan de hitsige kant, geloof ik  ::) Hij is zichzelf aan het bevredigen aan zijn pediperch...  ??? Misschien wordt het tijd om hem bij Lulac te plaatsen, of is dat juist nu niet verstandig? Zij is namelijk ook "in the mood" Ze probeert Jocko iedere keer te verleiden  ??? ::)
Ik ben benieuwd wat daar uit zou komen hahaha. Niets natuurlijk, maar stel dat er bevruchte eitjes zouden komen ...

Misschien moet ik Leentje van Marc eens vragen om haar fantasie op deze mogelijkheid los te laten op ;D

Ik denk dat ik het gewoon doe. Ik kan de eitjes altijd nog vervangen voor neppers als het zo ver zou komen.

Hmmmm.....lekker lang weekend........Veel tijd met de valkjes dus  :)

Ik ga maar weer even wat zinnigs doen  :P

Groetjes,
Monky

Monky

Hi allemaal,
Daar ben ik nog een keer. Dit keer met FOTOOOOO'SSSS  ;D ;D ;D

Ik heb helaas alleen foto's van Gizmo en Whooshy dit keer.
Misschien komt Lulac vanavond nog.

Ik had beide valkjes tegelijk los. Gizmo op de ene schouder en Whooshy op de andere. We beginnen met Gizmo...

Effe lekker kroelen...

Oh, zie ik daar een ander valkje ??? Even mijn kont naar achter en borst vooruit!!!

Oh jee, wat moet ik doen...  ???

Hé! Wat mot dat!!!

Achter baasje verschuilen!!! Goed plan!!!

Hm, achter de hand en met mijn kop in de trui vind ze me vast niet :-\ :P

Zo rek en strek...rek en strek...

Camerakoordjes!!! Gevaarlijk!!! Aaaanvallluuuuuhhhhh!!!!

And the winner is....  Whooshy!!!

Zo dat was het even voor nu....

Dan nog even wat natuurschoon...

Groetjes,
Monky

bobbie

Hoi Monky,

Wat een schitterende foto's zeg  :o, prachtig die bloemen.  :o

Je foto's van de valkjes ook natuurlijk ;).

18 April de oplevering van het huis, het is nu de 14e dus nog heeeeeel even en  dan heb je de sleutel.

Zeg maar tegen de valkjes dat  ze pas mogen wipwappen na de verhuizing anders komt er niets van het nest misschien :-\.

Hopelijk is Gara(th) snel weer bij je, kan je daar lekker mee kroelen.

Bij mij is vandaag het eerste jonkie opgehaald, Smokey :-\. gelukkig weet ik dat hij een geweldig huisje heeft.

Veel succes met alles Monique,

groetjes, Nel :)

Caroline

Bedankt!!

Wat een heerlijke foto's, lieffff!!!

Nog 4 achtjes slapen ........

Fijne Paasdagen!!

Gr. Caroline  :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.