1 augustus 2025, 16:03:11

My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes monique

je foto's zijn prachtig en die vogels die je gekocht hebt en die uil die vind ik ook erg mooi hoor   ;)
en whooshy ...........dat is en blijft een lekker ding om te  :-* en ik hoop voor jou dat garath idd ook zo'n lieverd is als whooshy , ik ben in elk geval al benieuwd naar garath en de reactie van whooshy  :P

groetjes marilyn

Caroline

En wordt het donderdag of zaterdag??

Spannend hoor!!!

Veel plezier in ieder geval.  :D

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Riny

Hoy Monique
Dat zijn echt mooie dingen die je hebt gekocht.
Je kunt wel zien waar het geld gezeten heeft ;D
Weet je al wanneer je nieuwe valkje zijn intrede in jullie huis maakt?
Groetjes Riny :D

Monky

Hi Marilyn,
Of Gara(th) net zo'n kroeldoos is als Whooshy, zullen we gauw genoeg merken  ;D ;D ;D Volgens Karin, was het zelfs erger...daar kan ik prima mee leven hahahaha

Hi Caroline,
Ik heb nog geen bericht gehad dat het donderdag wordt, dus ik ga nog van vrijdag uit. Ik heb er al helemaal zin in  ;D ;D ;D Niks nieuws, hè?

Hi Riny,
Ik ben heel blij met mij dingetjes. Het is in elk geval nuttig besteed ;D Erwin moest alleen even slikken...Hij wist er namelijk niets van  :-X hahaha. En het was niet helemaal goedkoop  :-[ :P :D , maar hij is er ook blij mee, gelukkig  ;D
Ik weet nog niet wanneer, maar zoals het er nu nog voor staat zal het zaterdag zijn. Hm  :-\ Ik weet eigenlijk niet of ze de donderdag er voor of erna bedoelde... Op een of ander manier dacht ik ervoor... Ik moet als ik thuis ben toch maar even in het mailtje kijken wat ik van haar gekregen heb...  :-\ Ik voel me ineens heeel erg blond  :-X :-[ ;D

Verder gaat alles zijn gangetje. Vandaag heb ik een gesprek met de P&O van mijn detacheringsplek. Ze willen me overnemen en een vast contract bieden. We gaan even de arbeidsvoorwaarden en salaris bespreken. Ik ben benieuwd wat eruit komt rollen. Wel spannend. ik ben benieuwd. Anders moet ik de komende maanden ook nog een nieuwe baan zoeken  :P Gelukkig heb ik tot half juni de tijd.

Ik ga gauw weer aan de slag.

Groetjes,
Monky ;D ;D ;D

Kirsten

Hoi Monique,.

Wat super dat je je lieverd al bijna mag komen ophalen :D
Het aftellen is begonnen en straks kan het genieten weer gaan beginnen :D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Monky

Hi Kirsten,
Ik kan donderdag avond Gara(th) ophalen  ;D
Moet zondag dus geen probleem zijn.

Ik ben zo blij  ;D ;D ;D Maar goed dat mijn neus van voren zit en niet op zij....Hm...dat sloeg nergens op, maar het rijmt...  ;D

Groetjes,
Monky

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Riny

Hoy Monique
Dat is lekker snel.
Nog maar 1 nachtje slapen,en je krijgt gezinsuitbreiding.
Groetjes Riny :D

Caroline

Nog 1 nachtje ......

Heel veel plezier morgen, geniet maar lekker van hem/haar.  :D

Groetjes van Caroline  :)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Monky

Hi allemaal,

Ik heb met Karin om 21.30 uur afgesproken.
Het wordt dus wel weer een latertje, maar dat heb ik er wel voor over  ;D

Gisteren zijn we nog bij het huis wezen kijken. We mochten naar binnen. Nou echt supergaaf!!!! Ik denk dat ik nu zeker weet dat die voliere van Rick binnen zet en een andere voor buiten. Echt wat een ruimte!!! En hartstikke licht  :o
Verder waren dus de badkamermuren betegeld. Het is natuurlijk altijd de vraag of datgene wat je hebt uitgezocht ook mooi is in het "groot" Nou, ik zal je zeggen...het is veeeeel mooier dan ik het me had voorgesteld. Misschien dat ik dit weekend een foto ervan laat zien. Echt zo gaaf!!!
We hebben ook te horen gekregen dat de oplevering in elk geval mei zal zijn en misschien april. Maandag horen we daar mer over  ;D Dan is er een bewonersbijeenkomst. Ik ben benieuwd.

Nou nog 10 uur en 15 minuten.....

Ik had de voornemen om de kooi helemaal klaar te zetten, maar ik heb er helemaal nog geen tijd voor gehad. Ik denk dat ik maar iets eerder naar huis ga vandaag, want anders kan ik mijn lieve Gara(th) niet kwijt....Oh, ik heb er al helemaal zin in. Daarnaast is het ook enorm gezellig bij Karin  ;D ;D ;D Ik denk alleen niet dat ik het zo laat kan maken als de vorige keer  :-X Ik moet vrijdag namelijk gewoon weer werken  ::) :P

Ik ga weer aan de slag  ;D

En eh...bedankt voor het meeleven. En is wel afzien hoor dat wachten, maar ik heb dan nog geluk dat ik hem 2 dagen eerder kan ophalen  ;D

Oh jee, ik leuter weer veel te veel  :-[ Maar ik kan het niet helpen....ik bubbel gewoon van blijdschap...

Groetjes,
Monky  :D :D :D

Oh, en dat vergeet ik bijna te zeggen!!! Ik heb een vast contract gekregen!!! Ik ben er ook leuk op vooruit gegaan in salaris...dus je weet wat dat betekend  ;D ;D ;D
MEER EN SNELLER NIEUWE VALKJES!!!!  ;D ;D ;D

Wat kan het leven toch soms goed zijn.... :-*

Kirsten

Hoi hoi,

Oh wat een superbericht weer,. heerlijk je enthousiasme :D
Zondag ben ik er de hele dag,. dus als je het ziet zitten(vind het namelijk erg lang dat je moet reizen) dan ben je de hele dag vanaf dat ik mijn ogen open (9.00)  heb welkom. :D

Laat het nog even weten,.
Heel veel plezier vanavond!

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

marga

hoi monky
ja dat zijn zeker allemaal fijne dingen
lekker straks in jullie mooie huis
lekker veel valkjes
en meer geld in de knip
nou het is je allemaal gegunt hoor
groetjes marga

bobbie

He Monique,

Nu is het voor jou TIK TAK TIK TAK :P

Spannend he. :D

Veel plezier vanavond en geef Gara(th) maar een kuifkroel van me.

groejtes, Nel :)

Monky

;D ;D ;D

Ik denk niet dat er al een kuifkroel in zit.
Ik wil hem niet bang maken  ;D Eerst maar even laten wennen denk ik ;D Maar zodra het kan, zal ik een kuifkroel van jouw geven.
Ik zal zelfs kijken of ik er een foto van kan maken als bewijs  ;D ;D ;D

Hi Marga,
Ja na een turbulent begin van het jaar, lijkt het nu allemaal een klein beetje positief te worden. En ik geniet er met volle teugen van.

Hi Kirsten,
Ik ga nog even kijken of er een andere mogelijkheid is.
Ik stuur je straks nog een IM, maar ik ga snel even de kooi op orde maken  ;D ;D ;D

Groetjes,
Monky