1 augustus 2025, 16:02:04

My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Monky

Hi Caroline,
Ik heb het inderdaad erg rustig aan gedaan. Misschien iets te rustig  :-\  Ik heb trouwens nog een paar foto's... ik kon het niet laten  :-[

Hi Karin,
Zou je Gara(th) een knuffel van mij willen geven? Zeg maar dat ze goed haar best moet doen  :)

Hi Marilyn
Dank je voor je compliment.

Hi Nel,
Je hebt het verboden woord gezegd  :-X M***dag wordt hier in het weekend niet in de mond genomen !!! Hoe kun je anders van je weekend genieten  ::) :P ;D

Nou zoals jullie misschien al geraden hebben. Ik heb lekker schaatsen gekeken. Lekker gerelaxt op de bank en niet gestofzuigd. Komt morgen wel weer.
Ik heb wel de vogeltjes een douche gegeven. Even nog een paar foto's om het af te leren  :P

Zelfs Jocko vond het dit keer heerlijk. Ik moet zeggen, het zag er schetig uit. Hij maakt zich dan helemaal bol.

Istello gaat altijd aan de tralies hangen zodat hij de volle lading krijgt.

Ik heb ze wel droog gefohnd, want ze waren klets nat.

Zo dat was het weer eventjes voor nu. Jullie zien wel dat ik mijn tijd goed besteed heb  ;D ;D ;D ;D

Fijne avond nog.

Groetjes,
Monique

Caroline

Heerlijke foto's weer, Monique!!

Inderdaad je vrije weekend goed besteed hoor.

Succes met de doorde weekse dagen dan maar.  ;)

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marilyn

hoikes monique

je douchefoto's zijn erg mooi hoor  :D je ziet hoe je birdie's ervan genieten

groetjes marilyn

Christine

Hoi Monique!!
wat leuk dat je even kwam buurten in men verhaaltje!!
Ik zie net dat je prachtige foto's heb geplaatst dus zal maar eens antwoorden bij je ;D

Hele mooie douchefoto's!! Het komt enorm mooi uit die kleuren!! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Roosje

Zo het was wel weer eens tijd om hier langs te komen :) Mooie foto's!

Monky

Bedankt allemaal  :-*

Ik heb eigenlijk niet zo veel te vertellen. Ik ben even een kleine pauze aan het houden. Ik was hier vanochtend al om zeven uur en ik had mijn werk nog niet helemaal af. Ach ja, het is niet anders. Het zal wel weer een latertje worden vandaag.
Hm, over een half uur begint schaatsen. Even kijken of ik het via internetradio kan volgen  ;D ;D ;D

We hebben gisteren de tickets geboekt voor oktober. Voor de bruiloft van mijn broer. Ik heb er al helemaal zin in  :)

Met de vogels gaat het nog steeds goed. De kanarie zet altijd als eerste in, de rosella's komen met een tegenmelodie en de grasjes vullen het op. De valkjes maken het af  ;D ;D ;D Ja, ja, ik heb hier een waar orkest  ;D

Hm, ik heb wat koppijn  :( Ik ga maar weer gauw aan de slag, anders wordt het nog later  :-\

Ik zal blij zijn als het weer weekend is.

Hm, net een telefoontje van Erwin gehad. Zijn laptop is uit zijn auto gejat  >:( Hij had het in de kofferbak liggen en hij was maar 5 minuutjes weg. Onvoorstelbaar toch!! Waaron blijven ze nou niet met hun vuile  :censuur :censuur :censuur tengels van andermans spullen af. Het gaat ons nog geld kosten ook, want dit gebeurt zo vaak dat ze er een eigenrisico op gezet hebben  :censuur :censuur :censuur

Sorry, moest ik even kwijt  >:(

Monky

marilyn

hoikes monique

wel ver  :censuur dat ze zoiets durven doen !!!!!!!!!  >:( een laptop is al duur genoeg en dan nog gepikt worden !!!!!!!!!! je hebt ook weer geen geluk hé  :-\
hihihihi ja ik heb hier ook een gans orkest in huis  :P soms wel leuk maar als je koppijn hebt minder vrees ik  :-\
ik hoop dat je koppijn al wat beter is zodat je deze nacht wat kunt slapen  ;)

groetjes marilyn

Christine

Ik vraag me af wat die mensen bezielen? Precies of ze zelf niet het geld hebben voor één te kopen maar dat wil dan wel nog niet zeggen dat ze er eentje moeten stelen!! Maar wie wist dat die in de kofferbak ging steken? Echt vaag hoor!!  :-\

Ik hoop dat je hoofdpijn vlug over is!! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Monky

Nou jongens,

Ik heb me nog net kunnen beheersen!!! Ik heb echt op het punt gestaan nog een nieuw valkje erbij te nemen.
Ik moest vanavond even bij de dierenwinkel zijn en wat zag ik daar... Een pracht van een witmasker. En een kuif dat die had  :o Echt een pracht van een exemplaar. Hij zat al volop te zingen en te roepen. En nieuwsgierig dat die was. Hij had geen ring om, maar volgens de verkoopster was hij 3 maanden oud.
Ik heb natuurlijk bij jullie allemaal veel foto's gezien van witmaskers, maar om het in het echt te zien, is het tweeduizend keer zo mooi. Echt, ik vond hem prachtig, maar ik heb voor mezelf gesteld dat ik Gara(th) en Gizmo heb voor de vakantie en daar kan dan ook geen nieuw valkje meer bij tot na de verhuizing en de voliere staat. Maar gut wat was ie mooi.... :)

Zo, dat moest ik even kwijt  :P

Groetjes,
Monky

Roosje

Ooh ik ken dat zo goed, en het is zó moeilijk! Ik heb dan nog het voordeel dat ik alles moet laten testen, waardoo ik al helemaal niet alles in huis kan nemen. Maar anders...Pfhoe. Petje af hoor ;)

Caroline

Hè, een nieuwe witmaskerfan!!  :P

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Monky

Oh Caroline en Roosje, hij was zo mooi...

Echt hele strakke kleurscheiding. Geen een veertje zat verkeerd. Heel mooi donkergrijs met spierwit. Hele mooie bruine ogen.... en die kuif... Ik heb ze nog nooit zo groot gezien...
Hmm... Hij is een klein beetje in mijn hoofd blijven hangen, geloof ik  :P

Als iemand nog een mooie witmaskertje zoekt... Bij de Diebo in Utrecht zit een hele mooie witmaskertje te wachten op een nieuw baasje  8)

Groetjes,
Monky

Monky

Het was even een hectisch weekje, maar wel gezellig.
Woensdag lekker competitie gespeeld en we hebben gewonnen Yeah!!!

Vrijdag ben ik naar mijn zus gegaan. Het was echt super gezellig. We zijn lekker gaan winkelen en ik heb echt super mooie dingen gekocht voor in het nieuwe huis. Ik heb een beeld van een uil gekocht en twee vliegende vogels voor aan de muur. Het is van messing gemaakt. De uil staat op een marmeren voetstuk. Misschien maak ik er nog even een foto van. Het is echt super mooi.

Met Whooshy gaat het verder goed. Ze was een beetje chagerijnig toen ik thuis kwam. Ze wilde alleen maar bijten en niet kroelen  ??? Ik denk dat ze me gemist heeft  ::) Ik heb deze week natuurlijk minder aandacht gegeven door de drukte, maar ik heb haar er ongeveer 2 uur uit gehad en daarvan heeft ze 1 uur zich zitten poetsen  ::) En 1 uur gekroeld  ;D Ik zie nieuwe veertjes achter op de nek doorkomen... Er zitten wel weer parels op. Op de keel blijft het kaal. Ik hoop echt dat daar nog veertjes komen. Ik zie helemaal geen puntjes van nieuwe veren daar. Ik wacht de rui wel even af.
Weet je dat ze al weer 4 maanden is!!! Wat gaat de tijd toch hard!!!

Ik heb nog een leuk nieuwtje.
Deze week mag ik Gara(th) ophalen. Het is waarschijnlijk zaterdag en anders heeeeeel misschien donderdag. Moet alleen nog even kijken of we donderdag niets hebben  :-\
Ik heb er al zo'n zin in  ;D ;D ;D

Ik had nog wat foto's gemaakt, maar ik heb nu even geen tijd om die erop te zetten. Misschien later op de avond en anders....morgen  :D

Nog 6 (4) nachtjes slapen  :P
Het aftellen is begonnen  ;D ;D ;D

Groetjes,
Monky

Caroline

Hoi Monique,

Ik kijk al weer uit naar je foto's!!

Wat voor kaal plekje heeft Whooshy dan op zijn keeltje??

Groetjes en misschien tot straks dan.  :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Monky

Hi Caroline,
De foto's zijn dit keer niet zo heel spectaculair, maar wel erg lief...vind ik persoonlijk  ;D
Op de keel is een plek dat wat kaler is doordat Whooshy geplukt is door zijn/haar ouders. Ik dacht gewoon dat na 4 maanden die veren wel terug gegroeid zouden zijn. Die op de vleugels/schouder zijn wel al helemaal terug gekomen. Ik hou het gewoon in de gaten. Karin zei dat ik op de rui moest wachten...dat doe ik dan maar  ::) 8) ;D

Hier zijn dan wat foto's...
Als eerste... de vogels voor aan de muur....

en de uil...

Nu wat foto's van Whooshy  ;D

liefffff.... :-* :-* :-*

En ik me maar afvragen waarom ik geen lange nagels heb  :-[ :P ;D

Effe strekken...

Zo dat waren ze dan voor nu.
Ik ben benieuwd hoe het straks met Gara(th) zal gaan en wat Whooshy's reactie zal zijn.

Ik hoop echt dat het net zo'n kroeldoos is als Whooshy  ;D

Ik ga zo maar weer mijn bed in duiken.
Het wordt morgen vast wel weer een lange dag. Ik wil dan ook weer de dagboekjes doornemen...Mijn hemel...als je eventjes niet leest, loop je bij sommigen echt kilometers achter  :P Komt wel weer goed  ;D

Groetjes,
Monky