1 augustus 2025, 16:03:14

My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Monky

Zo hier zijn dan eindelijk een aantal foto's... ik dacht dat het er meer waren, maar de rest is een beetje mislukt  :-X

Ik probeer straks ander nog wat foto's te maken  :)

We beginnen natuurlijk met de nieuwe aanwinst... Sanya...

Grovertje op de ringen.

Grovertje...

Koppie van Dara  :-*

Garath op de nieuwe schommel  :D

En dan de douche sessie:
Gizmo

Whooshy

Yaro en Yara die zich in allerlei bochten wringen om overal een paar waterdruppels op te vangen  ;D

En dat waren ze dan  :) Voor nu...

Groetjes,
Monky

Monky

Ik heb hier nog een kleine toegift... omdat jullie zo lang moesten wachten  :-*

Toen ik thuis kwam zet Sanya redelijk rustig in de kooi. Ik denk, misschien moet ik de trosgierst eens proberen  :) Tja... als er 1 valkje over de stok is volgen er meer...

Dara

Sanya en Dara

Grovertje zat er ook bij, maar hij bewoog zo veel, dat hij er wazig op stond.... dus dan maar croppen  ;D

Dan toch ook nog maar een foto van hem maken. Anders is het ook zo sneu  ;)

En nog eentje van onze Sanya  :)

Groetjes,
Monky

Mara

Hoi Monique

Prachtige foto's, ik heb er van genoten!!!

Groetjes

Mara

Romy

Hoi Monky

Auw zeg, als ik het zo lees moet je wel heel erg hard en verkeerd gevallen zijn  :-X Hopelijk trekken de blauwe plekken snel weg en gaat de pijn snel over!
Je hebt erg mooie foto's geplaatst  :D Sanya is een echt poepietje  ;D Fijn dat ze het naar haar zin heeft bij de anderen.

Groetjes
Romy

Monky

Dank je wel Mara en Romy  :)

En dan heb ik nu de nieuwe handtekening/kalendermaand  :D

Het is Lulac met een bloem van de vlinderstruik  :)

Groetjes,
Monky

Mara

Hoi Monique

Wat een prachtige handtekening. Je hebt je zelf weer overtroffen.

Groetjes

Mara

*Yvon

Hoi hoi

Hehe eindelijk alvast wat foto's !!  :P ;D
Op de 2de foto staat Sanya heel mooi recht,slank en met mooie grote zwarte kraaloogjes op.  :-* ;D
Dara met de trosgierst had ook een mooie wedstrijdfoto kunnen zijn.  ;) ;D
De badderfoto's zijn genietfoto's !!  ;D
Ik ruik bijna de lavendel.  ;) :D

Gaat het weer een beetje met de beentjes en pols?

Oja,je handtekening is zeker weer mooi gemaakt !!  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Prachtige foto's meis, echt super!!!!

En je handtekening .... wederom van grote kwaliteit.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Romy

Hoi Monky

PRACHTIG  :D :D :D

Heb je er nooit aan gedacht om iets met deze wonderbaarlijke creativiteit te gaan doen?

Groetjes
Romy

Anke

Hoi,
Je hebt weer prachtige foto's  gemaakt van je kanjers!
De handtekening is ook geweldig!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Monique,

Ik moet eerlijk bekennen dat ik weer met volle teugen van je foto's heb genoten.

Dus als ik het goed begrijp hoef je foto's die bewogen zijn niet weg te gooien?

Je handtekening.................wow wat een plaatje weer. Geweldig gedaan.

Heb je nog veel last van de val?

Groetejs Anja

Hermien

Wat een scheetjes hè? Ik heb ook weer super zitten genieten van de prachtige valkjesfoto's.
Vanavond ga ik ze even aan GG&S laten zien. Dan mogen ze even vanaf mijn schouder meekijken. Zullen ze leuk vinden!! ;D

Monky

Dank je wel, Mara  :)

Ja Yvon, die foto van Dara had inderdaad mee kunnen doen... ik heb echter voor een andere gekozen... Niet helemaal wat ik wilde, maar ja... een beetje anders moet ook een keer kunnen  ;) Ik neem aan dat je Dara wel herkent hebt, toch?  ;D

Dank je wel, Caroline  :)

Hey Romy,
Zo enorm is mijn creativiteit niet hoor. Dus ik hou het bij handtekeningen maken  ;D

Dank je, Anke  :)

Hi Anja,
Fijn dat je een beetje hebt kunnen genieten in deze moeilijke tijden voor jou  :) Die momenten zijn voor jou toch op het ogenblik een beetje schaars :-\
Bewogen foto's gooi ik over het algemeen wel weg ja... Tenzij er ook een leuk stukje scherp erop staat, dan kan je gaan croppen  :D Dan hou je toch nog een leuke foto over  ;D
Het gaat gelukkig goed na de val. De blauwe plekken zijn nog wat gevoelig... maar zal ook wel weer over gaan  ::) mag ik hopen hahaha.

En Hermien? Wat vonden GG&S van de foto's?  ;)

Hi allemaal,

Ik heb een druk weekend gehad, want we hadden zaterdag de buurtfeest en we zitten in de commissie, dus veel werk  :P Maar het was super geslaagd  ;D Zondag wel helemaal brak dus lekker rustig aan gedaan.
We hebben de cathi Jani bij Yvon opgehaald en haar schitterende vogels bekeken. Ik heb was foto's gemaakt en die staan bij haar in het dagboekje  :) voor de liefhebbers  :D

Zowie begint nu echt een volwassen vent te worden  ;D Na tientallen keren te hebben gekeken hoe ome Garath het doet met Disa, heeft hij het zelf nu ook eindelijk een keer geprobeerd met Whooshy  ;D Hij was daarna zo vrolijk... hij was gewoon niet stil te krijgen  ::) Gek beesie  :D

Sanya lijkt haar draai nu wel redelijk gevonden te hebben met Dara en Grovertje. Al denk ik dat Dara iets te druk is voor haar en Grovertje... tja, is een kerel hè... daar moet ze nog niet zo heel veel van hebben  :)

Met de andere birdies gaat het ook prima. Verder ook geen bijzonderheden te melden  :) Het gaat gewoon lekker  :D

Groetjes,
Monky

Romy

Hoi Monky

Nou, ik vind toch echt wel dat je heel creatief bent, dat verdient echt een complimentje!!

Fijn dat alles gewoon lekker gaat  :D Dat het maar nog lang zo mag blijven duren  :)

Groetjes
Romy

Monky

Oh oh oh... die vogels van mij bezorgen me grijze haren... werkelijk  :P

Ik ging naar boven... wilde eigenlijk gaan douchen, maar kon het niet laten even bij de vogels te gaan kijken... Zie ik daar Grovertje aan de buitenkant van de kooi op zijn voerbakje zaad eten  :o
Hij zit in een Lady kooi. Hiervan zitten de voerbakjes in een soort deurtje die je open kan doen als je het eten bij wilt vullen. Er zit een plaatje voor het deurtje met 1 schoef erin zodat je het opzij kan schuiven als je het deurtje open wil doen.
Het deurtje van 1 bakje stond dus open en hij zat lekker te smikkelen. Ik wilde hem in zijn kooi terug hebben, maar dat wilde hij niet zo. Klauterde steeds weg en vloog op gegeven moment steeds weg. Hij landde een keer op mijn hoofd. Ik begon te merken dat hij wat moeier werd, want hij begon op mijn hand te stappen. Niet mijn vinger, want daar wil hij niets van weten. Wel de vlakke hand. Nou ook best, toch? Maar steeds als ik in de buurt van de kooi kwam, zette hij het op een vliegen  ::)
Toen mijn wapen er maar bij gehaald. Trosgierst!!!! Hij is er werkelijk helemaal gek op.
De Lady kooi heeft een hele grote deur. Dus toen hij lekker op mijn schouder trosgierst aan het smikkelen was heb ik mijn schouder in de kooi gedaan en het zo geblokkeerd dat hij er niet meer doorheen kon. Hij klauterde via de tralies naar het stokje en ik het deurtje dicht.

Geloof me... Ik heb meteen het schoefje aangedraaid. Voor het zelfde geld was hij tegen het raam aan gevlogen! Pfiew...

Grijze haren, zeg ik je  :P

Groejtes,
Monky