1 augustus 2025, 16:00:19

My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Monky

Hi Anja,

Ik vind het ook heel lief van Yvon.
Ik heb ook een kleinigheidje voor haar gekocht  ;D

Ik heb er al helemaal zin in.
De nieuwe spullen zijn ook net binnengekomen!!! Dus ik kan de kooien leuk gaan (her)inrichten  :D Als het klaar is, maak ik wel een kiekje  :)

Caroline,
Wat de naam betreft... Ik heb 2 mooie/leuke namen gevonden, maar dat is alleen voor als het een popje is.... ik was vergeten dat het ook nog een man kon zijn  :P ;D Dus nu moet ik weer verder zoeken  :)

Ik ga weer aan de slag... Doei doei...

Monky

*Yvon

Hoi hoi

Idd jammer dat het maar 2 foto's zijn.  :-\  ;)
Maar wel heeeeeele lieve !!  :-*
En de kleine pollewoppie.  :-* ;D

Lief dat jullie ons lief vinden.  ;) ;D
Ik ga er bijna van blozen.  :D
Wij vinden het eigenlijk een beetje vanzelfsprekend om elkaar een beetje te helpen zover het kan.  ;)
Ennuhhhh........ik kan kleine lettertjes lezen.  8) ;D ;D
Ik heb ook helemaal zin in zondag !!
Wat ga ik die dag veel bekijken !!  ;D ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Hermien

Twee schattige foto's. En helaas, de kleine letters zie ik niet meer, maar heb inmiddels wel begrepen wat er staat. \veel plezier dan maar a.s. zondag. ;D

Romy

Hoi Monky

Oh wat lief dat donsje  :D

Maak je ook eens foto's van de nieuwe speeltjes en hoe je die gaat inrichten in de kooi? Als het je even past he :)

Groetjes
Romy

Monky

Hi allemaal,

Een groot deel van de kooien zijn weer schoon... Ik heb meteen wat van de spulletjes uitgeprobeerd die ik bij de Valkcityshop gehaald heb  ;D

Ik heb de grote kralenstok in de kooi van de rosella's gezet. Ik heb hun kooi wat opnieuw ingericht. Ze vinden het nog wel een beetje eng, maar ik heb Jocko er wel al op zien zitten.

Ik had de catharina's ook een nieuwe leuke speeltje willen geven maar ik kan het in die kooi bijna nergens ophangen. Is toch wel een nadeel van die kooi. Een schommel of zo zou voor hun best leuk zijn, maar het is een plat metalen dak, dus kan ik niets ophangen.

Ik heb het onderste deel al helemaal klaar voor de 2 nieuwe cathi's. Moet nog een speeltje in die ik grondig had schoongemaakt en dan is het helemaal klaar voor de nieuwe bewoners  :)

Ik heb ook meteen de eucalyptusreiniger geprobeerd bij het schoonmaken. Het ruikt echt heerlijk en het lijkt inderdaad het vuil wat makkelijker weg te halen. Ideaal gewoon!!

De valkparkietjes hebben er ook aan moeten geloven. Het blinkt me allemaal weer tegemoed.
Ik had nieuwe vitaminedruppels gehaald en meteen bij Dara en Grovertje in het water gedaan. Dara kan het wel goed gebruiken, want ze moet nog behoorlijk wat nieuwe veren krijgen.

In de voliere heb ik het krabbertje uitgeprobeerd. Wow wat een uitvinding,.. dat ik daar niet eerder aan gedacht had... en dan nog navegen met eucalyptusreiniger... echt super.

Ik heb de schommel en de kralentouw in de voliere gehangen. Garath probeerde op de schommel te zitten, maar vond het nog wel een beetje eng. Later zag ik hem aan de touwtjes aan de onderkant knabbelen  :)

Ik zal echt dit weekend wat foto's maken. Met een beetje geluk zijn ze wat meer gewend aan de nieuwe spullen en gebruiken ze het ook.

Ik heb 1 speeltje bewaard voor de kooi van Sanya. Die moet ik nog inrichten. Maar dat gaat helemaal leuk worden!!

Groetjes,
Monky

Hermien

*Manon*

hoi hoi,

Leuk werk is dat toch hé, de kooi opnieuw inrichten, lekker alles weer schoonmaken, ja dan heb je echt eer van je werk vind ik altijd  ;D
Foto's???
Ja daar ben ik ook gek op  ;D ;D ;D

Monky

Nou Manon en Hermien, hier komen de foto's dan  :)

Gizmo wil nog wel eens proberen om een kroel bij me te halen  :) Zelfs als ik de fototoestel in mijn handen heb  ;D

Grovertje  :)

Lulac... ze zit nog steeds wat rommelig in de veren. Ze is verder wel actief en ze eet en drinkt goed, maar ze slaapt wel erg veel. Maar ja... ze is dan ook al bijna negen  :)

Disa

Garath  :) De schat was me kusjes aan het geven toen ik in de voliere stond  :D Doet hij anders nooit.

Isaura, laat altijd de kuif van haar koppie vreten. En altijd de langste veren. Toch wel jammer, want ze heeft normaal gesproken een hele mooie kuif.

Disa en Vesna. Wel een grappige combinatie  :) Ze zitten niet vaak bij elkaar.

Yaro en Yara  :) Waar de een zit, is ook de ander te vinden  :)

Whooshy... aan het denken of ze naar me toe zou komen of naar Zowie zou klimmen...

Zowie speelt hier lekker met het nieuwe speeltje. Hij heeft al weer het een en ander weten te slopen  ::)

Whooshy en Zowie... lekker kroelen...

Zo dat waren ze even voor nu.

Ik ga zo de kooi van Sanya klaarmaken. Moet ik eerst even houtsnippers halen  ;D

Wat een weer zeg... Het komt echt met bakken uit de hemel  :-\

Groetjes,
Monky

*Yvon

Hoi hoi

Wat een heerlijke foto's weer !!

Tot morgen !!  ;D
Ik heb er zo'n zin in !!  ;D ;D

Groetjes Yvon

Ons dagboekje is 
< hier >

Romy

Hoi Monky

Hele mooie foto's hoor  :D
En ik denk dat Isaura gewoon liever een kort koppie ziet  ;D :P

Groetjes
Romy

*Manon*

Geweldige foto's en wat een mooie valkjes heb je toch  ;D ;D
Ik heb genoten van je foto's  :D

Mara

Hoi Monique

Zoals altijd prachtig mooie foto's. Heb er weer van genoten.

Groetjes

Mara

*Yvon

Hoi hoi

En hoe is het met Sanya ?
Zit ze al op stok ?
Ons bezoekje was kort maar wel leuk.  :D
Vond het leuk om je relaxingkamer met al je mooie valkjes en grasjes gezien te hebben.  ;D

Groetjes Yvon

Ons dagboekje is 
< hier >

Kirsten

29 juni 2008, 23:16:03 #3793 Last Edit: 29 juni 2008, 23:19:05 by Kirsten
Hoi hoi!,

Ja hoe is het?

Ook kom ik hier even een fotootje van de kleine opaline bronze-fallow plaatsen  :D

Groetjes!
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Caroline

Wow, wat een heerlijk bekkie!!  :-*

Verder denk ik dat Monique lekker op haar bank ligt met haar beentjes omhoog, genietend van Sanya.  ;D ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.