My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Kirsten

Hoi Monique,

Nemo en Crush hebben 5 eitjes, dus je kansen op een opaline bronze-fallow zijn goed :D

Ik duim uiteraard mee, maar tot nu toe gaat het prima met ze

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Hermien

Hoi Kirsten,

Denk je dat er deze zomer nog ergens een lief, klein manneke voor mij komt? Wel weer een andere kleur dan die drie van mij.
Staat mijn bestelling nog niet in de weg? ;D

Monky

Hi Kirsten,

Wow  :o 5 eitjes!!! Inderdaad... als er nu niks tussen zit, weet ik het ook niet meer hahahaha. Ik wacht voor spanning...





Hi allemaal,

Bedankt voor jullie leuke reacties  :)

Ik had foto's beloofd volgens mij... Ik moet helaas toegeven dat ik wel wat foto's gemaakt heb, maar ze nog niet geupload heb  :-[  Jullie houden die nog van mij te goed.

Weet je... Ik ben echt gek op mijn beestjes.
Hebben jullie dat ook wel eens dat je naar ze zit te kijken en dat je zo'n gevoel hebt dat je hart helemaal tintelt :) En dat je met een "big smile" van ze aan het genieten bent  :)

Yaro vindt het op een of ander manier altijd leuk om op mijn hoofd te zitten. Ik haal hem er altijd weer af, maar hij gaat er steeds weer zitten. Nu haalde ik hem er gisteren weer af en hij bleef dit keer op mijn hand zitten. Ik probeerde hem met mijn neus te kroelen en hij vond het zowaar lekker... Hij zat heerlijk met zijn oogies te knijpen van genot. Echt zo lief  :-*

Yara zit weer braaf op haar speeltje te broeden. Het gekke beesie  ::)
Ik heb geen bloed meer in haar ontlasting gevonden... Ze doet ook verder heel normaal... nou ja... voor haar dan... broeden op speeltjes ? hahahaha.

Disa is altijd een beetje hyper als ze weer de voliere in moet. Ik gebruik eigenlijk altijd een stok zodat ze daar op kunnen stappen als ze mijn hand te eng vinden. Normaal wil ze daar niets van weten, maar dit keer stapte ze keurig op  :D Ik ben trots op mijn meisie  :-* Ze strekte wel haar vleugels als waarschuwing, maar dat vond ik niet zo'n ramp hahahaha. Ze heeft schitterende vleugels met die parels erop  :)

Tot mijn grote verrassing kwam Istello (grasje) mijn neus knabbelen door de tralies. Echt super lief. Die grasjes zijn niet tam. Dus ik vond het wel heel leuk dat hij dat deed.

Komend weekend ga ik met mijn zus naar Zutphen. We doen dat elk jaar. Even een weekendje met z'n tweeen weg. Het is ook altijd in het kader van tuinen. We gaan een aantal bezoeken. Gezien dat de grote hobby is van ons beiden. Vanavond gaan we er heen en zondag zijn we weer terug.

Ik heb er al helemaal zin in. Ik hoop dat het weer zo blijft.

Groetjes,
Monky

•=Bonnie=•

Wat lees ik nu, is je cathi overleden?  :'(

Ships, wat sneu.

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Monky op  6 juni 2008, 11:00:12
Disa is altijd een beetje hyper als ze weer de voliere in moet. Ik gebruik eigenlijk altijd een stok zodat ze daar op kunnen stappen als ze mijn hand te eng vinden. Normaal wil ze daar niets van weten, maar dit keer stapte ze keurig op  :D Ik ben trots op mijn meisie  :-* Ze strekte wel haar vleugels als waarschuwing, maar dat vond ik niet zo'n ramp hahahaha. Ze heeft schitterende vleugels met die parels erop  :)


Wat leuk dat je Disa op die manier terug naar de kooi brengt. Bij zusje Fikske gaat het net op dezelfde manier! Altijd wat gespannen maar toch zonder aarzelen de zitstok op en dan met wijd gespreide vleugels naar de kooi! :D
Alleen heeft Fikske niet die mooie parels natuurlijk, ze is gewoon mooi zónder parels! ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Monky

Hi allemaal,

Daar zijn we weer...
We hebben echt een heerlijk weekend gehad ! We hadden het niet beter kunnen treffen met het weer.

Ik zal nog wat foto's plaatsen in mijn reisboekje van deze reis... maar misschien past het beter in mijn tuinboekje... We hebben 2 tuinen bezocht en 2 kwekerijen. En mooi... echt super mooi... maar dat zien jullie nog wel.

De valkparkietjes zijn het weekend ook goed doorgekomen. Ik had de plissés naar beneden gelaten en dan merk je toch dat dat wel scheelt qua warmte.

Zowie was uitzonderlijk blij om me weer te zien. Hij floot echt alsof zijn leven er vanaf hing en ik heb volgens mij zelfs een paar nieuwe riedeltjes ontdekt  ;D

Garath floot een klein tijdje mee. Is ook apart zo meerstemmig... het leek een tegenmelodie  :P ;D

Yara gaat nog steeds goed. Geen rode ontlasting meer gevonden.

Ik had ook nog foto's van de valkjes... ik hoop dat ik er vanavond aan toekom om die te plaatsen... jullie hebben enorme geduld gehad hahaha...

Groetjes,
Monky

Romy

Hoi Monky

Fijn dat je zo'n leuk weekend hebt gehad!
En ik wacht vol ongeduld op de foto's hoor :)

Groetjes
Romy

Monky

De nieuwe handtekening.

Als ik een betere foto van Dara weet te maken in de tussentijd, dan ga ik die nog vervangen.

De bloem is, hoe kan het ook anders, de Iris Germanica "Touche of Bronze"



Groetjes,
Monky

Marc van de Kuifjes

Wow wat een mooie handtekening alweer zeg!
Ik vind dat Dara er prima op staat hoor! ;)




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Hermien

Ja, ik ken dat gevoel ook als ik zo mijn valkjes zit te bekijken. Af en toe krijg ik het er gewoon warm van en som wordt ik ook wel emotioneel hoor. Als ik 's morgens naar mijn werk ga, ze één voor één gedag zeg en ik krijg dan van hen een kusje-kusje-kusje, ontsnapt er heus wel eens een vreugdetraantje.
;D

Romy

Hoi Monky

Je nieuwe handtekening is echt prachtig! De kleurcombinatie vind ik heel erg mooi.

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Monique

Wat heb je toch weer een mooie handtekening. Prachtig gewoon.

Mara

Monky

Hi allemaal,

Bedankt voor de reacties op mijn handtekening. Het heeft wat dromerigs... ik ben redelijk tevreden met het resultaat  :) Ik hoop alleen nog een mooi foto van Dara te kunnen maken waar op ook haar mooie parels te zien zijn  :D Maar goed, zo is het ook mooi.
Ze heeft een heerlijke koppie  ;D





Ik had jullie al een aantal weken wat foto's beloofd  :-[ :-[ :-[
Hier zijn ze dan eindelijk.


Lutino


Lulac - bont


Vesna


Yara - gepareld

---------------------------------------------------------------------------
Wildkleur


Gizmo - bont


Ilo - gepareld


Yaro


Isaura - witmasker bont gepareld

----------------------------------------------------------------------------
Cinnamon


Whooshy - gepareld


Garath - witmasker gepareld


Disa - bont gepareld


Zowie - bont


Grovertje - gepareld


Dara - fallow gepareld geelwang







En dan de overige foto's  ;D




Zowie




Isaura


Dara & Grovertje


Dara


Vesna


Grovertje


Ilo


Gizmo


Disa

Dat waren ze dan  :D

Groetjes,
Monky

Caroline

LEuk zoals je ze op kleur geplaatst hebt.  :D

ZO was ik van de week aan het denken om weer eens foto's te maken op volgorde van "binnenkomst".

Maar .... 17 valkjes allemaal mooi op de foto zien te krijgen kost een berg tijd .... die heb ik op het moment even niet.  ;)

Maar mijn idee ligt boven in de la.  ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.