1 augustus 2025, 16:00:40

My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Monique,
Fijn dat Grover het goed doet.
Hij went vast snel aan het feit dat je op krukken loopt.
Ik vind je handtekening met Disa overigens erg mooi!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Romy

Hoi Monky

Ik heb heel wat in te halen zie ik!

Het belangrijkste is dat Grover zich goed voelt nu hij bij jullie is en blijkbaar is dit wel het geval  :D
Persoonlijk zou ik niet de naam veranderen. Als je het toch doet, zou ik een naam kiezen die er heel erg op lijkt, zodat hij het toch nog een beetje herkent.

Hopelijk heb je een goede uitslag van je hart! Ik vind het best wel lang wachten tot 25 april...
Ik hoop dat je je kan behelpen nu Erwin even niet thuis is! Veel beterschap in ieder geval.

Groetjes
Romy

Valerie

Hoi Monique,

Wat een mooi valkje is Grover. Ik zou persoonlijk ook z'n naam niet veranderen. Ik vond Daffy destijds ook geen leuke naam, maar heb hem toch gehouden. ;)

Dat voeren heb ik hier ook al gezien en nog gekker: Ricky die Luna voerde. (rosella-valkje)  :o

Ik ga voor je meeduimen op een goede uitslag 25 april. ;)

*~Jeanine~*

Hoi Monique,

Hartelijk gefeliciteerd met Grover.

En de naam zou ik ook gewoon veranderen.
Je moet hem toch ook zelf mooi vinden ;)

En beter laat dan nooit gefeliciteerd met de derde verjaardag van je prachtige Gizmo

Ik hoop dat je 25 april een goede uitslag krijgt  :-*

*Petra*

Hoi Monique,

Als je nog 10 berichtjes plaatst, mogen we je feliciteren met je 5000-ste berichtje  ;D! Tja, mijn oog viel erop ..

Groetjes en succes,
Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

*Manon*

Hoi Monique,

Beterschap met je voetje, hopelijk mag ie snel ingetaped worden..
En wat een mooie knapzak is die Grover zeg!!
En hij heeft al een welkomstliedje voor zichzelf gezongen??
Persoonlijk, zou ik een naam die mij niet aanstaat ook gewoon veranderen...
We hebben dat destijds ook gehad met Pipi, die heette Rosco, vond ik helemaal niet bij haar passen en daarom heette ze bij ons Pipi.

Maar goed, ik duim voor je dat de uitslag van de hartecho goed is, zal toch heel wat van je afvallen dan.

Groetjes Manon

Monky

Hi allemaal,

Bedankt voor jullie reacties en steun.

Grover is inderdaad een schat en een beauty  :D Hij heeft volgens mij op afstand Zowie in het verleden horen zingen naar Whooshy midden in de nacht, dus hij besloot dat zelf ook maar te doen. Echt er komen de mooiste melodietjes uit. Het is ook soms alsof de geest van Giallo in hem is gaan zitten, want hij klinkt inderdaad soms als een kanarie.
Af en toe roept hij vrij hard, maar niet zo heel vaak gelukkig. Het lijkt ook niet echt met overtuiging te gaan, meer uit gewoonte.

Vanmiddag hoorde ik dat Zowie een aantal riedeltjes van Grover overgenomen had. Wat kan dat beesie mooi fluiten  :D

Grover stapt af en toe op. Hij lijkt wat onrustig. Ik denk dat hij het liefst even zijn vleugels strekt, maar ik durf het eerlijk gezegd nog niet aan met mijn poot. Ik weet ook niet of ik hem er weer makkelijk terug in de kooi krijg. Dus hij zal  nog heel even moeten wachten tot ik wat beter ter been ben.

Over mijn been gesproken... Gisteren heb ik tape om mijn onderbeen en voet gekregen. Het is werkelijk verschrikkelijk. Ik mag er op staan en er mee proberen te lopen, maar dat lukt niet echt goed, omdat die pees veel te stram is. Ik moet ook oefeningen doen met mijn hak omhoog halen terwijl de bal van mijn voet op de grond blijft. Nou dat lukt dus echt  niet. Mijn kuitspieren doen het gewoon bijna niet meer. Echt heeeeeel frustrerend.

Ik ben vandaag weer gaan werken. Ze waren allemaal erg lief en behulpzaam gelukkig. Mijn baas heeft maar 1 been en slijt zijn leven met op krukken lopen, dus ik kreeg van hem ook allerlei advies en tips.

Vanavond toen ik thuis kwam wist ik niet hoe snel ik mijn schoenen uit moest doen. Oh wat deed mijn been zeer. Ik heb echt even op bed moeten liggen om die been wat rust te geven. Ik heb zelfs paracetamol ingenomen tegen de pijn. Gelukkig ging het daarna wel weer. Ik moet zeggen dat ik er wel een beetje depri van werd. Ik wil zo graag met dit mooie weer naar buiten om in de tuin te werken en er is daar zoveel te doen... Nou ja... ik moet niet klagen. Er zijn mensen die er slechter aan toe zijn. Maar ik baal af en toe wel :-\ Ik probeer me steeds voor te houden dat ik in principe over 3 weken weer gewoon moet kunnen lopen. Ik ben benieuwd. Volgende week woensdag moet ik daar weer terug komen.

Oeps... het is een heel verhaal geworden  :-[ Nou ja... moet kunnen af en toe.

Grover zit weer mooi te fluiten... het lijkt dit keer meer op een mereltje of zo  :D

Trouwens voor de liefhebbers... Ik heb weer een stukje geschreven in mijn tuinboekje  ;)

Fijne avond allemaal en trusten!

Groetjes,
Monky

Caroline

Ik kwam even hi zeggen.  :D ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Marc van de Kuifjes

Tja, dat been, dat zal nog wel even op de tanden bijten worden alvorens dat helemaal hersteld zal zijn... :-[

Je maakt me wel nieuwsgierig naar het gezang van Grover (heet hij nog steeds zo? ;)). Zingen doen ze bij ons nog nauwelijks. De meest spraakzame is Elmo maar momenteel komt er daar ook niet veel uit. Rikske fluit bijna nooit. Tuurke laat zich soms wel eens horen maar die moet het nog leren! ;D Tja, ook alweer iets dat we missen aan Jefke...

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Monky

Hi Caroline   ;) :D

Hi Marc,
Ik heb helaas geen fototoestel die ook geluid opneemt, dus ik kan het je niet laten horen.
Ik heb de naam inderdaad nog niet veranderd...  :-[

Grappig dat Jefke veel floot... Garath roept af en toe, maar echt fluiten doet hij niet. Yaro en Zowie wel. Gizmo doet van die macho deuntjes.

Ik ga Grover denk ik morgen bij Dara zetten. Dara heeft heel duidelijk zin in een vriendje en ze wil bijna door de tralies heen om bij hem te zijn. Grover doet ook voornamelijk zijn eigen zin, maar het is wel een schatje. Hij heeft hele mooie heldere ogen. Het is echt een beauty.

Ik heb nog wat fotootjes van hem, maar die plaats ik morgen even. We gaan zo eten en straks moet ik naar een verjaardag. Ik heb niet zo veel zin, want schoenen knellen mijn voet, maar goed, we hebben ze een hele tijd niet gezien en het waren altijd hele leuke buren.

Ik heb het tweede deel van april ook in mijn tuinboekje gezet, dus voor de liefhebbers...

Groetjes,
Monky

Caroline

Ik ga zo even in je tuintje kijken.  ;) :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Romy

Hoi Monky

Ik hoop dat Dara en Grover goeie maatjes worden.
Zo dadelijk ga ik in je tuin kijken hoor, ik geniet telkens van je foto's en uitleg!

Groetjes
Romy

Monky

Hi allemaal,

Ik had nog wat fotootjes van Grover beloofd.

Hij is echt een heel mooi valkparkietje met hele mooie grote ogen. Vanavond ga ik hem denk ik bij Dara zetten.

Groetjes,
Monky

Marc van de Kuifjes

Inderdaad héél mooi! :D
Ik ben benieuwd hoe het samenzetten afloopt! ;)

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

*Manon*

Grover is echt mooi.... veeeeeeel mooier dan de Grover uit Sesamstraat  :P :P :P :P :P :P :P :P ;D ;)