My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Monky

Hi Marc Yvon en Anke,
Bedankt voor jullie reacties  ;D

En Anke, ik heb nog meer met macrostand gespeeld... maar dan met bloemen  :)

Zoals jullie weten heb ik naast mijn dieren nog een hobby... namelijk mijn tuin. Ik heb na lang wikken en wegen toch een boekje geopend om daar het verslag bij te houden.
Voor de liefhebbers klik op de onderstaande link:
My Cute Little Garden...

Groetjes,
Monique

Anja

Hoi Monique,

Meid wat heb je weer een schitterende foto's geplaatst. Super zeg.

Ik ga zo eens in je nieuwe boekje kijken.

Groetejs Anja

Mara

Hoi Monique

Prachtige foto's van je valkjes! Echt zo mooi!!

Mara

♥Debby♥



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Ivy

Hoi Monique!
Je close-upjes zijn prachtig, en die Yara is zeker gelukt! Je hebt het in ieder geval helemaal goed gemaakt dat zij vorige keer niet tussen stond :P
Doegie,
Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Sally

Hallo Monique,
wat een mooie close upjes!

Monky

Hi Allemaal,
Bedankt voor jullie reacties... your wish is my command....  ;D

Ik heb de vogelkamer even flink uitgemest. De voliere is eindelijk schoon... ik kon het ook niet langer meer aanzien en moest het schoonmaken ondanks mijn rug die nog niet helemaal over is.

Ik wilde jullie even laten zien hoe de kamer eruit zien als je binnenkomt en hoe het eruit ziet als je heerlijk relaxt om mijn bank zit  :D

Binnenkomst:

De voliere.


De kooi van Dara en straks ook Grover.

Heerlijk op de bank:

De voliere.


De kooi van Dara en straks ook Grover  :)





Na heel lang zoeken heb ik eindelijk de spiraal touw gevonden in een winkeltje in Nieuwegein. We kwamen daar per toeval, maar mijn dag kon niet meer stuk. En die van de valkparkietjes ook niet kijk maar:


Eerst verkent Yaro de boel...


Waar Yaro is, is Yara natuurlijk ook te vinden  ::) Dus zij ook lekker spelen...


Gezellig met z'n tweeen  :)


Zowie lijkt het ook leuk en wil meedoen... Dat wordt niet helemaal gewaardeerd door Yaro...


Toch weet Zowie een plekje te bemachtigen  :)


En zitten ze uiteindelijk met z'n drieen te spelen  :D

Daarna hebben Whooshy, Garath en Isaura er ook nog op gezeten. Ze vinden vooral het paarse belletje aan de onderkant erg leuk. En het draaien van de spiraal als ze omhoog of omlaag klimmen.
Het is in elk geval een groot succes  :D

En dan nog 1 fotootje van Vesna.


Hier was ik de voliere aan het schoonmaken en zij wilde er eigenlijk niet uit, maar zat op de deur. Als ze zich bedreigd voelt, spreid ze altijd haar vleugels  :) Is ze geen beauty?

Groetjes,
Monky

Anja

Hoi Monique,

Wow wat een mooie voliere heb jij. Je gaat me bijna op ideeën brengen :P :P

Wat leuk dat je eindelijk de spiraal hebt gevonden. Ze hebben er wel plezier van zie ik al.

En die foto van Vesna...............wow wat een beauty.

Hoe is het nu met je rug?

Groetjes Anja

Lin



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

♥Debby♥

zo he..dat is nog eens een paradijsje! wat gaaf zeg.. en al die nieuwe speeltjes is natuurlijk geweldig!!

en de foto van Vesna is geweldig.. heel erg mooi!

Jemig zeg.. geweldig... daar kan je volgens mij de hele dag naar kijken zo'n voliere!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Sanna

Hai Monique!

Ziet er goed uit, die vogelkamer. En een mooie voliere ook. Heb ik ook wel eens kwijlend prijsopgaven voor gevraagd, maar toen ben ik heel gauw van gedachten veranderd ;D ;D.

Groetjes, Sanna

Romy

Hoi Monky

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauw prachtige foto's  :o :D :D :D

Ik vind het ZO bijzonder dat je je vogeltjes zo mooi kan vastleggen op foto  :D Ze zijn altijd prachtig en daarom geniet ik er ook telkens enorm van!

Je hebt trouwens een héle mooie vogelkamer hoor, de volière is heel mooi! Dit is toch stiekem een droom van me  ;)

Het spiraaltouw, daar zullen de valkjes zeker en vast heel veel plezier aan beleven. Flupke heeft ook eentje en daar zit ze toch wel zeker de helft van de tijd op. Soms slaapt ze er ook op! Het is eg grappig om te zien als ze dat belletje onderaan proberen te pakken te krijgen he  :D

Groetjes
Romy

Marc van de Kuifjes

Tjonge wat een megakooi heb je daar staan zeg! :o ;D
Wel leuk als je daarvoor een aparte kamer kan inrichten. Bij ons staan ze nu in de keuken. Plaats genoeg, maar als ze in de rui zijn eten we af en toe wel een donsveertje mee tussen onze boterhammen! ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Dierenfreackske

Hoi hoi ...had hier weer wat in te halen zeg ! Wat een mooie foto's en wat leuk met die spiraal he om op te klimmen ! Heerlijk met z'n drietjes he ! Grtjs Ann



*~Jeanine~*

Hoi Monique,

:o :o :o :o
Ik heb m'n ogen uit gekeken wat een gave voilere en prachtige foto's.
Vooral de foto van Vesna is geweldig.
Maar ik heb van alle foto's genoten hoor ;D