1 augustus 2025, 16:01:50

My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Wilma1

Je bent er weer zie ik  :D wat een mooie rode loper van Yvon  ;D zonde om op te lopen  ;D

Ben benieuwd hoe de foto's zijn. Hoe was het ???
:) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Petra*

Welkom thuis !!

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Monky

Hi Wilma,
Ik was ook alleen maar van plan om naar die mooie rode loper te kijken en niet overheen te lopen  ;D ;D  ;D
De foto's komen eraan vanavond en anders morgen.
En ik heb het heerlijk gehad  :D Het was niet zo intensief als anders met Erwin, maar dat hoeft ook niet altijd. Vooral de Everglades hebben een behoorlijke indruk op me gemaakt.

Dank je wel Petra  :)

Waarom heb ik toch de angst dat mijn vogels me na 2,5 week van afwezigheid niet meer kennen?
Gelukkig is de angst 9 van de 10 keer ongegrond.
Whooshy geeft me nog steeds lieve kusjes en Gizmo laat zich nog steeds lekker kroelen... En Dara... Mijn grootste angst was dat ze niets meer van me wilde weten ondanks Erwin's pogingen om haar te kroelen... Gelukkig was deze angst ook onzin  :D Ik heb haar echt vanochtend een kwartier lang gekroeld... ze kon er geen genoeg van krijgen... ik kwam zelfs bijna te laat op mijn werk  :P  ;D

Verder wat wel heel lief was, toen ik net thuis was kwamen ze allemaal aan de tralies hangen... zelfs de grasjes... Ik had echt wel het idee dat ze me gemist hadden. Zowie had zoals altijd het hoogste woord  ;D Ze zijn allemaal door de rui heen en zitten prachtig in de veren. Ik zal vanmiddag proberen wat foto's te maken als het nog licht is. Dan kunnen jullie het zelf zien  :D

Het is toch wel weer lekker thuis te zijn bij mijn beestjes.
Ik had nog wel foto's op een geheugenkaart staan en ik had tijdens mijn vakantie de fototoestel op de tv aangesloten  :D Ik had ze toen toch een beetje bij me  :)

Ik heb in elk geval een selectie van de vakantie foto's gemaakt. Het zijn er uiteindelijk zo'n 110 of zo geworden. Ik zal ze vanavond allemaal proberen te verkleinen en dan morgen of zo het verhaal proberen te schrijven.

Ik ga maar weer eens wat zinnigs doen...

Groetjes,
Monky

Sally

Hallo Monky,

Welkom thuis! Leuk te horen dat je het goed hebt gehad. Maar dat kan bijna niet anders he? :P.

Wat moet dat toch een goed gevoel geven, dat al je valkjes zo tegen de tralie's aan gaan hangen als je thuis kwam, en dat ze je allemaal nog kennen. Ze hebben je echt gemist dan he!. :D.
Leuk dat je ze nog lekker kan kroelen en kusjes geven.
Echt fijn is dat!

Groetjes Sally

Romy

Hoi Monky

Wat fijn dat je vakantie zo goed is gegaan én dat je valkjes en andere vogeltjes het zo goed hebben gesteld.
Het moet echt prachtig zijn om al je birdies aan de tralies te zien hangen, zo blij je te zien!
Flupke doet altijd alsof ze me niet ziet en dan gaat ze een beetje mokken  ::) Maar als ze dan toch (eindelijk) opstapt, dan kan ze niet genoeg krijgen van het kroelen  ;D

Ik ben erg benieuwd naar je foto's, zowel van de birdies als je vakantie  :D

Groetjes
Romy

Monky

Bedankt Sally  :) Je hebt geen idee hoe goed dat voelt  ;D Of misschien ook wel  :D

Nog heel even geduld met de foto's, Romy... Ik doe het zo snel mogelijk  :)

Helaas heb ik ook iets minder leuk nieuws...
De tante van Erwin is de dag na mijn vertrek naar Florida overleden. We zagen het natuurlijk aankomen, maar leuk is anders. Ik vond het heel rot dat Erwin er alleen heen moest, maar het is gelukkig allemaal goed gegaan.
Ze heeft nu haar wel verdiende rust na een hele lange en pijnlijke ziekbed.

Groetjes,
Monky

Romy

Dag Monky

Ik wil in geen enkel geval dat je je opgejaagd voelt hoor  :o Alleen kan ik niet ontkennen dat ik heel erg benieuwd ben. Maar wanneer de foto's komen, dat zien we wel :)

Dat is erg triest nieuws wat je brengt over de tante van je man... Gelukkig heeft hij het goed doorstaan en kunnen jullie het een goede plaats geven. M'n oma is ook gestorven en daarbij had ik een beetje net als jullie een 'geruststellend' gevoel dat het eigenlijk was wat ze wilde; ze voelde zich al geruime tijd niet goed meer en had veel lichamelijke lasten.

Groetjes
Romy

Caroline

Lieve Erwin en Monique, gecondoleerd met jullie tante.  :-*

En Erwin .... ik heb gezwaaid vanmiddag hoor.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Hoi,
Gecondoleerd met het verlies van jullie tante!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Monique

Ten eerste, welkom thuis. Fijn om te lezen dat je een goede vakantie hebt gehad.

Zowel Erwin als jij heel veel sterkte met het verlies van Erwins tante, maar zoals je zelf al aangeeft, ze heeft nu haar welverdiende rust.

Liefs

Mara

*~Jeanine~*

Monique en Erwin,

Gecondoleerd met jullie tante.

Sally

Hallo Monique en Erwin,

Heel veel sterkte met het verlies van jullie tante.

Groetjes Sally

Monky

Hi allemaal,

Hartstikke lief, jullie reacties allemaal  :-* Dank je wel. Dat doet ons goed.

Ik heb het eerste deel van mijn vakantiefoto's in mijn reisdagboekje onder "buurthuis" staan voor degenen die geinteresseerd zijn.
Ik hoop morgen de rest te kunnen schrijven en ook de foto's van de valkjes te kunnen plaatsen.

Slaap lekker voor straks en een prettig weekend allemaal :D

Groetjes,
Monky

Bello

Monique en Erwin,

Ook wij wensen jullie veel sterkte met het verlies van jullie tante.

Ivo en Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Monique,

Welkom thuis. Ik heb je reisverslag gelezen en wow..........................wat mooi allemaal.

Fijn dat je valkjes je toch nog kennen na 2 weken afwezigheid. Die bezorgdheid heb je toch en achteraf blijkt het allemaal niet nodig. Als we alles van te voren wisten................

Gecondoleerd met het verlies van jullie tante. Heel veel sterkte nog.

Groetjes Anja