1 augustus 2025, 16:00:30

My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Romy

Hoi Monky

Wat fijn dat de kooien helemaal in orde zijn voor je vertrek. Daar zijn de vogeltjes vast dankbaar voor, dat zei je al te merken aan hun gedrag, lief!

De foto's die je gemaakt hebt zijn heel mooi. Altijd eigenlijk  :P Gewoonweg prachtig!
Is het raadplaatje Yaro?  ???

Groetjes
Romy

PS : hele fijne verjaardag én vakantie gewenst!!

Gerdy

wat een heerlijke en mooie boeffies heb je..ik ga van de week je boekje eens helemaal lezen..eens even de belevenissen van de bengels uitpluizen.

gr gerdy

Monky

Hi Romy,
Je hebt het helemaal goed  :) Het was inderdaad Yaro  ;D
En er komen straks nog wat foto's dus hopelijk geniet je weer  ;)

Dank je wel. Ik denk dat dat wel moet lukken... zowel de vakantie als de verjaardag  ;D ;D ;D

Hi Gerdy,

Wat leuk dat je hier ook even komt koekeloeren.
Probeer asjeblieft niet het hele dagboek te lezen... Dat is veel te veel hahaha.

Nou de laatste voorbereidingen zijn gedaan. Morgen heb ik niet veel visite hoor. Leek me niet zo handig  ::)
Ik heb wat foto's nog gemaakt tussen de bedrijven door. Ik zal die proberen vanavond of anders morgen even te plaatsen  :D Ik kan jullie natuurlijk niet met niks thuis laten blijven  ;D ;D ;D

Tot later!!

Groetjes,
Monky

Caroline

Das waar ook .... jij was tegelijk met onze Thomas jarig.

Alvast een hele fijne verjaardag en mocht ik hier niet meer komen of jij  ;) een hele fijne vakantie.  :D

Groetjes en .... en knuffel voor mijn ventje.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

♥Debby♥

Wat een superfoto's zeg!! allemaal even mooi!
Als ik dat gele kopje van Yaro zie dan hoop ik dat Duuk net zo mooi gaat worden!  :)

echt heerlijk genoten..

En ik begrijp dat je Naar Florida gaat.. Wat gaaf zeg.. heel veel plezier!!!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anja

Hoi Monique,

Gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag gewenst.

Ook een hele fijne vakantie gewenst en geniet er van meid.

Groetjes Anja

Monky

Hi Anja,

Bedankt voor de felicitaties :)

Ik had nog wat foto's belooft.
Ik heb niet zo heel veel tijd, want mijn zus en moeder komen straks op verjaardagsvisite  ;D

Ik zal eerst met de 2 lutino's en Dara beginnen... die in de vorige serie niet op de foto stonden  :)

Lulac  :)

Vesna  :)

Dara... niet de beste foto's... als ik terug van vakantie ben zal ik haar er eens fatsoenlijk opzetten  ;D

Garath :)

Gizmo :)

Ilo, Lulac en Istello  :)

Isaura  :D

Whooshy  :-*

Tot slot Zowie  :-*

Ik ga ervandoor  :D

Tot later!!

Groetjes,
Monky

*Yvon

Hoi hoi

Als eerste Gefeliciteeeeeeerd !!!
En maak er een hele leuke gezellige dag van.  ;) :D

Je foto's waren weer geweldig !!
Hoe ze er ook opstaan,mooi blijven ze toch wel !!  :-* ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mara

Hoi Monique

Prachtige foto's zeg. Echt super mooi weer. Maar had ook niet anders verwacht!

Verder wil ik je nog een hele fijne verjaardag wensen en een hele fijne vakantie.

Mara

Romy

Hoi Monky

Het is me toch nog gelukt (denk ik toch) om je een fijne verjaardag te wensen én een superreis  :D vooraleer je vertrokken bent.
Wanneer precies vertrek je?

Je hebt erg mooie foto's geplaatst  :-* Je valkjes zien er altijd zo lekker rustig uit  :D

Groetjes
romy

*~Jeanine~*

Hoi Monique,

Hier ook weer bijgelezen ;D
Wat een super mooie foto's weer.
Heb er heel erg van genoten.

En een hele fijne verjaardag toegewenst.

Wat de handtekening betreft vind ik nr 4 en 1 het mooiste.

Anja

Hoi Monique,

Ik heb eens zitten te genieten van je wonderschone foto's meid.

Geniet van je vakantie en heel veel plezier gewenst.

Groetjes Anja

*Manon*

Hoi Monky,

Mooie foto's weer zeg!!
Heb er echt van genoten!
En............................

Ik hoop dat je een leuke en gezellige dag hebt gehad!
En ook ik wil je een heel fijne vakantie wensen.

Groetjes Manon

Monky

Hi allemaal,
Bedankt voor de verjaardagsfelicitaties en de reacties op de foto's :)
Ik heb gisteren een rustige maar gezellige dag gehad. Alleen mijn zus en moeder waren en Erwin natuurlijk hahaha. Verder natuurlijk de gebruikelijke telefoontjes. Wel leuk was dat mijn vader belde en ik nu kon zeggen "Tot Morgen!!"

Helaas waren er ook minder leuke berichten. Mijn schoonmoeder belde om te feliciteren en voegde er meteen aan toe dan die tante die kanker heeft in haar darmen nu slapende wordt gehouden en dit weekend of begin komende week zal overlijden. Het zat er al aan te komen natuurlijk. Ik hoop dat ze snel uit haar lijden verlost gaat worden. Wel vervelend dat ik er niet ben voor Erwin straks bij de begrafenis. Gelukkig is hij vrij nuchter en kan goed afstand nemen van dingen.

Verder staat mijn broer ook op scheiden. Een therapeut had gezegd dat ze elkaar even niet moesten zien of spreken voor een maand. En dan bedenken wat ze precies met de relatie willen. Ik heb er een hard hoofd in dat het goed gaat komen. Ook als ik mijn broer zo hoor. Maar goed. Misschien is het wel het beste zo. Over 2 weken zal hij horen hoe zij erover denkt. Wel heel sneu.

Dan de vakantie....
Ik ben er helemaal klaar voor. Ik zal Erwin toch wel heel erg missen... Dit is de eerste keer dat ik bijna drie weken zonder hem weg ga. Toch wel even moeilijk.

En dan de beestjes natuurlijk.
Ze zullen goed verzorgd worden. Ik heb wat noodgeval telefoonnummers gekregen van een aantal leden  :) en ik heb Erwin het een en ander uitgelegd over de verdere verzorging. Het gaat helemaal goed komen  :D

Dit is even voorlopig dus het laatste berichtje...

Monique and The Cute Little Birdies...signing off...

Groetjes,
Monky

Sanna

Heej Monique,

Prachtige foto's weer! Nou, een hele fijne vakantie dan maar. Maar ik denk wel dat dat gaat lukken ;D.

Groetjes, Sanna