1 augustus 2025, 16:02:12

My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Caroline

Je mag Erwin ook mijn gsmnummer geven hoor .... mocht er iets zijn met de valkjes of hij heeft een vraag kan hij me dan altijd bellen.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Monky

Het is het eerste waar ik aan dacht toen Erwin zei dat hij het nummer niet herkende  ;D ;D ;D Dus ja... ik geloof het wel, Mara  ;D

Ik ga de 27ste met vakantie... mijn vader wilde eigenlijk op mijn verjaardag vertrekken, maar daar had ik dan weer net even geen zin in... Ik doe niet zo heel veel aan mijn verjaardag, maar ik heb geen zin om die hele dag in het vliegtuig te zitten... en ik vond dat ik dat ook niet kon maken tegenover Erwin  :) Dus de 27ste is het geworden  ;D

Hi Caroline,
Dat zou heel fijn zijn. Ik geloof dat ik je nummer nog ergens in een IM heb staan. Bedankt!  :-*

Groetjes,
Monky

Romy

Hoi Monky

Wat fijn zeg! Vakantie in Florida!
Het verhaal wat je van Zowie vertelt is echt supergrappig! Ik kan het me zo voor de geest halen, gek beessie!

Groetjes
Romy

Monky

Het was ook een grappig gezicht, Romy  :)

Tegenwoordig zitten Whooshy en Lulac vaak naast elkaar. Het zijn de tolerantste valkjes van allemaal, dus waarschijnlijk dat het daarom zo goed gaat.
Lulac blijft het proberen, hè  :) Ze probeerde Whooshy over te halen om haar een kroelbeurt te geven... En dat terwijl Whooshy zelf ook driftig bezig was een kroelbeurt te proberen te krijgen van het belletje...  ::) In plaats van dat ze dan elkaar lekker omstebeurt kroelen  ::) ;D Het grappige is dat Zowie Lulac niet negeert. Hij probeerde net bij haar een kroel te krijgen, maar arme Lulac is zelf zo om een kroel verlegen dat ze daar geen oren naar had  :)

Het is zo heerlijk om de vogels zo lekker te zien spelen en doen...
Aaahhh...

Groetjes,
Monky

*Yvon

Hoi hoi

Allereerst je handtekening :
Ik vind 'm heeeel mooiiiiii !!  ;D
Ik moet ook weereens aan de knutsel.  :)

Ten 2de : Had je weer hele mooie foto's geplaatst !  :-*

Ten derde : Dat er een valkje tussen wippende valkjes gaat zitten,is een komisch gezicht.  ;D
Hier gebeurd het bij de 1 wel en bij de ander weer niet.  :)
Vind jij het ook zo'n zielig gezicht als ze een kroel willen en ze krijgen het niet ??  :-\ ;) :D

Over een paar weekjes lekker naar Florida.  :o Lekkerrrrr.  ;D
Erwin kan toch ook op jouw naam inloggen als het nodig is ?
De vaste lezers weten dan wel dat jij het niet bent maar Erwin.  ;)

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Monky

Hi Yvon,

Allereerst: Bedankt  :)

Ten 2de: Bedankt  :D

Ten  3de: Ik vind het een schitterend gezicht ;D En ze reageren er allemaal op alsof ze het beter weten :D
Ik vind het inderdaad een sneu gezicht... vooral ik ik weet dat ze het heel vaak bij alle valkjes geprobeerd heeft en van niemand een kroel krijgt :-\

Dat is wat ik dus zat te overwegen en waarschijnlijk ook zal doen. Ik heb nu telefoonnummers van een aantal mensen die hij kan bellen als het nodig is en hij kan inloggen op 2 forums... nou beter voorbereid kan toch bijna niet hahaha.

Gaat helemaal goed komen. En ik verwacht eigenlijk geen problemen  :)

Je zou toch inderdaad wel eens gelijk kunnen hebben wat betreft de rui van Dara... Ik voel allemaal nieuwe pennetjes in haar nekkie  :)
Het vreemde is wel dat ze het een klein tijdje niet lekker meer vond om gekroeld te worden  :-\ En nu geniet ze er dus weer helemaal van  :D En ze gaat er dus nu helemaal klaar voor zitten hahaha. De lekkere schat  :) Ik ben echt helemaal gek op het meissie  :-*

Groetjes,
Monky

Romy

Hoi Monky

Daarin heb je helemaal gelijk  ;D Waarom kroelen ze dan toch niet omstebeurt met elkaar  ??? Dan hebben ze beide wat ze willen... ::)

En Dara is in de rui nu... Fijn dat je haar nu terug kan kroelen!

Groetjes
Romy

Caroline

Cartier is ook in de rui (spannend) en wil juist iet gekroeld worden, alleen van voor naar achter geaaid.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Monky

Romy, waarom vogel iets wel of niet doet is me soms ook een raadsel, maar ik puzzel daar allang niet meer over hahaha...
De logica ontbreekt mij heel vaak  ;D

Hi Caroline,
Dus Cartier is ook in de rui... Ik ben heel benieuwd hoe ze straks in haar veren zit  :) Misschien jeuken die pennetjes en vindt ze het lekker als ik er overheen wrijf... ze vindt het ook prettig als ik mijn nagels een beetje gebruik  :) Ach ja... alles voor het beesie hè?  ;D

Ze heeft trouwens ook iets met mijn bril  ::) Ze probeert het steeds te grijpen en erin te happen  ;D Is eigenlijk wel vertederend  :-*

Geef Cartier maar een kroel van mij en haar zusje  :)

Groetjes,
Monky

Anke

Hoi Monique,
Ik vind je handtekening echt prachtig!!
Wat lekker dat je even op vakantie gaat!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Monky

Dank je wel, Anke  :D

Ik heb een aantal foto's gemaakt... We beginnen het jaar goed  :D

Ilo  :)

Isaura  :)

Zowie  :)

Yaro  :)

Groetjes,
Monky

*~Jeanine~*

Hoi Monique,

ook hier had ik weer heel wat in te halen :-[
Je hebt weer prachtige foto's geplaatst.
En je handtekening vind ik echt super mooi.
Vooral je uitleg erbij.
Ik zou willen dat ik dat talent had ;D

Groetjes,
Jeanine.

Mara

Hoi Monique

Wederom prachtige foto's. En als Erwin er niet uitkomt met al die hulptroepen die er zijn om hem te helpen, hihi, dan weet ik het ook niet meer.  ;)

Mara

Romy

Hoi Monky

Hele mooie foto's opnieuw!

Vooral de laatste vind ik heel mooi. En op de voorlaatste lijkt Yaro wel stiekem te kijken of je er nog bent  ;D

Groetjes
Romy

Marc van de Kuifjes

Mooie foto's weer!
De reeks van Yaro vind ik het leukst. Yaro lijkt wel een beetje op Rikske! :)

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -