1 augustus 2025, 16:02:00

My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Mara

HOi Monique

Wat ziet het er gezellig uit. Dank je wel voor je sms'je trouwens!

Jammer van Dara, ik hoop dat ze gauw weer goed in de veren zit.

En die handtekening, ik ben heel erg benieuwd....Wil je nog steeds een handtekening voor mij maken?

mara

Romy

Hoi Monky

Ik wil je feliciteren met het winnen van de fotowedstrijd van december! Je bent de terechte winnaar (en ik had ook op jou gestemd  ;))

Hopelijk zit Dara straks terug goed in de veren... Je hebt groot gelijk dat je ze even wat beter in de gaten houdt!

Groetjes
Romy

Monky

Hi Anja,
Dara is van September 2007. Is dat niet te vroeg voor de eerste rui? En ik geef al extra vitamine in haar water  :-\
Nou ja, we wachten het maar af. Ik geef haar nu 1 schepje eten per dag in plaats van 2 en ik hou haar gewicht heel goed in de gaten.

Ik heb nog geen echte inspiratie gevonden voor de handtekening... Ik heb wel wat ideeen, maar ik moet dan nog de juiste foto erbij hebben... Acht komt allemaal wel  :)

Dank je wel voor de nieuwjaarswensen, Ann. Jij ook een goed 2008 toegewenst.

Hi Mara,
Je had het smsje naar Erwin's mobiel gestuurd  ;D En hij maar denken, "wie heeft me die nieuwjaars groet gegeven? Ik ken dat nummer helemaal niet?"  ;D Ik vermoedde dat het iemand van het forum moest zijn dus ik even de nummers opzoeken die we allemaal hebben uitgewisseld bij het laatste uitje van NOP. En ja hoor... Daar kwam jou nummer naar boven  ;D Hij kon niet eerder slapen voor we het nummer opgezocht hadden hahaha. Jij ook bedankt voor je sms-je  ;D ;D ;D

Als jij wat foto's opstuurt en me vertelt wat je erop wil hebben en hoe, dan wil ik best een handtekening voor je maken hoor  :)

Hi Romy,
Dank je wel  :D
Ik hoop ook dat Dara beter in de veren gaat zitten. We wachten het gewoon even af  :) Misschien doe ik er wat gemalen pellets doorheen. Wie weet vindt ze dat heerlijk  ;D

Groetjes,
Monky

*Yvon

Hoi hoi

Dara is nu zo'n 4 maandjes,dan zou het ook wel de beginnende rui kunnen zijn.
De 1 begint nou eenmaal vroeger dan de ander. :)
Eet ze nog steeds alleen maar de kleine zaadjes ?
Misschien is het een idee om haar voer te mengen met wat stukjes fruit of groente ?
Zodat de zaadjes aan het fruit of groente blijft plakken.
Dan krijgt ze miss ook de smaak van andere dingen te pakken.  ;)

Oja,en je handtekening van Garath is ook weer een hele mooie !!  :-*

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Romy

Hoi Monky

Ik merkte op dat je een nieuwe handtekening hebt  :D
Wat is ie mooooooooooooooooooooooooi!
Dat zal alvast een leuk begin van ieder jaar worden  :P

Groetjes
Romy

Marc van de Kuifjes

Mooie handtekening hoor, van je mooiste valkje! ;D Maar ik ben bevooroordeeld natuurlijk! ;)

Wie komt er in februari op?

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Monky

Ja? Vinden jullie hem mooi genoeg voor de kalender?
Het duurde even voor er een reactie op kwam, dus weet ik het nu niet zeker... moet ik nog even verder gaan knutselen?

Ik zat te denken... Ik combineer mijn 2 grootste hobbies in mijn kalender.
Ik pak een bloem die in die maand bloeit en maak daar een mooie collage van. De bloem die bij Garath in de foto staat is een dwergiris. Die bloeit in januari en februari.

Hi Marc,
Ik kan even het blaadje niet vinden waar ik het op heb geschreven... maar volgens mij had ik het ook ergens in mijn dagboek gezet, dus dat moet ik even op gaan zoeken.

Hi Yvon,
Je zou best wel eens gelijk kunnen hebben met de rui... Ik zie allemaal veertjes op de bodem... Ik hoop dat dat het probleem is.
Ik geef haar nu 1 schepje voer per dag en het lijkt alsof ze nu ook wat van de andere zaden pakt. Morgen ga ik haar weer even wegen.
Bedankt voor de tip met groente. Ik zal dat ook nog uitproberen.

Groetjes,
Monky

Anja

Hoi Monique,

Schitterend..........heeeeeeeeeeeeeel mooi je nieuwe handtekening.

Wauwie heelmaal top.

Groetjes Anja

Monky

Dank je Anja  :) Zou je het ook zeggen als je het niet mooi had gevonden? 

Ik ga even een happie ongezond eten en dan kom ik nog even wat foto's plaatsen. Er zitten een paar hele leuke mooie en lieve tussen  :)

Tot straks  :D

Groetjes,
Monky

Anja

Zeg wat denk je zelf >:( >:(  ;D ;D ;D

Tuurlijk zeg ik als ik iets niet mooi vind. Daar ben ik altijd heel eerlijk in.

Dat jij daar aan durft te twijfelen ;D ;D :o :o ;D ;D. Jij zou toch ook zeggen als je het niet mooi vind.

Ik bespeur bij jou toch enige twijfel over je handtekening of heb ik het mis.

Je maakt gewoon erg mooie handtekeningen en ik zou zelfs willen dat ik dat kon.

Groetjes Anja

Monky

:-[ :-[ :-[ :-[ :-[

Ik bedoelde het eigenlijk niet rechtstreeks op jou  :( Maar eigenlijk meer in het algemeen. Soms zeggen mensen iets om anderen niet te kwetsen of zo weet je wel? En op een forum is dat makkelijk gedaan.

Ik vind hem zelf heel mooi gelukt :) Het sombere van de winter en een sprankje hoop van een voorjaar die nog even op zich laat wachten...

Misschien leg ik te veel belang in wat anderen ervan denken...
Dat is de onzekere Monky die af en toe naar de oppervlakte komt :-[

Maar jou handtekening van Yeni is toch goed gelukt? Het is een prachtige foto die je erin gezet heb!

Ik ga nog heel even naar beneden... even wat drinken pakken. Ik wilde de meloen die ik met kerst gekocht had even opsnijden en als toetje eten... ik nam een stuk en het was bitter!!!  :P Yuck. Ik heb hem dus te lang laten liggen  :( En nu heb ik een vieze smaak in mijn mond  :)

Tot later!!

Groetjes,
Monky

Anja

Hoi Monique,

Je hoeft nergens onzeker over te zijn. Je bent een hele lieve en leuke meid. Die indruk heb je op mij achter gelaten in het NOP.

Niet teveel van andere aantrekken meid. Daar is het leven te kostbaar voor.

Je handtekening is gewoon super en zoals je al zegt...........een lentetintje.

Jakkes een bittere meloen. Ga maar snel wat drinken.

Hoe is het met de birdies? En met de mooie Dara?

Groetejs Anja

Dierenfreackske

Hey ....ben jij de winnaar van de fotowedstrijd van december ? Heel erg proficiat hoor dan !!!
Hoe is het trouwens met Dara ? Het komt vast wel goed met der verenpak he !! Grtjs Ann

Gerda

Hoi Monique,

Het is een mooie handtekening, zeker met je uitleg er bij!

Groetjes, Gerda

Monky

4 januari 2008, 23:55:34 #3179 Last Edit: 4 januari 2008, 23:58:17 by Monky
Hi Anja,
Bedankt voor je lieve woorden... ik ga er bijna van blozen  :-[ ;)

Af en toe heb je even zo'n moment.... zo'n onzekerheidsdip  :P
We doen allemaal wel eens gek, toch?  :D

Ach ja... :)

Met de birdies gaat het goed... ik zal zo even wat foto's plaatsen. Met Dara gaat het ook goed de gekke hyper kroelkip hahaha. Ik krijg haar gewoon niet fatsoenlijk op de foto  >:( Ze is gewoon te snel  :-\ Maar goed... een andere keer dan maar.

Hi Ann,
Ja dat was ik  :-[ :) En dank je wel  :)
Ik denk ook wel dat het goed komt met Dara... Maar we maken ons toch altijd enorm zorgen om onze dieren, toch? Ook al is het nog niet zo ernstig  ;D ;D ;D

Dank je wel, Gerda :)

En dan nu de foto's...

Lulac

Gizmo

Garath

Whooshy

Isaura

Yara

Yaro

Yaro en Yara

Dat waren ze weer. Even niet zo veel tekst erbij, maar ik heb even geen inspiratie  ;D

Groetjes,
Monky