1 augustus 2025, 16:02:26

My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Wilma1

Ochhhh wat liefffff..... de andere fofo's zijn ook prachtig, maar van deze smelt ik geheel  :-*

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Monky op 19 december 2007, 10:01:49
Leuk dat je een foto hebt ingestuurd!! Ik ben benieuwd  :D

Groetjes,
Monky

Ik denk wel dat je de foto in kwestie al eens gezien zult hebben, ze dateert nog uit het Vier-Kuifjes-tijdperk en ik denk dat ze ook in mijn dagboekje staat, maar al lang geleden dus... :)

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Romy

Hoi Monky

Je hebt werkelijk waar prachtige foto's geplaats, stuk voor stuk!
Ik denk dat ik je kalender tot het einde der tijden zal gebruiken, ZO mooi vind ik jou foto's telkens!

Wat een opluchting dat het al beter gaat met Yaro z'n agressiviteit. Dat zijn toch dingen waarmee je in je hoofd kan blijven zitten he... Gelukkig is het niet meer nodig nu :)

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Monique

Je hebt hele mooie foto's gemaakt van je valkjes.

Mara

Monky

;D ;D ;D ;D ;D

Ik ben bezig met de vogelkamer uit te soppen en ik hoor wipwapgeluidjes achter me... Ik ging ervan uit dat het weer Yaro en Yara waren, want die zijn de laatste tijd behoorlijk bezig... waren het Garath en Disa  :) En het grappige was dat Zowie er ineens bij kwam zitten...
Dus hier zijn Garath en Disa druk bezig (hij kan alleen niet richten  ;D gelukkig  ;D ) En Zowie brabbelde lekker mee. Blijkbaar kon Garath zich toch niet zo goed concentreren, want hij stopte en bleef gewoon op Disa zitten... totdat ze er genoeg van had  ;D ;D ;D Vervolgens zitten ze gezellig met z'n drieen naast elkaar bij te komen van alles hahaha...
Dan zie je toch dat Garath en Zowie een heel lief karakter hebben. Ze zijn in geen enkel opzicht agressief. Ze zijn ook beide allemansvriendjes. Misschien zit dat toch in de familie  :)

Wat zijn het toch heerlijke beesies, hè?  :-*

Groetjes,
Monky  :)

Anja

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Dat zijn ze zeker.

*Yvon

Hoi hoi

Wat een prachtige gekke Gizmo foto.  :-*  :D
Ook de andere staan er natuurlijk weer goed en mooi op.  :-*

Zo zie je maar dat niet alle valkjes hetzelfde zijn.  ;) :D
Garath is gewoon met zijn oefenen begonnen,let maar op.  :P :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Monky

Ja leuk is die, hè Yvon  :D Hij was aan het eten en ik stoorde hem  ;D Dan krijg je dit soort foto's  ;D

De kamer is weer helemaal schoon en opgeruimd. Mijn hemel wat wordt alles stoffig zeg. We gaan tussen kerst en oud & nieuw even naar Breda om een luchtreiniger en luchtbevochtiger te halen. Het stof zat zelfs op de ramen  :-[ :-* :-* Dus die ook maar even afgenomen hahaha.
Maar het ziet er weer helemaal gezellig uit  :D

Ik was op gegevenmoment iets aan het boenen en het maakte zo'n piepgeluid... Zowie vond het blijkbaar een leuk geluid, want hij begon erop te reageren  ;D En maar terugpiepen hahaah... zo gek als een deur is het beesje  :)

Dara gaat nu steeds vaker te vragen om een kroel als ik bij haar kooi sta  :) Als ik daar bezig ben gaat ze door de tralies heen aan mijn haar knabbelen  :) Het is zo'n schatje...

Vanmiddag ben ik vroeg klaar dus met een beetje geluk kan ik een wat betere foto van haar maken.

Disa moet ik trouwens in de gaten houden. Ik zag haar gisteren poepen... of in elk geval een poging doen tot... er kwam niets uit. Ze probeerde het 3 keer. Dus dat moet ik even blijven observeren de komende week.

Groetjes,
Monky

Romy

Hoi Monky

Het is erg fijn om jou stukjes over de vogels te lezen!

Groetjes
Romy

Monky

Dank je wel, Romy  :) Daar doen we het onder andere voor  :D

Ik heb vannacht en vanochtend wat kiekjes gemaakt van de sneeuw hier in Utrecht...

Om het Utrechtse WinterWonderLand te zien klik dan op de foto  :) (De nachtfoto's zitten in een berichtje eerder dan de dagfoto's  :) )

Groetjes,
Monky

♥Debby♥

Mooie foto's Monky! ik kwam nog even speciaal naar Garath kijken maar viel met mijn neus plat in de boter.. nog veel meer schitterende valkjes! heel mooi!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Mara

Hoi Monique

Hele mooie winterfoto's. Hoe is het vandaag met de birdies?

Mara

*~Jeanine~*

Hoi Monique,

Wat een super mooie close-up foto's heb je weer gemaakt.
Ik heb er super van genoten.

Groetjes,
Jeanine.

Mara

Hoi Monique

Hoe is het met jou en de birdies?

Mara

Anja

Hoi Monique,

We wensen jou - en hen die jou omringen
het allerbeste voor het nieuwe jaar
geluk in grote en in kleine dingen