2 augustus 2025, 22:22:47

My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Monky

Hi Gerda,

Jij snapt mijn probleem  :)
Voor mij is het ook een klein beetje een gevoelskwestie. Het is vaak niet zo zeer dat de valkjes iets boeiends doen, als meer dat de lichtinval juist is of dat ik ze of dat er eentje eindelijk rustig zit  ;D of dat ze net mooi zitten zodat je de pareltjes ziet of dat soort dingen...Ik zie het kiekje dan voor me... en dat gevoel heb ik op dit moment niet zo...

Als ik me goed voel, kan ik vaak wat betere foto's maken... ben ik wat creatiever. Maar het kan natuurlijk ook komen doordat het nu sneller donker is en de zon verdwijnt eerder achter de huizen.
En op het ogenblik weet ik niet zo goed wat ze mankeren, maar steeds als ik de fototoestel pak, hangen ze met z'n allen aan de tralies  ::) Hoe kan ik dan een goeie foto maken ??? :P

Citaat van: Gerda op 25 oktober 2007, 12:28:57
Hoi Monique,
Het zit nog steeds in de top-10% van de mooiste foto's op het forum, dus ik zou niet gaan twijfelen!!!

Bedankt voor het compliment  :)

Groetjes,
Monky

Romy

Hoi Monky

Nu begrijp ik wat je bedoelt!
Haha, ik zou wel eens willen zien dat ze allemaal aan de tralies hangen hoor  :D ;)

Groetjes
Romy

*Yvon

Hoi hoi

Je vindt je eigen foto's miss wat eentonig worden ??
Ik denk dat dat er wel meerdere vinden van hun eigen foto's.  :)
Zoals ikzelf nml.  :-[
Om ze van de tralies af te krijgen is het miss wel een idee om iets lekkers in de voliere te hangen,zodat ze daarop gefocust zijn.  ;)
En dan een beetje op de plekken waar ze niet zo makkelijk bij kunnen.
Maar je foto's blijven prachtig om naar te kijken !!  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mara

Hoi Monique

Je hebt hele mooie foto's gemaakt hoor. Ik vind er niets mis mee. Maar ik vind die van mezelf niet zo bijzonder, vaak precies hetzelfde en nu met het zeil lukt het ook niet om ze er altijd goed op te krijgen.

maar ik heb weer genoten van je foto;s.

Mara

Monky

26 oktober 2007, 11:06:36 #2734 Last Edit: 26 oktober 2007, 11:11:42 by Monky
Lumpi is vandaag 5 jaar geworden.

Dat er nog vele jaren mogen volgen  :D
Liefs,
Monky

*Petra*

Hoi Lumpi,

P R O F I C I A T  , wat een beauty ben je!

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Mara

Hoi Lumpi

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Geniet er maar van en laat je maar lekker verwennen door het vrouwtje.

GRoetjes

Mara en Pipo

Romy

Hoi Lumpi

Ook vanwege Flupke en mij : hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!
Je bent een echte knapperd  :-*

Heb je het al een beetje gevierd?

Groetjes
Flupke en Romy

Anja

Hoi Lumpi,

Gefeliciteerd met je 5de verjaardag.

Mooie foto zeg.........moet denken aan Tweety van Sylvester ;D ;D ;D

Groetjes Anja en de 12 Y-tjes

Anke

Hoi Lumpi,
Hartelijk gefeliciteerd ;D ;D ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke

Hoi Monky,
Ik snap je creatieve probleem hoor. Het neemt echter niet weg dat ik nog steeds met volle teugen van je foto's geniet ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Monky

26 oktober 2007, 19:53:34 #2741 Last Edit: 26 oktober 2007, 19:58:46 by Monky
Gelukkig maar, Anke, want ik heb weer een aantal foto's gemaakt... er zitten wel hele lieve tussen...  ;D
Maar ik ga nu mijn lieve man gezelschap houden  ;D ;D ;D Anders voelt hij zich verwaarloosd  ::) ;D
Dus misschien vanavond laat en anders morgen  :D

Hebben jullie iets om naar uit te kijken  :D

Groetjes,
Monky

Monky

Oh ja... en nog bedankt voor alle felicitaties voor Lumpi   :D

Ik weet dat grasjes best nog wel oud kunnen worden, maar als ze bij mij 5 jaar zijn dan koester ik elk jaar dat ze ouder worden. Het is me te vaak gebeurd dat ze op jonge leeftijd overleden   :-\

Groetjes,
Monky

Anja

Hoi Monique,

als de foto's net zo mooi zijn als deze dan beloofd het weer wat.
Maar bij jou zijn de foto's altijd mooi en is het altijd genieten.

Groetjes Anja

Wilma1

Ik vind je foto's ook altijd erg mooi en leuk  ???  ::) :P en soms wil je wel eens een andere pose, maar met vogels is dan niet eenvoudig  ::)

Een hond kun je aankleden of zo een poes doet ook vaak dingen die je kunt vastleggen, maar een vogel is VLIEGENSvlug..... en om die nu aan te kleden om alles er anders uit laten zien  :o  ;D ;D ;D

Probeer maar  ;D ik ben benieuwd  :P ;)

;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3