1 augustus 2025, 16:03:12

My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Monique

Ik ga mss vanmiddag nog even naar een andere dierenzaak moet papegaaienvoer hebben van Versele-Lago (of hoe het ook heten mag) en ik zal eens kijken wat de spiraal daar kost. Als hij goedkoper is, dan laat ik het je wel weten. Want ik meen dat ik minder dan 18 euro betaald heb voor die van mij.

En ik wacht met smart op de foto's. Wanneer komen de rosella's weer aan bod?

Mara

Romy

Hoi Monky

Je hebt inderdaad gekke vogeltjes hoor  ;D Misschien was Garath jaloers?  :P
Ik heb ook zo'n spiraaltouw en ik kan niet meer zeggen hoeveel ik ervoor betaald heb, maar het was alvast zeker minder dan 18 euro hoor. Als ik er nog eens ergens zie, dan laat ik het weten hoeveel die kost.

Groetjes
Romy

Marc van de Kuifjes

Ik ben erg benieuwd naar Dara hoor!

Raak je er wel nog wijs uit? Yaro...Yara... Dara... lijkt allemaal wel erg op elkaar ;).

Misschien moet ik mijn dagboekje ook wel verplaatsen naar verhalen want zo erg druk is het daar tegenwoordig ook niet op. Hoe doe je dat eigenlijk?

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Monky

Whooshy is vandaag 2 geworden  :D

Dat er nog vele jaren mogen volgen  :D

Liefs,
Monky

Anja

Hoi Whoosy,

Gefeliciteerd met je 2de verjaardag.
Je staat erg knap op de foto hoor. En ben je al verwend met lekkers?

Groetjes Anja

Anke

Hoi Whooshy
Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, ook namens je zusje Chico ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Whooshy

Gefeliciteerd met je 2de verjaardag.

mara

Marc van de Kuifjes

Proficiat Whooshy!
...en dat er nog veel jaartjes bij mogen komen! :D

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Romy

Hoi Wooshy

Je bent vandaag al 2 jaar en 1 dag, maar toch wil ik je nog feliciteren met je verjaardag!

Groetjes
Romy en Flupke

Anja

Hoi Monique en Erwin,

Ik vond het erg leuk om jullie in levende lijve te ontmoeten.
Wat een erg gezellige dag was het vandaag hè.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Groetjes Anja

Monky

Bedankt allemaal voor de felicitaties voor Whooshy  :)
Ja.... twee jaar alweer. Tijd gaat veel te snel  :-\ :)

Hi Anja,
Het was ook leuk om jullie een keer te zien  :) Ik heb me inderdaad gisteren prima vermaakt  ;D En het is inderdaad zeker voor herhaling vatbaar.

Ik heb wel het gevoel dat ik lang niet iedereen gesproken heb... maar goed, de groep was ook best groot :)

De foto's zijn verkleind... dus vanavond als ik weer thuis ben, zal ik ze uploaden... het zijn er wel 52... maar goed... ik zag al dat ik niet de enige ben met zoveel foto's  ;D

Ik heb het idee dat ze Yaro iets meer weerstand proberen te bieden... Ik ben benieuwd hoe het verder zal gaan  ;D Toen ik vanochtend de beesies eten ging geven zag ik tot mijn grote verrassing dat Zowie in de bovenste ring zat en...YARO!!! in de onderste  ;D ;D ;D Niet slecht... toch?

Zowie heeft heel veel vriendjes en vriendinnetjes om zich heen verzameld. Maar zijn oog is toch op Whooshy gevallen.

Lulac heeft misschien in Isaura een vriendinnetje gevonden. Ik heb ze nu al een aantal nachten samen zien slapen  :) Dat zou voor beiden wel erg leuk zijn.

Gizmo begint steeds meer als een valkparkiet te gedragen... hij raakt steeds minder gericht op mensen... hij komt nog wel een kroel halen, maar trekt toch steeds meer naar Ilo.
Garath en Disa zijn nu echt een koppeltje. Wel heel leuk. Ze kroelen aardig wat af op het ogenblik  :D

Verder heb ik niet zo heel veel nieuws te vertellen  ::) ;D

Groetjes,
Monky

Romy

Hoi Monky

Wat fijn om te horen dat Yaro niet meer zo bazig is! De andere valkjes hebben groot gelijk dat ze zich niet bang laten maken door hem!

Ook leuk dat iedereen een vriendje vindt  :D Zijn er nu nog valkjes die geen kroelpartner hebben?

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Monique

Het was heel erg leuk om jou en Erwin te ontmoeten. Echt heel erg gezellig. Jammer dat we niet zo heel veel hebben kunnen kletsen, maar ach, dat halen we bij een eventuele volgende meeting wel weer in. Ik ben heel benieuwd naar de foto's.

Wat fijn om te lezen dat Yaro niet meer zo bazig is.

mara

Monky

Hi Romy,
Ik heb in elk geval 3 vaste koppels. De rest gaat gewoon naast een willekeurig ander zitten. Het lijkt of Whooshy en Zowie gezelschap bij elkaar vinden, dus dan zou dat 4 vaste koppels worden.

Hi Mara,
Ik vond het ook heel leuk om jou te ontmoeten... ik had je natuurlijk al een aantal keren op foto's gezien  ;D Maar je ziet er heel anders uit zonder de valkjes van Anja op je armen hahaha  ;D Ik herkende je bijna niet  :D ;D ;D
Ja ja... een nieuwe meeting is al in de maak... geinitieerd door Yvon  ;D Kijk maar bij die toppic.

De rust lijkt terug gekeerd in de voliere. Ik zie dat Zowie en Yaro toch redelijk dicht bij elkaar in de buurt slapen. Toch wel een voorzichtige opluchting.

Helaas nog geen foto's  :-\ Als ik thuis kom, is die kamer al bijna donker omdat de zon dan achter een huis staat en dus niet in de kamer komt. Maar zodra ik foto's heb, plaats ik ze meteen.

Groetjes,
Monky

Anja

Haaaaahahahahhahahaha niet herkend zonder valkjes. Moest er even om lachen hoor.

Fijn dat de rust weer is weder gekeerd. Dat is toch een zorg minder hoor.

Grioetjes Anja