1 augustus 2025, 16:02:15

My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Monique,

ik heb je iig gevonden. Ik vond het in een keer zo raar dat jou boekje hier tussen stond terwijl toen ik straks reageerde ik het bij dagboeken had gedaan.

Gelukkig dat het idd waar is anders had ik wel heel erg voor paal gestaan ;D ;D ;D ;D

Je hoeft je echt niet verplicht te voelen om te schrijven hoor maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Het is bij dagboeken idd stukken drukker.

Groetjes Anja

Anke

Hoi Monky,
Ja hoor je fans weten je wel te vinden ;D
Geen druk voelen om te schrijven hoor, het moet wel leuk blijven he om je verhaaltjes op het forum te zetten :)
Als je geen tijd hebt snappen wij dat best hoor!!
Oh ja ik had nog niet gezegd (geloof ik) dat ik de beide valkjes waaruit je kan kiezen erg mooi vind :-*
Moeilijke keuze.....
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Gerda

11 oktober 2007, 16:10:04 #2657 Last Edit: 11 oktober 2007, 16:12:06 by Gerda
Citaat van: Monky op 11 oktober 2007, 15:30:00

Het is jammer dat Gerda er niet voor gekozen heeft om een link bij dagboeken te plaatsen dat mijn dagboek verplaatst is. Maar ik weet zeker dat de echte fans van mijn valkjes me altijd weten te vinden  ;D

Al hersteld  ;D ;D
kijk maar hier

Groetjes, Gerda en welkom bij 'verhalen' waar ik ook ronddwaal! (Als modje, maar ook als schrijver)

Romy

Hoi Monky

Ik dacht ook even dat ik aan het missen was  :P
Maar ik had het toch goed dat ik jou dagboekje bij verhalen zag staan!

Daarbij begrijp ik wel wat je zegt over die 'druk' om te reageren hoor, maar, zoals al verschillende mensen gezegd hebben, het moet leuk blijven he!
Je hoeft je niet verplicht te voelen om iedere keer meteen te reageren hoor! We begrijpen dat je nog een druk leven naast het forum hebt ook  ;)

Groetjes
Romy

Monky

Hi Anja,
Ja de mensen die zowel bij verhalen als bij dagboeken kijken, zien dat vrij snel.

Tja het is een gevoel, hè  :) Dat kan ik helaas niet zomaar uitschakelen. Maar ik denk dat ik hier ook prima zit.

Hi Anke,
Ik wist wel dat jij me zou vinden... bij de geur alleen al van foto's sta je op de voorste rij  ;D ;D ;D ;D

Hi Gerda,
Bedankt om de link te plaatsen en het welkom heten. Is wat makkelijker voor de mensen die die me zoeken. En ik weet dat je modje bij bij verhalen en ook bij dagboeken... daarom heb ik jou ook die IM gestuurd  ;D ;D ;D

Hi Romy,
Fijn dat je ook mijn dagboek hier gevonden hebt.
Wie weet als het weer wat rustiger is, dat mijn dagboek ooit weer terug verhuisd. Je weet maar nooit  :)

Groetjes,
Monky

Anke

Hoi Monique,
Snuf snuf wat ruikt mijn neus ;D
Mooie close upjes van Monky ;)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Monique

Gezellig hoor, dat je nu hier ook ronddoolt. Weet je al wie van de twee je gaat kiezen? Ik zou voor allebei gaan.  ;)

Mara

Marc van de Kuifjes

Tjonge dit zijn echt PRACHTIGE vogeltjes zeg! Als ik jou was zou ik ze gewoon allebei nemen! :D
Je bent toch wel zeker dat het twee verschillende vogeltjes zijn ??? ;) ;D

Citaat van: Monky op 11 oktober 2007, 11:01:47

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

*Yvon

Hoi hoi

Was jij ineens verhuist naar de verhalen kant.  :o :o  :D
Ook hier blijf ik je volgen hoor !!  ;D
Enne als ik een keuze zou moeten maken,dan zou ik gaan voor diegene die het geelste is.  ;)
Maar gelukkig sta ik niet voor die keuze.  :P (alhoewellllllll  ::)  )
En Yaro en Yara weer gezellig in de voliere,hopelijk blijft het nou goed gaan en bijt Zowie goed van zich af.

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Monky

Hi Anke,
Morgen ben ik vrij, want onze nieuwe meubels komen. Dus wie weet, laten de valkjes zich weer goed fotograferen  :)

Hi Mara,
Ik zie al dat het niet veel uit maakt waar je met je boekje op het forum zit... ze vinden je toch wel  ;D ;D ;D Maar ik heb nog geen echte keuze gemaakt... Maar ik neig naar degene met de geelste parels... maar ik heb geen idee welke van deze twee dat is hahaha.

Ik heb nog een foto van Kirsten gekregen.

En ik bedoel dan de rechter valkje  :D

Hi Marc,

Nee, ik neem ze niet beide... Op gegeven moment is de voliere vol. Ze moeten ook overdag lekker kunnen vliegen en doen... anders wordt ook de kamer straks nog te klein hahaha.
En ja het zijn 2 verschillende vogels... de verschillen zitten op de rug en vleugels  ;D

Ja Yvon, verhuisd naar verhalen. Het is hier iets rustiger en de druk om te schrijven iets minder.... hoop ik  :)

De geelste heb ik inderdaad de neiging toe... tenminste... degene met de duidelijkste parels  :) Maar ik krijg nog een aantal foto's zodat het kiezen iets makkelijker wordt... ahum....

Tot nu toe gaat het goed... Zowie zorgt altijd dat hij andere valkjes om zich heen heeft... meestal is dat Garath of Whooshy.
Ik denk dat nu hij de voliere kent, het wel goed gaat komen  :D

Groetjes,
Monky

*Petra*

Hoi Monique,

Phoe , wat een zware keuzes moet jij maken!
Woont ze te ver om ze in het echt te bewonderen en dan een keus te maken?
Want zo vindt ik die linkse toch oo kwel heel erg mooi, ze zien er beiden zo lekker zacht uit!

Succes, Petra 

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hoi Monique,

Ik ben het helemaal met je eens. Qua uiterlijk zou ik ook gaan voor de rechtse valkparkiet.

Succes ermee.

Enne zijn je meubels al binnen?

Groetjes Anja

Monky

Ik heb fotootjes binnen gekregen van Kirsten. Ik dacht, dat zal het wel wat makkelijker maken...

Maar als er dan dit soort foto's tussen zitten...

Dan smelt je toch helemaal weg... maar dit is dus die met lichte parels...

Maar als je dan deze parels ziet...

Oh dear oh dear...

Weet je... bij de eerste had ik dat klik gevoel... maar de tweede heeft heel duidelijk mooiere parels...

Dus nu moet ik gaan kiezen tussen gevoel en uiterlijk...
De eerste lijkt ook een zachtere uitdrukking te hebben en lijkt ook socialer... speelt en zo... maar ik weet dat foto's moment opnames zijn...

Moeilijk dus  :-\

Ja Anja, de meubels zijn er inderdaad  :D
Het staat heel mooi, maar wel heel anders. Veel ruimer... wat ook de bedoeling was hahaha. We zijn er erg blij mee en tevreden over.

Groetjes,
Monky

beide foto's van www.Valkcity.nl

Anja

Hoi Monique,

Wowie wat een schoonheden. Tja de 2de heeft idd heel mooie parels maar ik vind dat de eerste liever oogt.
Ow wat moeilijk ga je het nog krijgen zeg. Kun je Kirsten niet bellen of mailen om te vragen hoe het gedrag van beide dames is?

Fijn dat je meubels bevallen. Dat is toch altijd af wachten vind ik. In de winkel kan het heel mooi zijn maar dat hoeft natuurlijk thuis niet zo te zijn.

Groetjes Anja

*Yvon

Hoi hoi

Het zijn zeker beide beauty's.  :-* :-*
Maar ik persoonlijk zou dan toch voor de klik gaan.  ;)
Dan ga je er toch meer band mee krijgen dan voor de vogel die je gewoon heel mooi vindt.
Maar is er ook de mogelijkheid dat je kan beslissen tot je ze int eggie ziet ?
Dan zal het wss nog wel moeilijk worden,maar dan kan je wel op je gevoel afgaan.
Welke je ook kiest,verkeerde keuze kan je gewoon niet maken.  :) :D

Geniet maar van je mooie nieuwe bankstel.  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >