1 augustus 2025, 16:01:54

My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Monky

Hi allemaal,

Omdat sommigen van jullie een beetje ongeduldig zijn.... laat ik alvast 1 foto zien van onze weekend...

Groetjes,
Monky

Marc van de Kuifjes

Hmmm... merkwaardig vogeltje ???
;) ;D

Heeft het zondag ook geregend? Hier bij ons was het weertje prima hoor! (wat niet van het weer vandaag gezegd kan worden... ::))

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Anke

aaaaaaaaaaaaaaah lieffffffff :-* :-* :-*

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Monique

Wat fijn dat je een leuk weekeinde hebt gehad. Dat is belangrijk.

mara

Dierenfreackske

Ach   wat lief hoor dat zeehondje  !!
Zo'n schattig snoetje hebben ze he  !!Grtjs Ann

Anja

Schattig hoor maar nu ebn ik wel heeeeeeeeeeeeeeeel nieuwsgierig naar de andere foto's.

Groetjes Anja

Romy

Hoi Monky

Ook bij mij is mijn nieuwsgierigheid alleen maar toegenomen! Zo'n liefie zeg  :-*

Groetjes
Romy

Monky

Hi allemaal,

Nou, de foto's staan er hoor  :)
Mijn reisverslagenboekje staat onder "Buurthuis".

Zowie lijkt echt wel nu een beetje te wennen aan de voliere. Hij zingt de sterren van de hemel  :D Hij heeft ook zijn weg naar het grote deel van de voliere gevonden en ook weer terug. Ik denk dat ik Yaro en Yara komend weekend weer terug zet. Het wordt waarschijnlijk zondag, want Erwin is zaterdag jarig.

Met de birdies gaat het dus heel goed  :)

Groetjes,
Monky

Romy

Hoi Monky

Ik ga zo meteen even in het buurthuis piepen hoor!

Het is heel fijn om te horen dat Zowie zich zo goed thuis gaat voelen in de volière. Hopelijk kan hij nu ook een beetje van zich af bijten als Yaro en Yara teruggeplaatst worden. Ik ben alvast heel benieuwd hoe ze gaan reageren!

Groetjes
Romy

Anja

Hoi Monique,

Ben benieuwd hoe het gaat als je ze terug gaat plaatsen. Mss dat Zowie dan wel van zich afbijt.

Groetjes Anja

Monky

Poeh... wat is het de laatste tijd druk bij de dagboekjes... wel heel leuk  :D Ik kan het bijna niet meer bijhouden  ;D ;D ;D

Hi allemaal,

Het is een druk weekend geweest met Erwin's verjaardag en alles en  het mooie weer natuurlijk dat ik er eigenlijk niet aan toe ben gekomen om Yaro en Yara in de voliere te zetten. Ik het het nu voor morgen avond op de planning staan, want Erwin is er dan niet en kan ik ze makkelijk in de gaten houden zonder gestoord te worden  ;) :)

Verder gaat het heel goed met de beestjes. Ik heb een aantal foto's gemaakt tussen de bedrijven door... anders verwaarloos ik jullie teveel  ;D

Lulac is alweer bijna acht jaar... Helaas is het niets geworden tussen haar en Zowie... Ik heb een vermoeden dat hij zijn hart verloren heeft aan een ander... straks meer daarover  :) Lulac is dus wederom weer alleen... Ze lijkt het niet zo heel erg te vinden. Als ze gezelschap wil, gaat ze er gewoon lekker bijzitten en als ze rust wil, gaat ze alleen zitten. Het is wel een lieverd, maar duidelijk de oudste...

Disa is echt met Garath nu. Ik zie ze steeds meer samen zitten en kroelen. Wel een heel mooi koppeltje. Stel dat ik zou kweken met ze, zou er alleen maar cinnamon geparelden uitkomen... wel split bont en witmasker.

Garath met Lumpi op de achtergrond  ;D

Even dat nekveertje poetsen.
Garath is echt een heer. Hij ontfermt zich over Zowie en is echt een allemansvriendje. Echt een heel lief karakter heeft hij eigenlijk.

Whooshy die haar ring aanvalt  ::)

Zij heeft een nieuwe aanbidder  ;D Ze weet nog niet zo heel goed wat ze er mee aanmoet, maar ze lijkt het toch onbewust leuk te vinden... Ik zie haar ook steeds meer richting Zowie gaan, maar ze lijkt het zelf niet door te hebben. Ze slapen bij elkaar in de buurt bijvoorbeeld... niet tegen elkaar aan of echt naast elkaar, maar gewoon dicht bij elkaar... als je snapt wat ik bedoel.

Zowie begint steeds meer zijn draai te vinden. Hij volgt Whooshy regelmatig en hij lijkt haar voor zich te willen winnen  :)

Hij heeft ook de speeltjes weten te vinden...
Zo ontzettend schattig gezicht hoe hij enorm geconcentreerd bezig is...  :-*

Wat een koppie toch hè? Daar wordt je toch meteen verliefd op  :-* :-* :-*
Zowie is eigenlijk een heel makkelijk valkje en ook echt een rustig karakter en vriendjes met iedereen. Zelfs met Gizmo! Die trouwens ook steeds relaxter wordt.

Niet helemaal scherp, maar ze zitten heel relaxt naast elkaar... tot ik natuurlijk de camera in hun gezicht duw hahaha... Wel heel leuk eigenlijk... de twee bontjes... de ene wildkleur en de andere cinnamon... Als ik deze scherper en eerder had gemaakt, had ik deze ingestuurd als mooiste bontje  ;D

Het gaat dus heel goed met allemaal.
Ook met Yaro en Yara gaat het goed... maar ik denk dat ze wel blij zullen zijn als ze weer in de voliere zitten.

Zo dat was het weer even voor vandaag  ;)

Groetjes,
Monky

Anja

Hoi Monique,

Mooi foto's weer. Wat fijn dat Zowie het goed doet. Zo lekker aan het spelen met de speeltjes. Een nieuwe aanbidster...........way to go Zowie.

Groetjes Anja

Romy

Hoi Monky

Ik heb enorm genoten van je foto's! En ook van de commentaren erbij :) Het is erg leuk om ook de karaktertjes van je valkjes te leren kennen!

Groetjes
Romy

*Yvon

Hoi hoi

Wat een mooie foto's weer !! ;D
De foto van Garath en Lumpi vind ik wel een mooie en opvallende foto.  ;) :D
Ben benieuwd hoe het gaat als Yara en Yaro weer in de voliere zitten.
Wss zal het allemaal wel weer goed gaan.  ;)

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Dierenfreackske

Wat mooie foto's alweer daar !! Al dat leuk speelgoed ook en al
die mooie valkjes  !! Echt ...ik ben helemaal weg van ze !!!
Grtjs Ann