1 augustus 2025, 16:02:05

My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Monique,
Welkom thuis ;D
Fijn dat je zulke lieve buren hebt die goed voor je beestjes kunnen zorgen!
Ik ben dol op foto's kom maar op ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Yvon

Hoi hoi

WELCOME HOME !!  ;D
Gelukkig is alles goed gegaan tijdens je afwezigheid,op 1 visje na dan.  ;)
En Zowie en Lulac,kan nog steeds een koppeltje worden.  ;)
Trixy en Quinto waren ook een paar maanden niet zo lief tegen elkaar.
En kijk nu eens......in de voliere zijn ze wel een echt koppeltje geworden.  ;)
Gewoon nog een paar maandjes geduld hebben,dan komt het hopelijk vanzelf.  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mara

Hoi Monique

Welkom thuis. Wat bof jij met zulke buren. Heel fijn als ze dat uit zichzelf doen.

MAra

Romy

Hoi Monky

Ik merk dat je al enkele dagen thuis bent, wat vreemd dat ik dat niet eerder opgemerkt heb  :-\
Maar ondanks dat ik een beetje laat ben... Welkom thuis!

Je hebt echt wel geluk met zo'n lieve, goede buren!
En blijkbaar is er erg veel gebeurd tijdens jullie afwezigheid  :D Nu hebben jullie opnieuw heel wat om te observeren  ;D

Ik ga alvast eens piepen in je reisboekje  ;)

Groetjes
Romy

Caroline

heb je al een vakantie/boekje dan??

Nee toch??

Ik kan hem in ieder geval nog niet vinden.

Je bent vast druk bezig je huisje weer je eigen huisje aan het maken, tussendoor wasjes aan het draaien en .... foto's aan het uitzoeken.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Monky

Hi allemaal,

Bedankt voor de "welkom thuis" -en  :D

Ik heb de foto's geselecteerd en verkleind...nu wil ik ze uploaden, maar het enige probleem is dat photobucket raar doet...
toen ik een nieuwe submap wilde aanmaken, kreeg ik een leeg scherm. Na mijn pc opnieuw te hebben opgestart, kon ik wel die nieuwe submap in... ik foto's geselecteerd voor het uploaden en ik zag het metertje lopen... ik ben even wat anders gaan doen en weer een leeg scherm toen ik terug kwam  >:(

Hebben er nog meer mensen dit probleem op het ogenblik met Photobucket?

Anders moet ik ze maar een voor een hier uploaden, maar dan gaat het denk ik nog wel even duren  :P

Groetjes,
Monky

ps... Caroline, Zowie doet de rosella's na  :D Hij vindt die geluid duidelijk mooier dan het geluid van zijn soortgenootjes hahaha  :D

Oh ik zie net je berichtje  ;D
Ik voeg deze reis toe aan mijn oude reisverslag boekje onder Buurthuis. We hebben bijna alles al opgeruimd en gewassen... we moeten alleen nog stoffen en stofzuigen. Van de week ga ik rustig een voor een de vogelkooien doen  :D De konijnen zijn immers van de week al gedaan door onze lieve buren  :-* ;D

Maar ik heb dus photobucket problemen, dus ik moet even kijken hoe ik de foto's nu ga plaatsen.

Groetjes,
Monky

Caroline

Gekke Zowie.  :o ;D

Ah, had ik het  dus goed gezien, ik zag Gardameer al toegevoegd aan je topic in Buurthuis maar verder geen nieuw bericht.  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Monky

Hahaha... ja je hebt het inderdaad goed gezien  ;D
Ik ben er heel druk mee bezig  ;D

Ik zal hier een link plaatsen als het klaar is  ;)

Zowie is inderdaad zo gek als een deur, maar zo'n schatje  :) Ik ben echt heel blij met hem. En hij is een beauty  :) Ik zal vandaag weer proberen wat foto's te maken van de valkjes  ;D

Ik zal me proberen in te houden wat meligheid betreft hahaha...

Groetjes,
Monky

Mara

Hoi Monique

Ik heb er geen problemen mee, mocht het niet lukken, laat het me even weten, ik heb nog een reserve account staan, die werkt eignelijk altijd, ook als die van mij er uit ligt.

Mara

Monky

Hi Mara,

Waar heb je die reserve account dan staan? Is het ook van Photobucket?
Want dit schiet niet echt op, want ik moet ook opletten dat de foto's niet te groot zijn als ik het via vlakparkiet.com upload  :-\

Groetjes,
Monky

Mara

Hoi Monique

Ik stuur je nu een im.

Mara

Monky

29 juli 2007, 15:57:53 #2291 Last Edit: 29 juli 2007, 16:01:35 by Monky
Hi allemaal,

Daar ben ik weer. Nou het verhaal is geschreven  :) De foto's zijn geplaatst  :D En ik heb lamme arme van het typen  :P ;D

Hier kunnen jullie het verslag lezen en de foto's bekijken:

klik op foto

Let op! Het bestaat uit drie delen  ;)
Ik hoop dat jullie er net zo van genieten als ik gedaan heb  :)

Groetjes,
Monky

Monky

Hi allemaal,

Voor degenen die Italie niet zo boeiend vinden en hier echt zijn voor de valkjes, heb ik wat foto's gemaakt  :D :D :D ;D

Ik begin met Gizmo dit keer :)

Gizmo heeft een hele mooie serenade voor me gehouden  :) Vleugels breed... en maar zingen en flirten  :) Ik kreeg er bijna oranje wangen van  ;D ;D ;D

Eerst me heel lief aankijken...

Dan even zijn stem uit proberen met een aantal lieve geluidjes...

En dan de volle serenade  :D

Wat een moppie toch, hè ?  :-* :-* :-*

Dan Vesna... Tijdens de vakantie is ze helemaal door de rui heen... ze heeft helemaal geen lelijke veertjes  meer en ze is echt een schoonheid geworden... nog meer als tevoren  :D

Is ze geen beauty?  :-* :-* :-*

Voor degene die het niet weten.
Vesna had een groeiachterstand opgelopen. Ze werd niet of nauwelijks meer gevoerd... Ze is toen bij Isaura in het nest gelegd en haar ouders hebben zich kompleet over haar ontfermd. Ze begon weer goed te groeien, maar je bleef altijd in haar veren zien dat ze die achterstand had. Nu ze echt helemaal door de rui is heeft ze een pracht van een veerkleed en is het een mooie forse valkje geworden  :D Ik ben zo enorm trots op haar  :D

Maar goed... dat was dus het verhaal van Vesna  :)

Ilo heeft gelukkig haar kuif weer terug, ook al is het wat gekreukeld  ::) Ik moet er gewoon weer aan wennen dat ze een kuif heeft hahaha.

Beautiful Garath... Gewipwapt met Whooshy  ::) :P Wat een beest  ;D

Over wipwappen gesproken... hier nog zo'n beest... maar hij blijft het heel trouw met zijn zus doen  :-X Eieren die eventueel zouden  komen gaan de prullenbak in... dat snap je natuurlijk wel  :)

Maar ik kan het me best een beetje voorstellen dat ze voor elkaar vallen, want kijk toch eens wat een beauties het zijn...

Yara  :-*

En filmster... en fotomodel...

Yaro  ;) ;D

Speciaal voor Caroline  :)

Zowie  :D

Begint ook al een aardig fotomodel te worden  :)

De gekkerd doet echt de rosella na... en als Rossa beneden fluit... doet hij dus Jocko's fluitje na hahaha. De schat  :-* :-* :-*

Ik denk dat Lulac gefrustreerd is  :-\

Zo dat waren ze  :)

Ik hoop dat ik het zo weer een beetje goed gemaakt heb  ;D

Groetjes,
Monky

Caroline

Geweldige foto´s!!

Vooral natuurlijk mijn ventje  ::) wat wordt ie mooi!!!!  :D

En dan moet ie nog de eerste rui krijgen, dus .... hij wordt alleen maar mooier.  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Hoi Monique,

Je hebt prachtige valkjes stuk voor stuk hoor. Om verliefd op te worden.
Je hebt het helemaal weer goed gemaakt.
Moet altijd een keer goed kijken bij Yara. Bij mij is Yara een witmasker popje ;D ;D ;D

Groetjes Anja