1 augustus 2025, 16:02:11

My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

*Yvon

23 april 2007, 18:39:09 #1920 Last Edit: 23 april 2007, 18:58:56 by Yvon en Rene
Hoi hoi

Oooohw wat ben ik blij voorje !!  ;D ;D
Zijn toch altijd enge dingen en als je dan ook nog eens zolang op de uitslag moet wachten.......  :-\
Maar gelukkig was het goed.  ;D

Had ik touwens al gezegd dat ik heb genoten van al je specials??  ;) ;D
Bij deze dan !!  ;D ;D
Enne je mag in de herhaling vallen hoor.  ;) 8)

groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

kimmie

Wat een goed nieuws...!!

Wat een Leuke special van Lulac...!!
Groetjes Kim, Karel en Lady

Riny

Hoy Monique
Wat een goed nieuws, alleen maar een vetknobbel.
Maar je hoort tegenwoordig zoveel vreselijks dat je gelijk aan het ergste gaat denken.
Jullie kunnen weer onbezorgd slapen vannacht.
Groetjes Riny

Anja

Hoi Monky,

Wat een goed nieuws zeg. Jullie zullen wel opgelucht en blij zijn.
Gelukkig dat het allemaal meevalt.

Groetjes Anja

Romy

Hoi Monky

Joepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! Wat ben ik blij voor jullie! Zotty heeft gewoon een vetknobbel, wat een opluchting zeg! Ik ben zo gelukkig dat de uitslag zo positief is meegevallen, ook al dacht de DA eerst dat het geen vetknobbel kon zijn. Wat goed dat hij zich vergist heeft  ;D

Groetjes
Romy

Caroline

Oh, wat een heerlijk nieuws voor jullie, geweldig joh.

Gefeliciteerd!!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Monky

Hi allemaal,

Bedankt voor jullie reacties  :D

Even een update over Disa... Want die zit nog steeds apart  :)
Het gaat heel goed met haar.
Ze stapt keurig op mijn vinger nu... in de kooi... ze wil er alleen niet uit  :-\ Ik ben er nog niet helemaal uit hoe ik dat ga aanpakken. Ik wil haar namelijk niet weer bangmaken door het te forceren en dat ik dan misschien weer bij af kan beginnen  :-\ Maar wat is het een eigenwijs ding zeg hahaha. Wel lekker pittig karakter  ;D

Ik heb verder geen foto's gemaakt, want ze heeft wel mijn volledige aandacht nodig. Ik wil haar niet steeds een kamera in het gezicht proppen.

Nog even en ze mag weer bij de rest  :)

Met de andere valkparkieten gaat het prima.

Ik ben op dit moment wat meer met mijn vijver bezig. We zijn begonnen met het uitzetten en uitgraven... met de hand...
Is veel werk aangezien er een dikke vette kleilaag inzit. Ik hoop dat die niet te dik is zodat als ik nog dieper zit  ik weer op wat losser grond stuit.
Ik ga van de verschillende ettapes foto's maken... is wel leuk :D

Dat was het dan weer voor vandaag.
Ik zal dit weekend weer wat fotootjes maken van mijn lieverds  ;D

Groetjes,
Monky

Valerie

Hee Monique,

Ik had het al gelezen, maar volgens mij nog niks geantwoord.
Wat goed dat het maar een vetknobbel was bij Zotty. Dat zal een hele opluchting geweest zijn! :)

Ik ben heel benieuwd naar de foto's van jullie vijver! Wordt vast prachtig! :)

Monky

Zeker weten Valerie... je hebt geen idee  :)

Wat de vijver betreft... ik denk dat het een behoorlijk lang project is hahaha. Maar wel leuk. Ik krijg er in elk geval spierballen van hahaha  ;D

Groetjes,
Monky

ManjaV

Hoi Monky,

Wat een goed nieuws zeg! :D Geweldig!

Leuk om zo met de vijver bezig te zijn. Het lijkt me een heel werk!

En nog even volhouden met Disa, het zal vast wel lukken dat ze op gegeven moment de kooi uit komt. ;)

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Romy

Hoi Monky

Zou het niet kunnen lukken om Disa de kooi uit te lokken met een beetje trosgierst of wat anders lekkers?

Wat leuk, een vijver! Mijn ouders zijn ook bezig een vijver te maken. Ik ben benieuwd hoe die van jullie eruit ziet.

Groetjes
Romy

Monky

Hi Manja,

Ik ben ook heel erg happy dat Zotty niets mankeert.

Het is inderdaad heel leuk om ermee bezig te zijn. Het geeft wel voldoening als je het zelf doet. Ook al duurt het langer en is het heel zwaar werk. Wel een beetje balen van die klei  :-\

Ja het komt vast wel goed met Disa... Maar haar kooi moet ik straks gebruiken voor Zowie... Dat duurt nog wel even, maar ik vind dat het ook weer tijd wordt dat ze lekker bij haar vriendjes gaat zitten  :)

Hi Romy,
Op een of ander manier wil dat niet. Trosgierst vindt ze zalig, maar ze komt er op dit moment de kooi niet voor uit  :-\ Geduld is de enige oplossing  :D En we weten allemaal dat ik zoooooooo geduldig ben hahhaha  :P 8) ;D

Leuk dat je ouders ook een vijver aan het graven zijn  :) Ik was van plan om de verschillende etappes op foto te zetten... dan plaats ik ze hier nog wel  ;)

Groetjes,
Monky

Romy

Hoi Monky

Dan zal Disa een hard karaktertje zijn. Nu zullen we zien wie het eerste plooit  :P

De vijver die m'n ouders gegraven hebben, is helemaal niet groot hoor. Ik denk 4 meter op 1,5 meter en hij is in stapjes. Dus eerst heel ondiep, dan een beetje dieper en het diepste is 1 meter denk ik. In een dag was hij gegraven. Dan hebben ze er een speciaal soort stof in gelegd en daar bovenop een soort hele dikke rubber. En dan het water :)

Nu wachten ze een beetje af om te zien wat ze er verder mee gaan doen : wel of geen plantjes, wel of geen visjes...

Met dit warme weer is het wel erg leuk om er pootje in te baden om af te koelen  ;D

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Monique

Ik dacht ik kom eens even kijken hoe het met jou en je schoonheden is?!

Mara

Ivy

Mooie nieuwe handtekening!
Wordt straks lastig als je ze weer allemaal wil laten zien hihi.

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie