5 augustus 2025, 19:07:58

My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Karin

Veel sterkte met de opa van Erwin. Gelukkig kan Whooshy je een beetje afleiden. Het vriendje / vriendinnetje van Whooshy wordt minstends net zo lief hoor, want Dimple en Magic hebben altijd hele "coole" jongen  ;D Het is hier nu net een soap met al die koppels met een broedblok, maar zodra er donsjes geboren zijn hoor je het !

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Monky

28 december 2005, 23:32:57 #181 Last Edit: 29 december 2005, 13:16:26 by Monky
We hebben net bericht gehad dat Erwin's opa is overleden  :'( :'( :'(
14 feb zou hij 86 zijn geworden. Hij was er na kerst ineens heel slecht aan toe. Allemaal ontstekingen in zijn ogen, mond en op zijn hielen. Erwin is er vanmiddag nog geweest en hij was de laatste van de kleinkinderen die opa bezocht had. Het is net alsof hij daarop wachtte...
Het is eigenlijk wel het beste voor hem. Hij kon al niet meer lopen en praten. Hij heeft in elk geval geen lange lijdensweg gehad.
We merkte het al een klein beetje, omdat hij geen zin meer had om aktiviteiten te doen en hij ging 's avonds om 7 uur naar bed uit verveling. Hij had geen trek meer in eten. Ik denk dat zijn weerstand daardoor heel erg hard achteruit is gegaan.

Ik ben heel blij dat ik inderdaad veel afleiding kan vinden bij mijn dieren. Ze voelen het altijd zo goed aan. Normaalgesproken kwetteren de grasjes extra hard als je aan de telefoon bent. Ze waren nu helemaal stil. Rossa was stil en Whooshy stopte abrupt met roepen. Het was even alsof de tijd even stil stond.

Ik moest het weer even kwijt, maar ik ga weer even naar Erwin toe. Hij heeft me nodig.

Groetjes,
Monique

bobbie

Ach lieve Monique,

Wat verschrikkelijk voor jullie. Gecondoleerd. :'(

De tijd stond stil, ja dat gevoel ken ik, heel de wereld draait dan niet meer.

Bijzonder is dat dan als iemand lijkt te wachten tot er een bepaald persoon op bezoek is geweest. Als die dan is geweest wordt snel daarna de laatste adem uitgeblazen, heel bijzonder.

Ik wens jou en Erwin heel veel sterkte de komende tijd.

En Monique, weet dat we er hier voor je zijn.

groetjes, Nel

Monky

Hi Nel, Marilyn en Karin,
Bedankt voor jullie lieve reacties. Het doet ons heel erg goed.

Erwin's opa wordt waarschijnlijk op 2 januari begraven/gecremeerd. Vandaag horen we meer. Het lijkt allemaal zo onwerkelijk, maar het is het beste zo.

Nogmaals bedankt.

Liefs,
Erwin & Monique

Kirsten

29 december 2005, 13:07:56 #184 Last Edit: 29 december 2005, 13:09:56 by Kirsten
Hoi Monique,

Jij en Erwin allereerst veel sterkte met het verlies van de opa van Erwin. Wat verdrietig en ook in deze periode is het alles behalve makkelijk.

Ben blij dat je van de feestdagen verder wel hebt kunnen genieten en moest nog een beetje glimlachen over je tekst dat je nu begrijpt waarom je ouders gelukkiger zijn als er een oceaan tussen zit,. Tja zij zullen het zelf ook graag anders hebben gezien destijds, maar vind het wel fijn dat jij nu van iedereen bij elkaar hebt kunnen genieten.

Groetjes en ondanks het verdriet hoop ik dat jullie toch een fijne jaarwisseling hebben.
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Monky

Bedankt Kirsten. Het doet ons goed dat er zo wordt meegeleefd.

Ik vind het ook erg zielig voor de oma die achterblijft. Ze waren 63 jaar getrouwd. Dat kom je tegewoordig niet zo vaak meer tegen. Als er dan een van overlijd komt het extra hard aan, lijkt me.

Wij gaan ons best doen en er een mooie jaarwisseling van te maken. We zullen speciaal voor hem een hele mooie vuurpijl afsteken.

Ik ga proberen weer wat mooie foto's van Whooshy te maken. Door alle drukte is er niets meer van gekomen.
Het is echt zo'n lief diertje geworden. Het is wel een klein aandachtstrekkertje.
Het mysterie van het eitje is opgelosd... het was het grasje Poofy die steeds eitjes legt. Ik hou haar in de gaten dat ze niet uitgeput raakt. Het is misschien 1 eitje per week...ze broed verder helemaal niet. Ik kijk het nog even aan.
Ik meot weer even aan het werk.

Groetjes,
Monique

Lin

Hey,

fijn dat je leuke kerstdagen hebt gehad. alleen dan het slechte nieuws van erwins opa hakt er dan in. Gecondoleerd met het verlies.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Ankie

Hoi Monique

Ik wil jullie even condoleren met het verlies van Erwin zijn opa .

Heel veel sterkte voor jullie !

Groet van Ankie

marilyn

hoikes monique

jammer dat erwin zijn opa net nu met de feestdagen overlijd, ik hoop dat je toch nog een heel klein beetje kunt genieten van de feestdagen ook al zit er nu zo'n domper op  :-\

in elk geval veel sterkte de komende dagen

groetjes marilyn

Monky

Hi Lin, Anky en Marilyn,
Jullie ook bedankt voor de lieve reacties. Het doet ons erg veel goed.

We zijn vandaag naar Erwin's ouders geweest. Vooral Erwin's vader heeft het erg moeilijk met het overlijden van zijn vader. De afleiding deeds hem erg goed.

Verder heb ik nog wat foto's van onze kerst. We hebben 1ste kerstdag bij mijn zus gevierd en tweede bij mijn moeder. 

Alvast even een paar valkjes foto's...
Morgen komen er meer.

Ik duik mijn bed in...
Tot later... en slaap lekker.

Groetjes,
Monique

Caroline

Wow, wat een hoop gebeurt hier!!

Allereerst gecondoleerd met het overlijden van de opa van Erwin.

Heel veel sterkte met het afscheid nemen, volgende week.

Wat fijn dat jullie zo hebben genoten met het hele gezin, en wat mooi aangekleed had je zus het, prachtig hoor, zag er heel erg gezellig uit.

Leuk om nog een keer zo foto's te kunnen maken voordat straks de helft weer naar de States vertrekt.

En wat een lekker ding die Whoosy, maar ik wil wel veel meer foto's van haar zien hoor.  ;)

Ik las in mijn dagboek dat je mijn witmaskertjes zo leuk vind, wist je dat Karin 2 zusje van mijn Fleur, Chica en Noa heeft?? Namelijk Melody & Madelief.  :D

Ik denk dat ik overal op gereageerd  heb nu, en ga ook lekker slapen.

Mocht ik hier niet meer komen, een hele fijne en vooral speciale jaarwisseling,  geniet er samen van!!

Weltrusten!!

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Valerie

Ach, Monique... En jij zit me lekker lief de beste wensen te geven voor 2006 en ik ben hier al een poosje niet geweest en lees alweer nare dingen.  :(
Gecondoleerd en heel veel sterkte met het verlies van Erwin's opa.
Ja, mensen kunnen soms echt wachten op iemand. Ik heb ooit in een rusthuis meegemaakt dat een man op zijn vrouw wachtte om te kunnen sterven. Heel apart.

Jij ook het allerbeste voor 2006!  :-*

Mariska

Hoi Monique,

We wensen jou alvast een hele fijne jaarwisseling toe en dat 2006 maar een mooi jaar mag worden!

Liefs
Mike&Maris

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Kirsten

Hoi Monique,

Wat een leuke foto's heb je van de kerst gemaakt,.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

bobbie

Hoi Monique,

(ik heb trouwens en dochter die ook Monique heet :))

Wat een schitterend gedekte tafel met de Kerstviering. Heel mooi en stijlvol gedaan, je hebt daar terecht de foto's van geplaatst. :D

Leuke foto's. Ben jij op de laatste foto de linker dame?

Fijn dat jullie bij Erwin's ouders zijn geweest, die kunnen jullie steun goed gebruiken denk ik.

Ondanks deze zwarte wolk boven de feestdagen wens ik je toch een fijne jaarwisseling toe.

Heel veel sterkte op de dag dat opa begraven/gecremeerd wordt.

Groetjes, Nel :)