3 augustus 2025, 18:04:45

My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

marilyn

hoi monky

dat is goed nieuws zeg !!! amai zou whooshy toch nog een kroelkontje worden ??? wie weet hihihihihi is best wel leuk hé  :D ik denk wel dat je nog kunt verwachten dat ze eens wil gekroeld worden met de vinger alleen nog een beetje geduld hebben  ;)

groetjes marilyn

Monky

Zo toch nog even een berichtje van mij.

Het is rustig op de valkenfront. Whooshy vind het werkelijk heerlijk om gekroeld te worden en in vind het heerlijk om te kroelen. Een goeie deal dus  ;D

Ik heb eindelijk de teurling 228 voer binnen en rode trosgierst. 20 kg, daar kan ik voorlopig wel even mee vooruit.

We hebben mijn broer en vader opgehaald en gisteren zijn we dus naar Oberhausen geweest met alleen de dames.
Was echt super gezellig. Ik heb iets heel leuks voor mijn vriend gekocht voor kerst...Mijn vader heeft het alleen ingepikt zodat hij het kan geven als dank voor het ophalen ;D ;D ;D Ach vind ik eigenlijk niet zo erg. Ik vind wel weer iets nieuws. Ik ben helaas niet bij die dierenwinkel in Duitsland geweest...ik was de enige met die interesse  :-\ Ach, komt wel een keer.
De vriendin had een echte Duitse notenkraker gekocht. Wat zijn die dingen hideous!!!! Werkelijk  :o

Vandaag gaan we de laatste kerstinkopen doen, morgen alles voor het kerstdiner klaarmaken en de puntjes op de i zetten qua make-up en haar... en dan zijn we klaar om te genieten van de kerstdagen. 1ste kerstdag naar mijn zus, 2de kerstdag bij mijn moeder 27ste lekker relaxen bij thermae 2000 en dan pas weer werken....aaaahhhhhh....

Ik heb al lekkere dingetjes in huis gehaald voor de beestjes voor de kerst. Zij moeten natuurlijk ook lekker verwend worden.

Ik moet weer even aan de slag.
Tot later...

Monky

Caroline

Hoi Monique,

Heel veel plezier de komende dagen, geniet er lekker van jullie hele gezinnetje weer eens na zoveel tijd samen met de kerst.

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Monky

Dank je wel Caroline, dat gaat vast lukken.
Jij ook hele fijne feestdagen.

Groetjes,
Monique

Karin

Veel plezier Monique, ene... er wordt hier gewipwapt  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Caroline

Hele fijne feestdagen en een voorspoedig 2006 vol valkenvreugde!!

Liefs van Ed, Caroline, Sanne, Thomas en Jasper.

:-* :-* :-* :-* :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kirsten

Hoi Monique,

Wat heerlijk dat whooshy zich nu ook door je vingers laat kroelen,. komt helemaal goed zo te lezen,. lekker genieten hoor :D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Petra en Cheeky

Hele fijne kerstdagen & Gelukkig Nieuwjaar toegewenst, hier vanuit Amersfoort:

Veel liefs van Cor & Petra

Gerda

marilyn

Riny

Hoy Monique
Bij deze wil ik jou ook graag fijne feestdagen wensen en alle goeds voor 2006.
Natuurlijk ook voor je valkjes.
Groetjes Riny

bobbie

Hele fijne dagen Monique, en voor 2006 een gezond en vrolijk jaar.

Groetjes, Nel :)

Monky

Hi allemaal,

Wat een drukke dagen zijn het geweest. Ik heb er volop van genoten. Het was echt supergezellig.
Ik weet nu wel weer waarom mijn ouders gescheiden zijn. Het gaat duidelijk veel beter als er een oceaan tussen hen zit  ::) ;D

Op naar het nieuwe jaar. In America kennen ze dat niet, vuurwerk bij oud & nieuw, dus dat gaat leuk worden.

Whooshy is echt een kroeldoos geworden. Ik hoef haar eigenlijk helemaal niet meer over te halen om te kroelen. Ze maakt dan van die lieve geluidjes erbij. Echt schetig. Ik ben echt weg van het diertje. Als ik zou moeten zeggen wat het mooiste is dat dit jaar is gebeurd, dan denk ik dat de geboorte van Whooshy toch in de top drie zit. Ik ben zo ontzettend blij met haar. Ik hoop dat de witmaskertje die eraan komt net zo lief zal zijn. Ik verheug me er nu al op.

Deze week is helaas ook iets triest gebeurd. Erwin's opa ligt in een verpleegtehuis sinds een maand en het gaat sindsdien heel snel bergafwaarts met hem. Vanavond is zijn oma gebeld door de verpleegtehuis of ze nu nog wilde komen. Dat lijkt me toch niet zo'n heel goed teken. Ik verwacht vanavond zoniet morgen eigenlijk nog een telefoontje dat hij overleden is.
Gelukkig is Erwin vandaag nog bij hem langs geweest en zijn opa herkende hem wel. Ik hoop dat hij niet veel pijn heeft. Ik vind zoiets toch wel heel moeilijk.

Sorry, ik moest dit even kwijt.

Groetjes,
Monique

bobbie

Hoi Monique,

Logisch dat je dat even kwijt wilde. Het is ook wel verdrietig zeg.

Het gezegde: een oude boom moet je nooit verplanten

komt ook niet zomaar uit de lucht vallen.

Is de opa al oud? Stomme vraag eigenlijk, dat maakt helemaal niet uit. Of ie nou 60 of 80 is, het blijft verdrietig.

Heel veel sterkte. En als je wat kwijt wilt, gooi het er hier maar uit hoor, er is altijd wel iemand die reageert.

Groetjes, Nel

marilyn

hoikes monique

wat jammer nu van erwin's opa, ik leef echt met je mee en idd nel heeft gelijk als er iets is gooi het er hier maar uit  ;)

leuk hé dat het met de familie zo goed gegaan is feest maar lekker door oudejaarsavond is op komst  :D

en de kleine whooshy wat lief dat ze zo graag kroelt dat vind ik altijd zalig, ik hoop dat je heel lang van haar kunt genieten  ;) en ik hoop ook dat het nieuwe witmaskertje even lief en kroelerig is  :P

groetjes marilyn