My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Monky

15 januari 2007, 15:25:15 #1470 Last Edit: 15 januari 2007, 16:27:37 by Monky
Hi allemaal,

Bedankt voor jullie leuke reacties.
De dieren waren heel blij om ons weer te zien. Ze maken een kabaal voor tien. Rossa begroette ons weer heel uitbundig toen we binnen kwamen.
Zo'n vakantie is heerlijk, maar het is toch ook wel weer heel fijn om weer thuis bij de beestjes te zijn.

Ik heb trouwens een reisverslag gemaakt. Het is wel een beetje groot geworden  :-[ Anders moet je maar gewoon de foto's kijken hahaha.

Veel plezier ermee in elk geval  :D

Klik op:
Reisverslag St. John

Groetjes,
Monky

Romy

Hoi Monky

Wat ziet je vakantie er leuk uit zeg! En dat na nog maar 1 fotootje gezien te hebben  :P

Gezellig dat je nog een weekje thuis bent, dan kan je de 'verloren tijd' van je valkjes nu terug inhalen. Wat zullen ze blij geweest zijn toen je terug was!!! Als ik 's morgens bij Flupke kom, is hij al SUPERtevreden dat hij me ziet, wat zou het dan niet zijn na 14 dagen!!

Geniet nog van je week thuis,
Groetjes
Romy

PS: ik ben in momenten wat minder actief op het forum want ik heb examens...

Caroline

Ik heb gekeken, geweldig!!!

En de link is gelukt zie ik.  ;)

PS. werkt ook op het andere forum op deze manier.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Monky

Hi Romy,
Ik ben zeker de verloren tijd aan het inhalen. En ik geniet er in volle tuigen van  ;D
Heel veel succes met je examens. Zet hem op!!

Hi Caroline,
De link in inderdaad gelukt. Het staat toch veel beter zo? Nogmaals bedankt  :)

De vogels zijn weer lekker los. Je merkt het toch wel dat ze er 2 weken niet uit zijn geweest. Ze zijn helemaal "wild" zoemen door de kamer heen en alles.

Ik heb ook nog iets grappigs geconstateerd.
Ik denk dat Yaro verliefd is op Whooshy  :D Hij blijft haar maar achtervolgen. Ze weet niet goed wat ze ermee aan moet en kijkt iedere keer in mijn richting voor hulp  :)
Het was enorm grappig. Iedere keer als ze naar mij keek, nam Yaro een stapje dichterbij. Echt bijna sluipen. Ik weet niet hoe ik het moet uileggen... Bijna zwingend... Ik hoop dat jullie weten wat ik bedoel. Arme Whooshy voelt zich duidelijk gestalkt hahaha  ;D

Ik heb even voor de gein gekeken wat voor een jongen eruit zouden komen als ik deze twee hun gang zou laten gaan. Ik doe dat niet voor alle duidelijkheid, maar stel
Dit zou eruit komen:

Moeder:cinnamon gepareld split voor witmasker
Vader:wildkleur split voor {X1:  lutino gepareld}

man afkomst:
25% gepareld split voor witmasker {X1:  lutino} {X2: cinnamon}
25% wildkleur split voor witmasker {X2: cinnamon gepareld}
25% gepareld split voor {X1:  lutino} {X2: cinnamon}
25% wildkleur split voor {X2: cinnamon gepareld}

pop afkomst:
25% lutino gepareld split voor witmasker
25% wildkleur split voor witmasker
25% lutino gepareld
25% wildkleur

Ik neem aan dat Karin en/of Ivana me verbeteren als de splits van de ouders niet kloppen...

Dat zijn toch wel leuke mutaties...  :D

Ik zal straks de foto's die ik heb gemaakt even plaatsen.

Ik weet trouwens nu zeker wie de kuiven van Ilo en Vesna aan het kortwieken is  >:( Het is Gizmo!! Hij is op heterdaad betrapt!!!
Ik zit er steeds meer aan te denken om hem apart te zetten. Hij is heel erg naar mensen gericht en wil echt helemaal niets met andere valkjes te maken hebben. Zo kan ik me op hem focussen en valt hij verder niemand lastig. Ik kan hem nog steeds kroelen en als hij los is komt hij nog steeds aanhankelijk bij me zitten en wil niet ergens anders heen. Het is toch wel een enorme schat... Misschien is dat beter voor hem.
Wat denken jullie?

Oeps, ik schijn de laatste tijd alleen maar lappen tekst te kunnen produceren... Nou, zo meteen dus foto's  ;D

Groetjes,
Monky

Ivy

Klopt helemaal! Met Yaro kan je eigen Yaratjes kweken :D . Ik ben blij voor hem dat hij een liefje gevonden heeft. Hopelijk vindt Wooshy het straks ook leuk haha.
Ik kom nog terug voor de foto's...
Groetjes, Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Anja

Hoi hoi,

Wat een super reisverslag zeg. Heb er van genoten.
Ik kan me bij de actie van Yaro en Whooshy levendig voorstellen wat er gebeurd.
Wie weet wordt het nog wel wederzijds.

Groetjes Anja

Romy

Hoi!

Zo grappig hoe Yaro Whoosy achtervolgt. Alsof hij denkt dat hij ze stiekem kan bespringen, haha!
Als ik het goed begrepen heb, wil je niet dat ze een koppeltje worden? Ofwel?
Wat is de reden daarvoor? Is het misschien familie?

Oh ja, je reisverslag heb ik ook al bekeken en het is gewoonweg prachtig! Maar dat had je wel al gelezen in mijn reactie daar  ;)

Groetjes
Romy

Caroline

;D ;D ;D Ik wist het wel, jij krijgt kriebels van al die donsjes op het forum en wilt ook donsjes!!!!  ;)

Ik ben ook met uitrekenen begonnen.  :P

En kleine Yaraatjes!!!! Dat is één van de weinige (gewone) mutaties die ik niet kan kweken.

En Gizmo was dus de dader,  >:( fijn dat je het nu weet.

DOei doei!!  :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marga

hoi monique
het andere bontje kan je ook op het forum volgen
in het dagboekje van patricia en matthijs van mammalief
groetjes marga

Wilma1

Citaat van: Monky op 16 januari 2007, 16:52:49
Oeps, ik schijn de laatste tijd alleen maar lappen tekst te kunnen produceren... Nou, zo meteen dus foto's  ;D

Dan ben ik nu niet de enige meer  ;D ;D ;D

Ik heb genoten van je verslag EN de mooie foto's...wat zullen jullie fantastische herinneringen hebben en nog lekker "nagenieten" van de overheerlijke weken.
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Monky

Hi Yvana,
Ik ben ook benieuwd of het straks goeie maatjes worden. In de kooi zelf kijken ze amper naar elkaar om, maar als ze eenmaal aan los zijn  ;D ;D ;D

Hi Anja,
Dank je wel.
We moeten het maar even afwachten of het wederzijds wordt. Ik hoop het wel, want ik vind het altijd zo'n schattig gezicht als ze aan het kroelen zijn hahaha.

Hi Romy,
Het was inderdaad een supergrappig gezicht. Ik heb dubbel gelegen.
Van mij mogen ze wel een koppeltje worden hoor, ik wil alleen liever geen jongen als het effe kan. Ik wil erbij kunnen zijn om het mee te kunnen beleven en eventueel in te kunnen grijpen. Ik heb er helaas op dit moment niet de tijd ervoor.

Hi Caroline,
Neeeee, Caroline, ik krijg de kriebels niet  ;D ;D ;D Ik vind het gewoon lief als ze een vaste maatje hebben... Lekker kroelen en zo. Ik vind dat zo schattig. Ik wil erbij zijn als er jongen geboren worden. En daar heb ik op dit moment nog helaas de tijd niet voor. Erwin zou volgens mij een hartaanval krijgen als ik dat idee zou vertellen hahaha  ;D Ik weet trouwens ook niet of ik ze dan nog kan afstaan  :-[
Maar ik kijk heel graag naar jouw kleine donsjes  ;D Dat vind ik gewoon super gaaf  :-* :-* :-*

Hi Marga,
Wat gaaf dat ze beide een super huisje bij mensen hier op het forum hebben gekregen!!! Dan kan ik ze ook nog volgen  ;D ;D ;D
Het zijn wel twee kleine donderstenen als ik dat zo lees. Ze hebben hun handen vol hahaha. Echt leuk.

Hi Wilma,
We hebben inderdaad hele goeie herinneringen aan deze vakantie. Het was ook een klein beetje omdat we nu 10 jaar samen zijn. Dat was eigenlijk al in mei, maar toen zaten we midden in de verhuizing. We hebben het echt heerlijk gehad  :)

En dan nu de foto's die ik beloofd had hahaha.

Je ziet dat Whooshy zich een beetje ongemakkelijk voelt...

Whooshy zoekt bescherming bij Garath...

Maar die stoort zich nergens aan en blijft lekker zitten. Ze zoekt het zelf maar uit... :P

Wat trouwens ook wel grappig was... Telkens als ik een foto maak, hoor je een piepgeluid van de camera. Er is er een die dat geluidje nadoet. Ik hoor namelijk dat piepje dubbel  :D Ik verdenkt Yaro ervan hahaha. Zo schattig...

Ik ben nog wat andere fotootjes, maar die doe ik straks.

Ik heb trouwens voor eventuele liefhebbers nog wat foto's van ons verblijfplaats aan de reisverslag toegevoegd.

Klik op het onderstaande...  :D
Orchid Villa & Splendoré

Groetjes,
Monky

Caroline

Ach, wat lief, Yaro is duidelijk verliefd.  :-*

Ik ga gauw naar je vervolg van de vakantiefoto's kijken.

DOei doei!!

PS. nog proficiat met jullie 10 jaar samen.  :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Romy

Hoi!

Bedankt voor de mooie foto's, echt lief hoe ze elkaar aankijken, vooral die eerste foto', daar kijkt de linkse echt heel lief naar de rechtse (ik weet niet goed wie wie is  :-\)

Groetjes
Romy

Monky

Ik kijk op mijn verjaardagskalender en ik zie ineens dat Garath een jaar geleden geboren is!!
Hij is 1 jaar geworden vandaag  ;D ;D ;D

Garath was net geboren...

Garath 2 weekjes oud...

En hier is hij 3 weken...

Hier had ik hem net.

Garath staat bekend hier op het forum als het valkje met de trosgierstverslaving  ;D
Karin heeft hem weer even terug genomen en weer wat bijgevoerd met pap...

Nu is het een pracht van een manneke...

Mijn lieve Garath... Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.  :-*

Mara

Hey Garath

Van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag.

Dikke kroel

mara