18 mei 2024, 21:38:36

BINKY IS DOOD!!

Gestart door Caroline, 5 november 2005, 14:34:51

« vorige - volgende »

Caroline

Lief van jullie allebei, jullie zijn kanjers!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mariska

CAROLINE JIJ BENT EEN KANJER!!

Liefs
Mariska  :-*


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline

8 november 2005, 10:19:13 #123 Last Edit: 8 november 2005, 10:22:44 by Caroline


Goeiemorgen!




Even een kort berichtje. Met de valkjes gaat alles oké, ze zijn lekker aan vliegen en zijn ondeugend, wel merk ik dat nu Bink er niet meer is ze veel angstiger zijn, overal van. Dit zal ook wel een reden hebben. Ik heb ze gisteren toch maar weer een beetje groente gegeven, dit durfde ik niet meer na Binky's overlijden. En vanaf vandaag zal ik ook weer beginnen met douchen. Ik wilde eerst even aan kijken hoe het met ze ging maar ik merk niks aan deze drie, alleen dat Pablo & Fleur in de rui zijn en daardoor jeuk hebben, dus als ze straks klaar zijn met vliegen en de boel hier slopen, krijgen ze een lekkere douche(lees plantenspuit met pompje  :D ).
Ik heb van gerschillende mensen de vraag gehoord, hoe het met Noa is, ik weet het niet. Wel heb ik gisteren een mooie eCard van Mandy gehad.[/size][/i][/b][/color]

Bedankt Mandy!!

Ik zal straks even een mailtje naar haar sturen. Maar wanneer ze komt dat weet ik sowieso nog niet, dat ligt helemaal wat er uit de sectie komt. Als ik iets meer weet hierover of over Bink natuurlijk zijn jullie na mijn gezin de eerste die ik het laat weten.[/size][/i][/b][/color]

Bedankt weer en tot later

Deze gegevens heb ik al over Binky, het geeft aan waar hij in zijn pakketje verblijft. Dit is via internet na te kijken. Deze gegevens zijn van 10.10 uur, dus Bink is al in Amersfoort.[/size][/i][/b][/color]



1. Zending geaccepteerd en gesorteerd door TPG Post  07-11-2005 Veghel , balie postkantoren bv 

2. Zending gesorteerd op sorteercentrum  07-11-2005 Zwolle , intern transport pakketten 

3. Zending ontvangen op distributielocatie  08-11-2005 Amersfoort , pakkettendistributie 



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Riny

Hoy Caroline
Van een kant is het fijn dat je dat kunt zien waar Binkie(het pakketje) nu is,en langs de andere kant klinkt het zo zakelijk en afstandelijk als je het ziet staan.
Heel anders als dat wij ,en zeker jij het voelen.
Groetjes Riny :D :D :D

Caroline

8 november 2005, 11:02:54 #125 Last Edit: 8 november 2005, 11:06:02 by Caroline






Citaat van: Riny op  8 november 2005, 10:45:09
Hoy Caroline
Van een kant is het fijn dat je dat kunt zien waar Binkie(het pakketje) nu is,en langs de andere kant klinkt het zo zakelijk en afstandelijk als je het ziet staan.
Heel anders als dat wij ,en zeker jij het voelen.
Groetjes Riny :D :D :D



Ja Riny dat wel, maar het geeft mij wel een heel rustig gevoel dat ik weet waar hij is.

Ik heb eens bloed moeten opsturen van de hond, ook ongeveer anderhalf uur rijden hier vandaan. En dat hebben ze uiteindelijk niet kunnen gebruiken omdat het te lang onderweg was. Op een gegeven moment wist niemand meer waar het was en drie dagen later kwam het aan. Gestuurd met Expresspost, verzekerd dat het binnen 24 uur bezorgt zou worden, kosten rond de € 13,=. Ja, die kreeg ik dan wel terug zeiden ze, zo van doe niet zo moeilijk. Maar ik moest weer naar de dierenarts, de hond weer bloedprikken, weer een rekening van de DA. En het ging om progresteronbepaling, i.v.m. een dekking, dus als we te laat alles zouden door krijgen, ook geen dekking.

Je begrijpt na deze ervaring, dat ik er niet echt op gerust was nu met Bink, ik had er nachtmerries van dat hij ergens bleef hangen, en dat hij, klinkt l*llig nu, maar dat hij dus niet meer bruikbaar zou zijn voor de sectie met alle gevolgen van dien misschien voor mijn andere drie schatjes.

Dit is dus de reden dat het voor mij inderdaad wel zakelijk maar wel heel belangrijk is, waar mijn kanjer is.  ;)

Liefs Caroline  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Riny

Hoy caroline
Hoe gaat het eigenlijk met je andere valkjes??
En snapte je dochtertje waarom Binkie in de koelkast lag?
Ik vraag dit omdat zoiets moeilijk uit te leggen is aan een kind.
Mijn zoon was net 3 toen wij zoiets mee maakte.
Groetjes Riny :D :D :D

Caroline




Hoi Riny,

Nog even snel, ik moet straks weg en weet nog niet wanneer ik vanmiddag weer terug ben.

Onze Sanne is de enige die echt beseft wat er is gebeurt, tenminste dat hij dood is, en ze weet natuurlijk alleen de "mooie versie" van doodgaan. Zij stond er over heen gebogen toen het gebeurde en heeft vorig jaar ook ons konijn dood gevonden. Zij wet niet dat hij in de koelkast heeft gelegen en dat we hem gisteren hebben verzonden(ze was gisteren nog op school), maar denkt dat ik hem een half uurtje later buiten heb laten wegvliegen naar oma Betsie op de maan. Zij was toen al naar bed.

Thomas (2 1/2 jr.) en Jasper (1), hebben er natuurlijk geen weet van, die hebben nog niet eens gezien dat er nog maar 3 in de kooi zitten.

:-*




[/color]
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline

8 november 2005, 18:22:29 #128 Last Edit: 8 november 2005, 18:29:21 by Caroline





Het is verschrikkelijk, mijn ergste nachtmerrie is waarheid geworden. Ik vertelde een stukje hierboven al aan Riny waarom ik het zo eng vind op iets op te sturen, en zeker Binky natuurlijk. Om 17.15 uur hield ik het niet meer, dus ik Dr.Feld gebeld. Krijg ik eerst een secretaresse, die niet eens wist waar ik het over had. Ik kneep hem natuurlijk.  :o Ze ging het even na vragen. Nee, ze hadden nog niks geen pakketjes binnen gehad. Ik uitgelegd hoe en waten of ze dan even kon bellen als het bij hun aangekomen was, dat ik dan wat geruster was. Ik moest morgenochtend maar even terug bellen om te vragen of HET al binnen was.......... Toen werd ik dus een beetje hééél erg boos, en zei dat het mij om de inhoud ging, dat ik het dus niet over zomaar een doosje heb maar over mijn tamme maatje. Allelei excusses, blablabla, nderdaad ze had het zo niet zo moeten zeggen, bla bla bla. Bond gelijk stevig in en beloofde meteen te bellen als Bink er was, en vroeg meteen ook van alles en nog wat, waarop ik zei dat ze dat allemaal in het begeleidend schrijven terug kon vinden.En weer excusses.  >:(

Ik naar TPG Post gebeld, de situatie uitgelegd, en ach het was nog vroeg. Maar ik zei dat het al in de route zat, ja dat klopt, ze gaan 's ochtends de auto's laden en gaan rijden tot 's avonds half 10.  :o Alles wat ze niet hebben kunnen afgeven blijft in de auto en wordt morgen bezorgd, niet meteen maar weer opnieuw in geplant in de route, dus kan ok wer 's avonds laat zijn.  :'( :'( :'(
Je hebt nu eenmaal geen garantie, het kan wel een paar dagen duren. Ik dacht, ja jullie hebben geen haast maar mijn Bink wel.  :-\ Afwachten dus.

Wat moet ik hier nu mee??




[/size][/i][/b][/color]
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Paul

Hoi Caroline,

Het is gewoon een ramp met die PTT en het interreseerd ze ook niet daar.
Voor hun is het gewoon een pakketje maar voor jou is het wel iets van veel grotere waarde.
En als ze om half 10 komen dan is er niemand meer bij een dierenarts dat kunnen ze daar toch ook wel bedenken :(
Morgen zal het denk ik dan wel aankomen bij dr Feld maar eigenlijk had het er vandaag natuurlijk al moeten zijn.
Ik heb toen medicijnen besteld waar ik met spoed op zat te wachten en dat heeft 5 dagen geduurd voor ik die had dankzij foutjes van de PTT
Als het hier nu echt spoed is dan rijd ik maar 25 euro benzine op om het op te halen want in de PTT heb ik ook geen vertrouwen meer.
Hopenlijk kan Feld morgen toch nog ontdekken wat er met Bink gebeurd is en heb je hem snel terug om hem de laatste eer te bewijzen.

Groetjes, Paul

marianca.

hallo caroline,


Wat erg meis :'(Maar weet je,Binky zal het je niet kwalijk nemen.Die lieverd weet waarom je dat alles doet en is nu toch al bij de Rainbowbridge...zijn lichaampje ligt in de auto.
Maar,het idee alleen al dat hij daar de nacht ligt :'(Maar ik denk of weet wel zeker dat Binky nu lekker rondvliegt met zijn nieuwe vriendjes op de Rainbow..


veel liefs
marianca

Caroline

8 november 2005, 19:23:48 #131 Last Edit: 8 november 2005, 19:25:34 by Caroline


Binky is bij Dr. Feld!!




Maar ik weet nog niet veel.
Ik heb net een telefoontje gehad van die nu poeslieve secretaresse, Binky was aangekomen en ZIJ?? was al bezig met de sectie. En ze had nog wat vraagjes.

= Hoeveel broccoli had Bink gegeten?? 
# Ik had voor 4 valkjes, één klein stronkje van 3 cm klein gesneden, en er was nog over maar hoeveel Bink op heeft en hoeveel de rest dat weet ik niet natuurlijk.

= En of hij al een paar dagen geen zaadjes had gegeten?? 
# Ik zie ze natuurlijk allemaal omstebeurt zaadjes eten maar ga bij 4 volwassen valkjes er niet met neus bovenop staan om te kijken hoeveel zaadjes er ook daadwerkelijk naar binnengaan.

= En had hij verder nergens van gegeten tijdens het vliegen??
# Nee, hij kon immers niet vliegen.

Zijn maag en darm zien er verschrikkelijk uit, leeg, bloederig en groen uitgeslagen.  :o Verder is ook zijn lever extreem vergroot. Op dit moment kan ze er niks van zeggen wat dit kan hebben veroorzaakt. Er zijn verschillende kweken gemaakt van maag, darm en lever. En het duurt 2 dagen voordat ze daar de uitslag van hebben. Dus hebben we afgesproken dat ik donderdag tussen 12 - 13 uur ga bellen.

Verder heeft ze voor mij de 2 grote staartveren bewaard en wordt Bink zo ingepakt dat ik hem zo kan begraven. Ook blijft hij daar nog even in de koeling, mochten we straks als nog medicijnen nodig hebben, dan sturen ze die donderdag samen met Bink mee naar huis.

Ik lees net al even snel over de berichten en lees over aantekenen en div. vormen van verzenden, ik heb het daar ook nog over gehad met de TPG medewerker, maar aantekenen wil alleen maar zeggen dat de ontvanger moet tekenen voor ontvangst, niet dat je garantie hebt voor de snelheid, er is wel zo'n verzending, die hebben wij dus ooit gedaan met bloed wat binnen 24 uur bij het lab moest zijn. Daar kregen we dus garantie voor die 24 uur bezorging, kost rond de € 13,= en ons pakketje was 3 dagen kwijt voor het werd bezorgt, we mochten een bezwarenschrift indienen en dan krijg je je geld terug. Dus eigenlijk ook geen garantie voor een snelle bezorging.

Heel de dag in spanning gezeten, maagpijn, stijve spieren van de stress en ik weet nog niks eigenlijk.
Ja de broccoli, maar ik heb zelf al verteld dat ik dit aan zijn kontje had gevonden, maar het lijkt me sterk dat hij van een beetje broccoli wat ze overigens wel vaker KREGEN, zo ziek is geworden.

Ik zal hem toch niet hebben vermoord door hem een stukje broccoli te geven?? Dit kan toch niet, ik lees overal dat ze broccoli geven. ?? ??  :-\ :'( :'( :'( Nou zit ik mezelf hier helemaal ziek te maken, en te denken dat zijn dood misschien wel mijn schuld is??

Nou ik moet naar mijn kindjes toe, die snappen er niks van.
En moeten ook zo naar bed. Tot zo.  :-* :-* :-*


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

valkje-jacco

hoi,

wat een goed nieuws dat hij daar is aangekomen bij dr. Feld,

ik kan me voorstellen dat je heel veel spanning hebt... ::)

het is jouw schuld niet en als het door de broccoli kwam, (wat ik me niet kan indenken) ik denk dat een een darmziekte was omdat heel het verteringsstelsel aangetast was.  :-\

groetjes: Mitchell
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

carco

Hoi Caroline

Hé ga je zelf nu niet Binky zijn dood verwijten, want broccoli krijgt ieder valkje hoor en de andere 3 hebben er toch ook van gegeten?
Ga jezelf nu alsjeblieft geen schuldvgevoel aanpraten voor iets waar je absoluut niets aan kon doen!
En je hebt ze die dag 1x broccoli gegeven:en die vergrootte lever kan nooit in één dag zijn gekomen.
Doe jezelf dit niet aan!!!
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




marianca.

Hallo caroline,


Ik ben heel blij voor jullie dat Binky toch was aangekomen.
Geef jezelf niet de schuld meis..jij bent een supermama voor je valkjes :-*

liefs
marianca