27 april 2024, 15:45:32

Praat jou valk?

Gestart door Sammielover, 1 november 2005, 20:17:41

« vorige - volgende »

Praat jou valk? Praat hij overal tegen, zelf tegen de muur?

Ja, mijn vogek is een beetje raar:P
5 (23.8%)
Nee, maar mijn vogel is wel gek:P
6 (28.6%)
Nog niet gemerkt
2 (9.5%)
Ja
4 (19%)
Nee
4 (19%)
Kan een vogel praten dan?
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 11

Sammielover

Dit is een gekke poll. Eigenlijk is dit een soort onderzoek of meerdere vogels het doen. Want ik kan het niet uitstaan dat hij tege de muur praat :-\
Mail of voef me toe op msn girl_power_4evah@hotmail.com
Doeii ;)



Mii foger~!

~Natas~

Hoi,

Ik heb zelf een pratende vogel.
Die van mij praat overal tegen, bij alle bewegingen die hij ziet.
Maar het is mij nog niet opgevallen dat mijn valkje tegen een muur praat  ???

Groetjes,

Natas

aletta@wanadoo.nl

hoi
kiki van mij praat altijd tegen de spiegel en als hij bij mij op mijn schouder zit hij zegt verschillende dingen,zoals kiki kusje kiki is mooi oh oh poesje en lekker he.

groetjes sandra

Rianne

Mijn valkje zegt zijn naam, Tinco, of hij zegt Tinco'tje. Dat doet hij dan als hij zit te fluiten.

Sammielover

Haha mijn vogel praat tegen me elleboog. Als ik em voor zijn neus heen en weer gaat dan gaat diej Twoedie Twoedie zeggen. Hij si gek en hij geeft kusje. Dan zegt diej kusje Moeha! Doet die echt :-* ;D ;) :D

Raikiri

LoL
Mijn vogel praat tegen m'n voeten ::) En tegen m'n handen.. Eigenlijk tegen bijna alles..

Groetjes Chrissy

Cheers, Quynh & Raikiri~

Sammielover

Haha je voeten:P www.everyoneweb.com/lovelysammie Kijk eens in de zoveel tijd. ik heb meerdere fotos van sammie. maar moet je er nog op zeten

Sammielover

Reageer je nog?




Lief hea?

Raikiri

*Late Reactie*
Naja lastige ouders op me dak. Leuke site trouwens :)

Groetjes Chrissy

Cheers, Quynh & Raikiri~

rico

Onze rico praat ook. Hij zegt: ik ben rico, rico rico, rico lief en een heleboel onverstaanbaar gekwebbel. Nu hebben we sinds eind augustus een jong valkje van bianca en die heeft dit geklets van rico geleerd en die kwebbelt nog meer dan rico! het is echt verschrikkelijk leuk!

Raikiri

Leuk :)
Chrissy die kletst gewoon de ore van je kop af.. De hele tijd " Hallo Chris, Hallo"
en onverstaanbaar gemompel

Groetjes Chrissy

Cheers, Quynh & Raikiri~

~Natas~

Hai allemaal,

Ik heb hier een geluidsfragment van mijn vogel die aan het praten is.
Hoezo kunnen valkjes niet praten  ???

http://www.zippyvideos.com/2562493162181616/joepie_die_praat_en_fluit/

Groetjes,

Natas

ziralioness

Ricky zegt zijn naam... het beest is volledig knater...  ;)

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Sammielover

Sammie(Mijn vogel) praa ook als een gek Eerst gaat diej de telefoon nadoen. Dan zegt diej twoedietwoedie en woediewoedie
dat gaat diej hoi samieeeee, en zo, en hij zegt als ik sammie zegt ook sammie:) leuk he?? En hij zegt nog veeeel meer, ik kan een heel woordenboek beginnen:P



Lief hea?

hanneke

hoe lang duurt het ongeveer voordat een valk eventueel gaat praten. zit daar een leeftijd aan?