29 april 2024, 07:58:08

Wildkleur

Gestart door Christine, 29 oktober 2005, 18:38:37

« vorige - volgende »

Christine

Weet er iemand rond welke leeftijd een wildkleur mannetje een geel koppie begint te krijgen?? Omdat Ricky nu veel geler is dan in het begin ben ik er nieuwsschierig voor omdat ik zeker wil weten wat ricky is, fluit soms maar niet altijd hij/zij wordt 8november 4maand ::)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Paul

Hoi Christine,

Vaak begint de verkleuring van de kop langzaam en dan begint meestal vanaf een maand of zes heel gelijdelijk.
Met een jaar is de kop vaak al behoorlijk geel geworden.
Maar het kan al best zijn dat je na 4 maanden al iets verschil gaat zien want ook buiten de rui vallen er wel eens veertjes uit die vervangen worden en daarna geler zijn bij een man.

Groetjes, Paul

Christine

Paul!  :-*
bedankt voor je super snelle reactie! Ik merk dat bijna iedere dag dat ie geler begint te worden ookal is het niet veel maar hij fluit NIET dus ja alleen als Jazzy weg was ik had die een dagje boven op men kamer gezet toen floot ricky. ik wacht nog ff een maandje of twee af voor de zekerheid ::)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**