11 mei 2025, 00:50:07

valkje met kooi voor 25 euro

Gestart door Coco en Chantal, 28 oktober 2005, 08:56:16

« vorige - volgende »

Coco en Chantal

Hallo beste mensen

Ik heb een paar dagen geleden geboden (25 euro) op een valkje met kooi en ik kreeg eergisteren een mailtje dat ik het valkje voor 25 euro op mocht komen halen.(met kooi en al)

http://www.marktplaats.nl/index.php3?url=http%3A//koopjes.marktplaats.nl/dieren_en_toebehoren/vogels_parkieten_en_papegaaien/9951027.html

Nu is het geval dat het 1 uur rijden van mij vandaan is en mijn man heeft dienst, dus we hebben zeker de 1ste week helemaal geen tijd om het valkje op te halen.
Nu dacht ik als er iemand misschien dichter bij woont en ook opzoek is naar een valkje dan vind ik het goed dat iemand anders hem gaat kopen.

De rede dat ik geboden heb is omdat ik opzoek ben naar popjes, maar ik ben iets voorbarig geweest met bieden.
Vond het trouwens ok een rare foto met die kooi in de douche :-\, nouja jullie snappen mij wel, zieligggg

Dus wie graag het valkje ophaalt mail mij dan eerst even zodat ik deze man even terug kan mailen dat er iemand anders interesse heeft in het valkje.

Alvast weer bedankt

Groetjes Chantal
Groetjes Chantal en de valkjes

Bianca

Ze is wel supermooi!
maar helaas heb ik al meer dan genoeg vogeltjes om voor te zorgen, hoop dat ze goed terecht komt.......

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

carco

Hoi

Dit is zeker een vreemde plek om een valkje neer te zetten, maar het is wel een beauty.
Kan je niet met iemand afspreken om je tegemoet te rijden ofzo als je haar graag wilt?
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Roosje

Ik denk dat het een schreeuwert is als ze zo in de douche word gezet. Maar dat wordt vast minder als ze een ander tehuis krijgt. Ik doe het niet omdat ik om de een of andere reden geen goed gevoel erbij heb.

♪ Marlies

Hallo, :D

Waar aan kun jij zien dat ze in de douche staat, er zijn ook keukens die zo betegeld zijn.  :-\ Ik zie ook gewone overgordijnen hangen, die vind je ( volgens mij) niet snel in een douche i.v.m. vocht.
Of hebben ze je laten weten dat ze in de douche staat ?

Groetjes Marlies

Paul

Hoi Marlies,

Op de tweede foto lijkt het me niet een bepaald leuk plekje en inderdaad iets van een douche maar misschien is dat alleen voor de foto geweest ?

Groetjes, Paul

♪ Marlies

Hoi,

Sorry,
Ik had de tweede foto niet gezien. :-\

Groetjes marlies

Rianne

Als het valkje in de douche staat en hij schreeuwt, dan klinkt het geluid toch harder?

trienke

als je zelf in de woonkamer zit hoor je het toch niet?

maar ik vind het zielig voor het valkje, hij ziet er lief uit. helaas woont het valkje te ver weg.

groetjes Trienke

valkje-jacco

hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Roosje

Citaat van: Paul op 29 oktober 2005, 06:52:15
Hoi Marlies,

Op de tweede foto lijkt het me niet een bepaald leuk plekje en inderdaad iets van een douche maar misschien is dat alleen voor de foto geweest ?

Groetjes, Paul

Nou, dat hoop ik niet, dan wil ik niet weten hoe de rest van het huis eruit ziet :-\ De kooi zelf vind ik er op de close up ook erg smerig uitzien.

Coco en Chantal

Ik heb die man gemaild, dat ik hem wel wil ophalen , maar dat het volgend weekend pas kan.
Zit nu nog te wachten op reactie terug.
Heb dan ook meteen gevraagt waarom hij het valkje weg doet, niet dat ik verwacht een eerlijk antwoord te krijgen, marja we zien wel wat hij zegt. :-\

Maar mocht er iemand zijn die ook interesse heeft in het valkje, dan mag je hem van mij ophalen hoor, voor mij geld dat het arme beestje daar zo snel mogelijk weg is, heb er een raar en zielig gevoel bij.

Coco en Chantal

We gaan het valkje vrijdag ophalen ;D

zal na het weekend wel wat laten weten hoe het met het valkje gaat.

~Natas~

Hoi,

Tjee zeg ik weet precies wat je voelt als je deze advertentie ziet.
Het valkje staat inderdaad in een badkamer  :( en dat alleen al i erg zielig  :'(
Ik ben blij dat jij dit mooie valkje gaat ophalen, want dan krijgt dit beestje nog een goed tehuis aangeboden.
Ik hoop ook dat je "nog" een eerlijk antwoordt krijgt op je mail, maar dat zal we niet.
"Ik zou wel rekening houden met eventuele ziektes die het valkje bij zich kan hebben"

Groetjes,

Natas

Coco en Chantal

Hallooo

Beetje laat , maar hier even een update van het valkje van marktplaats.
We hebben hem/haar dus vrijdag avond opgehaald en daar aangekomen vloog het valkje wel los, maar de kooi stond dus wel degelijk in de douche, een oude douche die niet meer gebruikt werd :-X zei die man, (toch heel raaar).
Ook het valkje had geen naam dus heb hem/ haar omgedoopt tot PINO ;D
maar goed echt super tam is Pino niet , Pino is gewend op een stokje op te stappen, maar ze hoeft ook niet super tam te worden, het gaat er mij om dat ze een fijn levendje hier heeft.

De rede dat deze man gaf dat Pino weg moest was omdat ze het te druk hadden, ze hadden vorig jaar 2 valkjes  gekocht, maar met de boodschappen naar binnen dragen waren ze allebei naar buiten gevlogen, pino is na 3 dagen terug gekomen, maar de andere valk was spoorloos verdwenen.
Ze wilde eerst weer een valkje erbij kopen voor Pino, maar omdat ze het te druk hebben vonden ze het beter om een andere thuis voor Pino te zoeken.

het gaat heel goed met Pino, wel nog wat rustig en vandaar dat ik denk dat het een popje is, nou ik hoop het wel hoor, ik heb al genoegen valken mannen hahahaha.

Hier wat foto's net genomen.

Hier Pino in de kooi met babyvalkjes op het dakje

Eind goed al goed laten we maar zeggen ;)