6 mei 2025, 05:34:59

plukken??

Gestart door ann_dam, 22 oktober 2005, 10:05:43

« vorige - volgende »

Roosje

Dat kan van alles zijn. Stress, veel drinken. Als het groene deel maar apart is van het witte deel is het goed, het moet geen gemengd goedje worden.

ann_dam

hmm het was zo vloeibaar dat ik het niet eens kon zien of het groene apart van het witte was........
Onan:
- Legdatum : 01-04-2005
- Datum van uitkomen : 20-04-2005
- Geslacht : Man

Paul

Hoi Ann,

Als ik jou was zou ik meteen dat kraagje van zijn nekje halen als ik dat zo lees lijkt het wel of hij helemaal niet gegeten heeft :(
Bij Taco was dat ook zo die at echt niks met dat kraagje om hij was er totaal gestrest van.
Zorg in elk geval dat je zeker weet dat hij eet en dat je echt de voeding in de ontlasting ziet en niet alleen vocht.
ALs het af en toe vloeibaar is kan het natuurlijk wel door de stress van dat kraagje komen maar dan moet je toch wel ontlasting in de plas zien liggen lijkt me.

Groetjes, Paul

ann_dam

ondertussen heb ik de verhouding van pellets en zaadjes alweer veranderd, want hij eet echt wel gewoon, alleen de pellets dus niet......

zijn ontlasting was nu net weer normaal. dus ik denk dat dat het probleem was.............. Hij lijkt nu ook heel erg gewend aan het kraagje.
Onan:
- Legdatum : 01-04-2005
- Datum van uitkomen : 20-04-2005
- Geslacht : Man