6 mei 2025, 01:31:32

Tigo in het badje

Gestart door es, 26 oktober 2005, 14:31:16

« vorige - volgende »

es

26 oktober 2005, 14:31:16 Last Edit: 26 oktober 2005, 16:06:29 by Es
Ik heb al wel een dagboek maar wou gewoon even wat foto's erop zetten van Tigo zijn eerste bad-ritueel  :-*
Ik had dus een bakje water op tafel gezet met een appel ernaast (dat vind hij lekker) als een soort lokaas  ;) ;D
En toen ging hij zonder pardoes het bakje in, zo gek als een deur ging hij tekeer in het ondiepe water.
Hij vroeg zich waarschijnlijk af  ???waarom er zo weinig water inzat  :o ;D
Kletsnat alles en een genot om hem zo bezig te zien met een laagje water.
Heb hem een beetje met de handoek kunnen droog maken, en het moet vermoeiend zijn geweest want ligt (zit) nu in diepe slaap op zijn stokje. ;D ;D ;D
Hier volgen wat foto's van het spektakel. :D

bobbie

Hoi Esther,

Wat een leuke foto's. Tigo geniet er echt van, leuk joh.  :D

Groetjes, nel :)

es

;D Ik zal de volgende keer iets meer water in het bakje doen denk ik (hihihihi)
Heb het ook al eens geprobeert onder de kraan en die dan heel langzaam laten druppelen maar dat is toch nog wel erg eng hoo. :o
We zullen zien.

Christine

Wat leuk dat Tigo in badje wilt!! het is altijd een mooie en leuke ervaring als één van de valkjes willen douche vooral is het leuk als ze allemaal tegelijk hetzelfde doen ik heb er 6 dus dan is het heel mooi! maar met eentje kan je die goed in het oog houden wat hij doet!!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Gerda

Hoi Es,

Wat een leuke foto's!!!
Meestal vinden ze een klein laagje water juist lekker. Valkjes zijn niet echte badderaars van nature. Ze wentelen soms in wat ondiep water terwijl ze drinken. Verder wassen ze zich in de regen. Daarom vinden veel valkjes een plantenspuitnevel erg lekker.

Maar jouw Tigo is een echte badderaar!!

Heb je aan hem geroken?? Ze ruiken zo lekker als ze nat zijn. Net als regen op een warme zomerdag!!

Groetjes Gerda

Petra en Cheeky

Ha Es,

Wat een heerlijke foto's van Tigo, al moet ik zeggen, dat ik toen ik de foto's zag eerst even dacht dat hij in de appelmoes zat, omdat de onderkant van het schaaltje een beetje zo'n kleur heeft!  ;D ;D ;D

Groetjes,
Peet

~Natas~

Oh Es,

Wat heerlijk die foto's.
Deed mijn valkje dat ook maar, maar die wil alleen badderen in de tuin met mooi weer.
Leuke foto's om naar te kijken.
En ze zijn echt sexy als ze zo nat zijn, en heerlijk dat ze ruiken  :P

Groetjes,

Natas

es

Hoi Gerda,
;D ;D  Nee ik heb niet aan hem geroken, zal als er nog een keer komt dat zeker doen.

Hai Petra,
hahahahaha appelmoes kan het proberen, hihhihi ja het lijkt er wel op.

En Natas zo had ik het nog niet bekeken maar hij was inderdaad erg sexy toen die zo nat was  ;D ;D ;D

Kirsten

Hoi Es,

Ik had dit topic nog niet gevonden van je, maar wat een top foto´s!.. Heb ze met een grote glimlach bekeken  :D
Jammer dat het theme bad/douche van de fotowedstrijd al geweest is,.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

es

Nou Kirsten er zal toch ooit wel weer een bad-douche-foto-wedstrijd komen toch  ;D ;D ;)
Tigo is namelijk verzot op badderen is vanmorgen weer in het ondiepe bakje wezen badderen hij vindt het echt heerlijk de schat. :-*
Wie weet, in de tussentijd kan ik dan rustig verder met oefenen en dan ....... kom maar op met de grote beker.
whahahahahahahahahaha  ;)
Ik droom lekker verder hoor ;D

Rianne

Wat lief!!! Ik heb zoiets hier nog nooit geprobeerd eigenlijk, kan ik wel eens doen! Maak je weer foto's als Tigo weer gaat badderen? :)

es

Hoi Rianne,

Ze komen nog deze week, beloofd ;) ;D

Caroline

Wat leuk en lief, wij willen méééér foto's, ze zijn zo schattig, de mijne willen niet badderen, wel douchen, plantenspuit.

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

es

de nieuwe foto's zijn onderweg.
Moet zeggen dat Tigo hellemaal gek wordt als hij water hoord lopen van de kraan.  :P
Hij komt dan met een noodgand aangevlogen om zo onder de kraan te duiken :o  :o
Maarja ik vind het niet zo goed als hij iedere dag maar in bad duikt.
Maar het is wel een geinig gezicht, als hij dat doet. :-*

Ankie

Hoi Esther

Wat een leuke fot's van Tigo !!!
Zazou deed het in het begin ook , badderen ,maar opeens had hij er genoeg van  :-[. Onder de kraan heeft hij 1 keer gedouched en genoot ervan ,maar het is bij die ene keer gebleven. Wel douched hij graag onder de plantenspuit en het is een geweldig gezicht !!!  Ik hoop dat Tigo het lekker blijft vinden ,want het zijn af en toe rare snuiters !! ;D :D ;).

Groet van Ankie