6 mei 2025, 23:43:17

drie vragen in 1

Gestart door erika, 22 oktober 2005, 22:44:03

« vorige - volgende »

erika

hoi ik heb drie vraagjes voor jullie ik doe ze in 1 want het valt onder gedrag.dit is de eerste ....spelen valkjes eigelijk niet veel ik heb er twee bij elkaar zitten maar ze zitten eigelijk allebei heel de dag maar op hun stok. ik heb verschillende speeltjes in de kooi maar ze doen er niets mee...... vraag twee .... ze maken ook nooit geen geluid fluiten helemaal niet geen van tweeen je hoort ze alleen als ze even met elkaar in de ruzie hebben of als ik smorgens beneden komt dan komt er heel even een fluitje uit de rest van de dag stil................ en dan mijn laatste vraag ik heb twee jongen weet nog niets van het geslacht ik heb een lutino en een whitmasker.de lutino is heel erg overheersend naar de ander toe heb je bij valkjes ook een rangorde net zoals bij honden. als hij weer word gepest door de lutino gaat hij heel erg onderdanig met zijn kopje laag hangen ik vind dit best heel zielig hij doet niets terug..... nou hoop dat jullie me kunnen helpen  ....bedankt en groetjes erika ,krokie en binky

Bianca

spelen valkjes eigelijk niet veel?

*Dat ligt maar net aan de aard van het beestje.
Bij mij speelde Binky overigens wel met de speeltjes....maar met een ander vogeltje erbij zal ie daar minder behoefte aan hebben.

maken ze ook nooit geluid?

*daar snap ik helemaal niets van, want ik denk toch dat binky een mannetje was, maar niets is zeker wie wee heb je wel twee dames en die zijn idd een stuk rustiger en minder vocaal

en het geslacht?

* daar zul je nog even geduld voor moeten hebben want als Binky een mannetje is dan zal ie na de rui een mooie witte kop krijgen, en als kroky een mannetje is dan zal de wangvlek wat intensiever van kleur worden, als het overigens een popje is dan zal ie wat meer geel blijven houden na de rui 

Hoop dat je er wat aan hebt

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.