12 mei 2025, 19:54:11

Is dit Fallow of Cinnamon

Gestart door Ed, 22 oktober 2005, 12:07:01

« vorige - volgende »

Ed

Hoi Allemaal,

Wat is jullie mening het is gekocht als Albino maar ze heeft toch een aardige waas overzig heen maar is het Fallow of Cinnamon.

Groetjes
Ed

Jaimy_en_Viggo

deze is nog redelijk jong, dus ik denk dat hij/zij donkerder wordt... (de bruine waas wordt dan donkerder) en als ie rode ogen heeft, is het een fallow :) wat een geluk hey.

Groetjes Jaimy

Karin

De rode ogen komen van de lutinokant. Dit is een cinnamon lutino witmasker. Ik heb er ook zo één, prachtig vind ik ze  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Ed

Hoi Karin

Heb je er een foto van zodat ik het een beetje kan vergelijken

Groetjes
Ed

Joyce28

Citaat van: Ed.V op 22 oktober 2005, 17:56:12
Hoi Karin

Heb je er een foto van zodat ik het een beetje kan vergelijken

Groetjes
Ed

pssssst op Karin haar site kijken ;)

Ik ga ook voor een Witmasker lutino cinnamon,Fallow en Albino zijn allebei roodoogig dus daar kan je het niet aan zien

Joyce28

Nou zit hier op de mutatie pagina te kijken met die foto's,maar witmasker fallow ziet er ook zo uit,hahaha
Moet je het even vergelijken,met die en van Karin.

Ed

23 oktober 2005, 11:05:27 #6 Last Edit: 24 oktober 2005, 16:38:47 by Ed.V
Hoi Joyce,

Ik heb uiteraard al op Karin haar site gekeken maar daar staat niet echt een komplete foto van deze valk dus vandaar de vraag voor een foto.

Ja ik vind de Witmasker Fallow er ook veel op lijken hoor.

Groetjes
Ed

Jaimy_en_Viggo

Rianne

Fallow heeft fellere ogen toch?

Karin

Op speciaal verzoek, een foto van mijn Mystic, een cinnamon lutino witmasker :

Door de flits van de digicam ziet hij er lichter uit dan hij is. Je moet het zo zien, waar een normale witmasker grijs is is mystic heel licht bruin / vaal.
Hij heeft gewone rode ogen. Een fallow heeft echt bloedrode haast doorzichtige ogen, zie de valk in de handtekening van Mandy.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Ed

Hoi Karin,

Mooi valk hoor en bedanktvoor de foto van Mystic het lijk er dat ze het zelfde zijn.

Groetjes
Ed